Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^echt?

Nou misschien toch maar met de auto. Zie dat een retourtje 20 euro kost met de trein. Met de auto is dat voordeliger. Zeker met twee man.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Space, heb je al een vaporizer gekocht?
 
G

Guest

Invité
Nee helaas niet, ik had heel creatief zitten rekenen met uitgaven, maar had uiteindelijk toch niet genoeg voor een vap :?
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
DevXavier a dit:
Ik heb 2 weken geleden nog 150 patronen binnengekregen, helaas zijn die inmiddels al weer op

lol :shock:

wel voldoende vitamientjes D naar binnen werken he.. ^_^
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
n2o doet een aanval op je B12 geloof ik. Ik heb het overigens niet alleen opgemaakt. :)

Feestje met 6 mensen, dan lukt het ook wel. Het was eigenlijk de bedoeling om er nog zo'n 80 over te houden voor de meeting, maar dat is dus niet echt gelukt, haha.
 

Cheb

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
96
Lijkt me erg gaaf/gezellie zo'n Meet.

Ik zal me, als forum nub, er op het laatst niet tussen wurmen. Na 2 weken forummen ken je nog niemand, maar ik hou me aanbevolen voor de toekomst. Juist vanwege de grondslag van het forum denk ik juist dat de meerderheid van de mensen valt onder het kopje; relaxed en openminded.

Veel plezier toewensen, dat doe ik dan weer wel 8)
 
G

Guest

Invité
Tenzij iemand ff een smak geld wint en een ranzig groot huis koopt, denk ik dat de volgende meeting echt buiten zal moeten plaats nemen....
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
kenker.... ik hoor net dat ik de 26e een belangrijk familie feest heb waar ik me niet onderuit kan lullen :(
zeeeer spijtig, ik had er echt graag bij willen zijn, maar aangezien het feest deels een diner is denk ik dat ik niet genoeg tijd heb om nog te komen erna.. damn :evil:
helaas gaat dan dus ook mijn n2o deal van de baan, gelukkig had ik nog geen PMs gehad :p
mja... erg jammer.. er is niets aan te doen :/ misschien zie ik jullie nog wel de maandag erop bij stichting open ! veel plezier tijdens de meeting zelf ook natuurlijk ;)
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Space-is-the-Place a dit:
Tenzij iemand ff een smak geld wint en een ranzig groot huis koopt, denk ik dat de volgende meeting echt buiten zal moeten plaats nemen....
de zomer komt er ook weer aan :) En ik zou ook nog wel evt een keer iets weten te regelen voor als we met veel man zijn, maar dat is allemaal voor een volgende keer :)
 

Cheb

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
96
Ik denk aan zon en een mooi buiten terrein in de bossen..kampvuurtje erbij.. 8)

Wel een tentje mee dan.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Forkbender a dit:
^echt?

Nou misschien toch maar met de auto. Zie dat een retourtje 20 euro kost met de trein. Met de auto is dat voordeliger. Zeker met twee man.

Ik PB je mijn nummer/MSN.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Space-is-the-Place a dit:
Nee helaas niet, ik had heel creatief zitten rekenen met uitgaven, maar had uiteindelijk toch niet genoeg voor een vap :?
Ik heb net de HerbalAir uitgeprobeerd. Bijna de halve prijs van de Volcano, met een veel krachtigere extractie. De ballonnen vullen zich wel wat langzamer dan de Volcano, maar de verdampingstechniek is een stuk geavanceerder waardoor je per hijs veel meer THC binnenkrijgt. De kruimels die je overhoudt zijn ook volkomen bruin, terwijl dat bij de Volcano wat groenig blijft, ook als je hem op de hoogste temperatuur zet. Je kunt met het apparaat ballonnen vullen of direct sucken door een slangetje. Beide vaporizers hebben zo hun voordelen (en ik blijf dan ook zeer tevreden met mijn Volcano), maar ik vind de HerbalAire voor de prijs (217,50) wel een goeie deal.
 
G

Guest

Invité
Als er nog mensen zijn die ik ben vergeten te pm'en, stuur me ff een pmtje
(locatie enzo...)
 
G

Guest

Invité
Ze list (again)

- Caduceus Mercurius (Z)
- DevXavier
- Entheonaut (Z)
- Forkbender (Z)
- Gammagoblin
- Heartcore + Maxi (!) :prayer: Caduceus!!!
- Ilian (Z)
- Jahvisions (Z)
- Lol*Fan (Z)
- Mindastronaut
- Phalaris (Z)
- Prostoner (?)
- Silv (Z)
- Siq (?)
- Skrudge (Z)
- Thadevine

Jah, je kan blijven pitten, Dev gaat naar Awakenings.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^Dat wordt gezellig.

Straight up gangsta!

Je hebt vast wel een heleboel muziek, maar zijn er stijlen waar je niet zo veel van hebt die anderen misschien willen horen/mee willen nemen?
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
'k tief wel wat reggae op m'n ipod, je hebt vast wel ergens iets om hem aan te hangen :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik zie nu dat de rijafstand maar 50 kilometer is (mijn topografie sucks, ik dacht eerst dat het iets van 100 kilometer was). Ik vermoed dat ik uiteindelijk toch gewoon in Woerden ga slapen (en ook daar zijn Heart en Maxi welkom om te blijven pitten), en dan de volgende ochtend weer langs kom. Ik denk dat ik zo, in mijn vertrouwde ultraverduisterde slaapkamer, meer uit zal rusten dan in Space z'n crib. Tenzij het zo gezellig is dat niemand gaat slapen natuurlijk, dan blijf ik wel hangen.

Ik zal ook wel wat muziek meebrengen. Je hebt neem ik aan nog wel ergens zo'n ouderwetse CD-speler staan?
 
G

Guest

Invité
Nou... m'n versterker is helaas eruit geknald wat maandjes geleden en heb helaas ook geen cd-speler meer staan, maar er zit nog wel een cd-rom speler in m'n computer :D

Overigens gaat die (SA)CD-speler er wel weer komen, want vind het a-rielekst dat ik telkens m'n pc moet aanzetten om muziek te luisteren, maar dit gaat helaas nog niet gebeuren voor de meeting.

M'n cd-rom speler maakt echt een klote geluid, maar dat is te verhelpen door m'n pc een btje schuin te zetten :p
 
G

Guest

Invité
Vraagje vraagje vraagje: Ideeen voor eten....
Hoorde al iemand laat iedereen ff een stoommaaltijd van de Albert Heijn meenemen, lijkt me ook wel een plan op zich.

Als er mensen nog een idee hebben hoor ik dit graag.


NOG EEN WEEKJEEEEEEE :mrgreen:
 
Haut