Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
kant en klare meuk regelen (als iedereen 't zelf meeneemt is 't lekker makkelijk ook voor jou) en gewoon verspreid iedereen eten enzo :). Je hebt een magnetron?
 
G

Guest

Invité
Ik heb een magnetarium en oven.
Ben op zich niet heel erg fan van nuked food, maar zo af en toe is niet zo'n punt.
Op zich hebben ze bij C1000 ook altijd wel lekkere stoommaaltijden.
Ik kan niet voor 18 mensen gaan koken schat ik zo (aangezien ik soms zelfs moeite heb om voor 1 iemand te koken en ik geen gaarkeuken pannen heb)

KHEB ER ECHT ZO'N ZIN IN!
En dit keer hoef ik lekker niet zo ver :mrgreen:

Nog wel ff btje stofzuigen en opruimen enzo :roll:
En een flinke vooraad drinken enzo inslaan
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Space-is-the-Place a dit:
Ik heb een magnetarium en oven.
Ben op zich niet heel erg fan van nuked food, maar zo af en toe is niet zo'n punt.
Op zich hebben ze bij C1000 ook altijd wel lekkere stoommaaltijden.
Ik kan niet voor 18 mensen gaan koken schat ik zo (aangezien ik soms zelfs moeite heb om voor 1 iemand te koken en ik geen gaarkeuken pannen heb)

KHEB ER ECHT ZO'N ZIN IN!
En dit keer hoef ik lekker niet zo ver :mrgreen:

Nog wel ff btje stofzuigen en opruimen enzo :roll:
En een flinke vooraad drinken enzo inslaan

Dus ik neem gewoon een pizza'tje of magnetronmaaltijd mee voor mezelf, enne... moewe nog drinken of wat te happen meenemen of alleen maar wat geld en dat jij daarvoor zorgt?
 
G

Guest

Invité
Uuuuuh, ja als we het handig doen spreken we rond 3 uur af op Delft station en gaan we ff de spullen bij mij dumpen om even wat te halen bij de C1000, ik zorg zowiezo al ff voor wat sap, maar m'n bankrekening is opt moment niet m'n vriend :(

Zowiezo chill om dan misschien alvast ook wat voort ontbijt te halen?
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Op station afspreken is wel makkelijk. Ik ben er met de trein vanuit Leiden óf 14.38 of 15.08. Maar komt iedereen dan rond 3'en? En hoe herken ik jou of de groep, kun je een muts in de vorm van een paddestoel opzetten ofzo?

O, ik draai je 06 anders wel als ik er ben.

En hoe oud is iedereen eigenlijk? Ik heb 't idee dat 't variëert van 20 tot 40...?

Gezamenlijk boodschappen doen is goed idee denk ik...
 
G

Guest

Invité
Ik wacht voor het station, echt aan de voorkant (je ziet gauw genoeg of je naar de voor of achterkant van het station loopt, het is vrij klein :p)
Wilde eerst op het perron wachten, maar bedacht me net dat andere mensen waarschijnlijk ook nog van de andere kant komen.

Ik trek gewoon m'n Mister Happy Adicolor aan en hou m'n jas open, kan niet missen :mrgreen:
Als Raoul Duke verkleden kan ook, maar dat is ook weer zo'n ding....

1430933_2.jpg
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Ik kom iets later, ik kijk wel ff op google earth/maps en als ik er niet uikom bel ik een hulplijn ok? :)
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Ik kan er helaas niet bij zijn.... maar wil wel graag een paar leuke foto's :D Ik heb Caduceus m'n camara uitgeleend dus.... ik wil zo graag zien welke gezichten er bij alle namen horen! En nee, ik zal ze niet in de photo gallery plaatsen :wink:
 
G

Guest

Invité
Shroomlady a dit:
Ik kan er helaas niet bij zijn.... maar wil wel graag een paar leuke foto's :D Ik heb Caduceus m'n camara uitgeleend dus.... ik wil zo graag zien welke gezichten er bij alle namen horen! En nee, ik zal ze niet in de photo gallery plaatsen :wink:

Hahaha, cool :thumbsup:
Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar van de zomer zijn we ook wel weer wat van plan, dus komt zeker nog wel een kans ;)

silv a dit:
Ik kom iets later, ik kijk wel ff op google earth/maps en als ik er niet uikom bel ik een hulplijn ok? :)

Haha, is cool ;)
Je hebt m'n nr alst goed is :D
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
klotezoioi..

ik kan er weer niet bijzijn ivm werk enz. :S

Sorry dat ik het zo laat laat weten maar mijn pc is al een week of 5 stuk... :oops:

volgende meeting ben ik er ZEKER WETEN bij :D

grttz

p.s. zullen we niet zolang wachten tot de volgende meeting :p?
 

gammagoblin

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Mai 2007
Messages
420
Helaas moet ik afzeggen.... Volgende week heb ik examens, en de stof die ik moet leren is te veel om in mijn hoofd te stampen én nog naar de meeting te kunnen. Hopelijk volgende keer meer geluk :)
 
G

Guest

Invité
Dus als ik goed begrijp is dit ze final list

- Caduceus Mercurius (Z)
- DevXavier
- Entheonaut (Z)
- Forkbender (Z)
- Jahvisions
- Lol*Fan (Z)
- Mindastronaut
- Phalaris (Z)
- Prostoner (?)
- Silv (Z)
- Siq (?)
- Skrudge (Z)

Ik heb Siq helemaal niet meer gesproken, dus geen idee oftie nog met Prostoner mee komt, Prostoner heb ik ook niet echt gesproken, dus dat is ook nog spannend.
Tword dus wel weer een lekker select groepje :D

Bummer Gamma, maargoed, volgende keer beter ;)

Tot zooooooooooooo
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Ik ga proberen rond een uur of half zes of zes uur de trein te pakken, en ik eet onderweg wel wat. Tot straks!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoe is het daar? Ik moet nog een half uurtje werken. Daarna gaat het feestpakket in de auto, en ben ik er over een uurtje. Ik moet niet vergeten nog wat melk te kopen.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Fantastisch eigenlijk, tijdens deze meeting is de paddo nog gewoon legaal. Hoera!!! :p
 
G

Guest

Invité
Mensen, ik vond het echt TE vet!
Wel weer gigantische hoeveelheden THC weggewerkt :mrgreen::thumbsup:
Ja, VOLGENDE KEER WEER!
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
CaduceusMercurius, silv, lol*fan en forkbender leuk om jullie ontmoet te hebben.
Mindastronaut, Entheonaut, Phalaris en Space, leuk jullie weer gezien te hebben.

Viel me beetje tegen dat zoveel mensen op het laatst laten afweten maar vond het ook wel weer druk genoeg voor mij. De sfeer was zeker goed want voelde me alweer snel op mn gemak.

Was helaas veel te kort voor mij want ben ondanks de gezelligheid niet echt helemaal voldaan vertrokken. Maar goed we houden contact en volgende keer toch maar weer luchtbedje mee denk ik.(toch een idee om binnenkort tijdens de warmere dagen ook een enigzins afgelegen stukje natuur te zoeken voor een weekend)

Space, super bedankt voor de gastvrijheid!!!!!!!!
 
G

Guest

Invité
Jahvisions a dit:
Space, super bedankt voor de gastvrijheid!!!!!!!!

NP :thumbsup:
Ik vond het heel tof dat jullie gekomen zijn en het was echt onwijs gezellig : )
Bedankt! :prayer:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Jammer dat je al vrij vroeg weer moest gaan Jah. Space heeft daarna op een futuristische gadget een DJ-set gespeeld, en met alle gekleurde ballonnen er bij was het helemaal feest. Iedereen probeerde de, nu nog legale, Mindfold uit. 8)

Ik ben na drie Mindfold sessies rond middernacht effe een kwartiertje gaan liggen (je vaped op zo'n avond toch wat meer dan je gewend bent...), daarna weer allerlei interessante scheikunde verhalen aangehoord (over samenstelling van bellenblaaszeep), en rond kwart over twee vertrokken.

Space, het was geweldig! Bedankt voor de gasvrijheid!
 
Haut