Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik was niet van plan een lang gewaad aan te trekken hoor.
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
CaduceusMercurius a dit:
Ik was niet van plan een lang gewaad aan te trekken hoor.
Hmm... mocht je je nog bedenken, ik zat te denken aan een outfit als de Arabier in de Cowboy Bebop-film... je mag natuurlijk ook een witte konijnen-pak aantrekken als je dat liever doet ;)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
lol!

ziet er goed uit dat lijstje, is er wel plaats voor? :p

ik zie net dat ik zondag om 3 uur moet werken.... ga ff proberen een dienst te wisselen! komt goed komt goed
 
G

Guest

Invité
Ilian a dit:
ziet er goed uit dat lijstje, is er wel plaats voor? :p

ik zie net dat ik zondag om 3 uur moet werken.... ga ff proberen een dienst te wisselen! komt goed komt goed

Ik heb een housewarming gehad met 32 man over de vloer, er zaten zelfs mensen in de gang :p
Maareh ja gaat goed komen :)
Misschien dat ik die 14 slaapplaatsen ietsje te ruim heb ingeschat, maar op zich zal ik er niet heel erg ver naast zitten en zoals het nu gaat komt het wel goed :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Slapen is voor mietjes JWT
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Dacht al dat beetje veel mensen voor (Z)laapplekken waren(of je hebt wel een groot huis) dus lijkt me het beste om een van de laatste treinen naar huis te pakken.

We waren welkom op zaterdag vanaf 15.00 uur toch?
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Wij gaan er niet bij zijn vanwege geen geld voor treinkaartjes. Had een nieuwe baan ten einde financiele zekerheid een beetje terug te krijgen na mijn avontuur bij Equilife maar die salarisadminstratie daar veroorzaakte meer stres dan me lief was dus ik ben per direct gestopt ondanks het feit dat ik het nog nooit zo goed naar mijn zin heb gehad. ik heb wel zicht op ander werk maar voordat dat weer gaat uitbetalen enzo..

Mocht er iemand met de auto langs Veenendaal komen en twee personen willen meenemen, dan zijn we erg dankbaar.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Shit, man. Da's balen. Ik kom zelf uit Amsterdam, dus dat is een beetje te ver om, als ik al met de auto kom.

en zwartrijden is natuurlijk geen optie?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Veenendaal is een beetje om voor mij, maar ik haal jullie wel op. :D
 
G

Guest

Invité
Jahvisions a dit:
Dacht al dat beetje veel mensen voor (Z)laapplekken waren(of je hebt wel een groot huis) dus lijkt me het beste om een van de laatste treinen naar huis te pakken.

We waren welkom op zaterdag vanaf 15.00 uur toch?

Ik zal het nog even goed opmeten hier, want Skrudge blijft denk ook wel snachts.
En het is idd vanaf 3 uur smiddags
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Aight de lijst, word een gezellige boel zie ik al :D

Over slapen maak ik me niet zo heel veel zorgen want dat gebeurt in het
weekend toch nooit zo heel veel :p
Ik kom waarschijnlijk samen met Entheonaut met de auto.
Dus als iedereen besluit te gaan chrashen dan bewegen wij ons weer richting huis..

Tenzij entheonaut andere plannen heeft, dan laat ik em daar achter :p :lol:

Peace..
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik kom met de trein uit Amsterdam. Dus slapen zou wel chill zijn. :)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Sure, komt wel goed idd.

Iemand die toevallig met de auto vanuit Amsterdam eo. gaat?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
DevXavier a dit:
Sure, komt wel goed idd.

Iemand die toevallig met de auto vanuit Amsterdam eo. gaat?

wellicht. Ligt eraan of er nog anderen zijn die we mee kunnen nemen. Ik ben namelijk niet zo van bijna lege auto's. (En het is goedkoper omdat we benzine kunnen delen).
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Hey jongens en meisjes:p

lang geleden :p dat ik weer eens hier ben
maaruh ik ben ook wel van de partij als het lukt
de vorige 2 was ik er ook dus dat moet wel gaan lukken denk ik:)
kheb er weer zin in....
iemand die toevallig een lading lachgas inkoopt ??:p altijd een goeie ijsbreker haha
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Phalaris zei precies hetzelfde over lachgas. Zou het best leuk vinden om het weer eens te doen maar weet niet eens waar ik die patronen in de buurt kan halen(ben ook niet actief op zoek geweest). En ook niet waar je dat mooi apparaatje kan halen van je, vroeger gerbuikte ik met een vriend altijd zoeen slagroomspuit, maar dan moet je weer eerder naar een groothandel waar je weer lid van moet worden.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nou ik ben wel van plan te gaan bestellen omdat mijn eigen lading ondertussen ook op is.... prijs zal afhankelijk zijn van de kwantiteit, mocht je interesse hebben in flink wat patronen (zeg maar meer als 200) dan stuur maar een pm
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik heb 2 weken geleden nog 150 patronen binnengekregen, helaas zijn die inmiddels al weer op en heb op dit moment niet de girale benodigdheden om nieuwe te kopen.

Fork: Ik denk dat wij de enige uit Amsterdam zijn.
 
Haut