Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting?

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Oke, laat ik vooropstellen dat ik mij, zeker na het lezen van de reacties, gewoon echt klote voel. Maar mijn geld was gewoon echt op en het laatste heb ik verspild aan een tank benzine, waar ik achteraf dus niks aan had. Ik heb er zelfs statie geld flessen bij gepakt, om te kijken of een enkeltje haalbaar was! :(

MAAR ik heb de afgelopen week niet stil gezeten. Ik heb namelijk afgelopen Zaterdag, samen met Bastiaan een boerderij gekraakt. We willen kijken of we met deze boerderij kunnen gaan experimenteren met ceremonies en trip sessies of andere activiteiten. De eigenaar van de boerderij is vermoedelijk nog op vakantie, dus we hebben nog niet echt veel zekerheid, maar het ziet er vooralsnog allemaal heel positief uit. (Morgen post ik even wat foto's :) )

Om het allemaal goed te maken, dat ben ik nu dan ook wel ECHT verschuldigd, zal ik er zorg voor dragen om de eerst volgende meeting te organiseren! Die ik dan ook met alles er op en er aan zal organiseren. En als het mee zit, dan vind deze plaats in de gekraakte boerderij en zo niet, dan heb ik nog wel wat ideeën. Een ding staat vast, als jullie mij de mogelijkheid geven, zal ik 100% mijn best gaan doen om alles goed te maken!

Groetjes,
Mystic!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik ben benieuwd! :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
CM, volgens mij kun je nu wel je telefoonnr van de vorige pagina afhalen.

Jongens, het was weer gezellig! Die tripboerderij van mystic zie ik ook wel zitten.
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Helaas werd ik gisteravond te laat wakker, volgende keer beter. Ik moest echt even goed slapen na een nogal lange en erg gezellige nacht :)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Excuses aanvaard mystic. ;)

Zo'n tripboerderij zie ik ook wel zitten! :D

Zou wel prettig zijn als ik dan zou kunnen blijven slapen oid, het is nogal een eind reizen voor mij. En dan zou het ook gelijk wel handig zijn als het in het weekend is of vrijdag. 8)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik las net een berichtje van phalaris, ik had gewoon een lift kunnen krijgen!!! :cry:

Phalaris, nogmaals bedankt voor het aanbieden van de lift!
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Iedereen bedankt voor een gezellige avond, vond het leuk om weer wat gezichten terug te zien en een paar nieuwe te ontmoeten. Volgende keer ga ik weer proberen erbij te zijn.

Peace
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Was chill.

Nu chill thuis.

Grt,

P.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Ik las net een berichtje van phalaris, ik had gewoon een lift kunnen krijgen!!! :cry:

Phalaris, nogmaals bedankt voor het aanbieden van de lift!
Jeetje. :(
Ik dacht dat je dat al wel had gelezen! Jammer!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
mysticwarrior a dit:
Ik las net een berichtje van phalaris, ik had gewoon een lift kunnen krijgen!!! :cry:

Phalaris, nogmaals bedankt voor het aanbieden van de lift!
Jeetje. :(
Ik dacht dat je dat al wel had gelezen! Jammer!

Ach ja :roll:, ik gaat mij voor de volle 100% inzetten om het weer goed te maken ;) Ik zit al te denken aan een kampvuurtje, wat muziek, groene kruiden. Lawaai kan bij de boerderij niet zo'n heel erg groot probleem zijn, dus jammen zal ook goed mogelijk moeten zijn.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Magickmumu is een pyromaan dus een kampvuurtje ziet hij wel zitten. . :lol:
:twisted:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Een pyromaan in psychiatrische zin is een mens met een zo grote fascinatie voor vuur en verbranding, gekoppeld aan een niet voldoende remmende gewetensfunctie, dat hij ertoe overgaat zelf branden te stichten.

Best eng eigenlijk ;)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Een goede therapie voor pyromanen is regelmatig wiet in de fik steken.

156599603_6d7600c4be.jpg
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Denk wel dat dat een gepaste remedie is ja. :lol:

In ieder geval komt mystic dus 100% zeker de volgende keer :twisted:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Leuk om eindelijk eens een heleboel leden in het echt te zien :D
Bij de volgende meeting ben ik weer van de partij!
OpnaarZwolle :lol:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik was trouwens in de war welke van de twee witte bellen ik nou moest gebruiken. Van de een is namelijk het knopje nog steeds wit. :lol:
Niet dat het echt uit maakt ofzo. :oops:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
Ik was trouwens in de war welke van de twee witte bellen ik nou moest gebruiken. Van de een is namelijk het knopje nog steeds wit. :lol:
Niet dat het echt uit maakt ofzo. :oops:

Volgens mij heb ik dan echt iets gemist! Wat hebben jullie daar stiekem achterover gewerkt of gerookt?

Een goede therapie voor pyromanen is regelmatig wiet in de fik steken.

Magickmumu, als dit bovenstaande klopt he. Dan hou je het dus bij een kampvuurTJE?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Volgens mij heb ik dan echt iets gemist! Wat hebben jullie daar stiekem achterover gewerkt of gerookt?
Nou, toen ik aan kwam en zo stond te turen naar die 2 deurbellen was ik nog wel nuchter hoor. Alleen toen ik weg ging niet meer echt bepaald. :oops:
Die vulkaan is ook zo geweldig!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Het is opmerkelijk dat hoewel we als psychonauten met allerlei psychoactieve middelen bezig zijn, deze tijdens de meetings nooit zo'n belangrijke rol spelen.

Zullen we de eerstvolgende buiten-meeting (die dan ook wel wat langer mag duren, bijvoorbeeld een middag en avond/nacht) ergens aan het eind van de zomer plannen?

On another note: Jaaaaaahhh!!! Op tijd mijn belastingaangifte ingediend!! Hoeraaa!!!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Zullen we de eerstvolgende buiten-meeting (die dan ook wel wat langer mag duren, bijvoorbeeld een middag en avond/nacht) ergens aan het eind van de zomer plannen?

Lijkt mij een erg goed idee! Van mij part, mag de meeting de gehele dag plaats vinden. Avond eten etc, wil ik allemaal wel van te voren regelen. Misschien als we het ruim op tijd aankondigen, dat ook nog wat mensen uit andere landen geïnteresseerd zijn?

Ik sta er in iedergeval open voor, om er een super dag van te maken!
 
Haut