Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
CaduceusMercurius a dit:

:prayer:

Het was lekker, jongens. Volgende keer een kampvuurtje erbij en wat meer mensen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik vond trouwens dat jullie een zeer goed effect op mijn high hadden. Het was echt kristalhelder, en er kwam een soort visual overlay over de werkelijkheid heen te liggen die al jullie verhalen extra veel kleur gaven. Vet.
 
G

Guest

Invité
En big-ups voor Alex Grey en z'n Mindfold :mrgreen::thumbsup:

Caduceus echt onwijs bedankt!

Ik ben blowen trouwens wel weer meer gaan waarderen ^^
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Haha ik heb van je genoten met je stonede kop Space :D
En silv die al even stoned was... geweldig.

Gek dat het bij mij allemaal niet zo aansloeg :roll:
Maar ik heb in ieder geval wel lachgas geprobeerd, dus kan mezelf nix verwijten.

Het viel me toen ik naar huis ging trouwens op dat de (jullie, onze) gesprekken goed te volgen waren op straat...
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
lol*fan a dit:
Haha ik heb van je genoten met je stonede kop Space :D
En silv die al even stoned was... geweldig.

Gek dat het bij mij allemaal niet zo aansloeg :roll:
Maar ik heb in ieder geval wel lachgas geprobeerd, dus kan mezelf nix verwijten.

Het viel me toen ik naar huis ging trouwens op dat de (jullie, onze) gesprekken goed te volgen waren op straat...
Misschien liepen er wel opgefokte cokesnuivers langs die gewoon het licht hebben gezien ofzo. Dat ze dan onze positieve vibes voelden en gewoon een ommekeer in hun leven maakten ofzo :p

Maar 't was errrg vet, respect voor de mindfold, bellenblaas en shit!
*kheb nu al zin in de volgende keer*

Ps: uiteraard afsluitend een bedankje naar space voor de erg gezellige spot :)
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Errug vet was het weer, Kon vanmorgen goed merken dat er weer een meeting was geweest :p

Space echt top dat we bij jouw terecht konden
en iedereen erg bedankt voor de de gezelligheid.

en Caduceus , die Volcano deed :smoke:
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Twas cker een geslaagde meeting! Ik was zo stoned dat ik me de volgende dag had verslapen, maar was gelukkig nog net op tijd op het werk.

Heel erg bedankt voor de gastvrijheid space, en iedereen bedankt voor hun bijdrage aan de gezelligheid. :wink:

Tot de volgende meeting!

Peace! :mrgreen:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Dat Klinkt dus echt als een geslaagde meeting, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik er aankomende zomer, ergens midden in de natuur, er zeker bij aanwezig zal zijn. :) Althans, ik zou jullie graag allemaal eens in het echt willen ontmoeten :)

Groetjes,
Mysticwarrior.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
mysticwarrior a dit:
Dat Klinkt dus echt als een geslaagde meeting, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik er aankomende zomer, ergens midden in de natuur, er zeker bij aanwezig zal zijn. :) Althans, ik zou jullie graag allemaal eens in het echt willen ontmoeten :)

Groetjes,
Mysticwarrior.

Dat zou ik maar doen, 't was echt vet gezellig en op een mooie zomerdag in de natuur wordt 't denk ik nog veel gaver! :)
 

Cheb

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
96
Ik heb al enkele 'campeer' evenementen gedaan en ik ken persoonlijk eigenaren van een Buitenterrein met kamphuis.

Als je buiten wilt verbijven is dat erg goed mogelijk, tis alleen wel zoeken naar een juiste locatie en hopen dat er nog ruimte is in de planning van de terrein houder.
Kosten zijn vaak erg beperkt en ik verwacht ook niet dat deze op zouden lopen. Een snelle gok doet mij denken wat we hier geen zware drinkers zijn :wink:

Blokhutten in een bos zijn er genoeg, bomen ook...
Mocht er echt animo voor zijn, dan ben ik bereid om de handen uit de mouwen te steken en ook het een en ander te regelen.
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
Klinkt alsof het gezellig was...
Bij een volgende gelegenheid zou ik zeker willen overwegen me aan te melden, als dat uiteraard kan. En dan bedoel ik meer omdat ik hier niet zoveel post (maar wel bijna alles lees... :))
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Een blokhut in de bossen klinkt me als xylofonische muziek in de oren ! Laten we vast gaan nadenken over een datum. Mij lijkt het wel leuk om dat rond bijv de midzomerwende te doen (juni), of een andere 'heidense' dag :)



en:

Memo to me: think of a proper Sig

hou jij ook zo van meta grappen ?

;)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
hahaha die signature van Silv... dies echt steengoed!
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Entheonaut a dit:
hahaha die signature van Silv... dies echt steengoed!
ik vind eerlijk gezegd die van jou leuker :p
Scheikunde grap die iedereen met middelbare school scheikunde kan begrijpen ;)
 
G

Guest

Invité
phalaris a dit:
Een blokhut in de bossen klinkt me als xylofonische muziek in de oren ! Laten we vast gaan nadenken over een datum. Mij lijkt het wel leuk om dat rond bijv de midzomerwende te doen (juni), of een andere 'heidense' dag :)

Jaaaaaaaa, Midsummer Solstice :heart:
Lijkt me tof, maareh in een nieuw topic dan ;)

Deel 3 was echt super tof (en hilaaaaaarisch)
Ben volgens mij in jaren niet meer zo stoned geweest :mrgreen:

Thanks gasten, echt geniaal!
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Dat zwart en wit... de structuur, de vorm, de vlakken... het was duidelijk anders dan anders...! Ooit zullen jullie het inzien...
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Space-is-the-Place a dit:
phalaris a dit:
Een blokhut in de bossen klinkt me als xylofonische muziek in de oren ! Laten we vast gaan nadenken over een datum. Mij lijkt het wel leuk om dat rond bijv de midzomerwende te doen (juni), of een andere 'heidense' dag :)

Jaaaaaaaa, Midsummer Solstice :heart:
Lijkt me tof, maareh in een nieuw topic dan ;)

Deel 3 was echt super tof (en hilaaaaaarisch)
Ben volgens mij in jaren niet meer zo stoned geweest :mrgreen:

Thanks gasten, echt geniaal!
het moment van 8 uur 's ochtends op jouw bank wakker worden en denken: huh wtf ben ik was idd onbetaalbaar :)
 
Haut