Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting?

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Mystic, jij komt nu ook toch? Je lijkt er niet meer onder uit te komen nu. 8)

Wat dat jammen tot diep in de nacht betreft, niet dat ik er echt veel ervaring mee heb, maar je zou toch gewoon kunnen zeggen dat je niet op de hoogte was van dat tijdslimiet? Zou wel lullig zijn als ze je direct op de bon slingeren voor een wet waar je niet echt iets van wist.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Mystic, jij komt nu ook toch? Je lijkt er niet meer onder uit te komen nu. Cool

*Mystic heeft nog meer LOL :D*

Twilight, moest dat nu, ik voel mij nu namelijk verplicht :p Maar je hebt gelijk, mystic is het voorledig met u eens en zal dan ook AANWEZIG zijn ;)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Twilight a dit:
Wat dat jammen tot diep in de nacht betreft, niet dat ik er echt veel ervaring mee heb, maar je zou toch gewoon kunnen zeggen dat je niet op de hoogte was van dat tijdslimiet? Zou wel lullig zijn als ze je direct op de bon slingeren voor een wet waar je niet echt iets van wist.
Maar zo reageerde ik ook, onwetend en onschuldig. Alex, die nog boven zat, wist het wel, maar ik wist van niks, en dat kon die agent aan me zien. Ze wilden eerst boven komen, maar toen ze door mijn 'winkel' liepen, waar overal nog speelgoed van mijn kinderen lag, en ik daar mijn ID liet zien en uitlegde dat mijn direct aangrenzende buren geen problemen met de jam sessies hebben en dat ik niet had verwacht dat het geluid andere huizen zou bereiken (voornamelijk winkel- en kantoorpanden hier namelijk, alleen een bejaardentehuis aan de achterkant, maar het open raam was aan de voorkant). Ik had bovendien net mijn pyama aan en bril op, dus ik zag er niet uit als een asociale rocker die een bon verdiende.

Ik vermoed eigenlijk dat er vanuit de Poolse 'herberg' van het uitzendbureau aan de overkant van de straat geklaagd is, daar zullen ze onze stonerrock best gehoord hebben. Ironisch dat we toevallig gisteravond een onbeveiligde internetverbinding hebben ontdekt, die alleen werkt met het raam open. En via dat signaal zit ik nu te internetten. Beetje traag, maar het gaat wel.

Mystic, als je er deze keer om 20:00 nog niet bent, kom ik je persoonlijk halen! :twisted:
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Mystic, als je er deze keer om 20:00 nog niet bent, kom ik je persoonlijk halen! :twisted:

Ah! Gratis vervoer! Gebeurd dit alleen in Mystic zijn geval? Nee geintje ;)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Weten jullie wel tegen wie julie spreken!!! Hebben jullie enig idee, wat mijn aanwezigheid zou kunnen betekennen? Men zegt wel is, waar je mee omgaat raak je mee besmet. Maar in dit geval moeten jullie weten, dat alleen oog contact voldoende zal zijn! Maar zoals jullie wensen, zal ik VOOR 20:00 aanwezig zijn.

Greets,
Mystic 8)
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
*Proest* zit net een joint te roken, kom niet meer bij!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Na dat hele verhaal van mystic overweeg ik om maar niet te komen...

:lol:

Ik ga zeker proberen om te komen, qua rooster kan ik, nu nog mijn geheugen en mijn portemonnee inschakelen om op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn. :wink:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Vandaag te horen gekregen dat ik die avond mezelf niet hoef in te pluggen aan de maatschappelijke adapter.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
maandag weer aan het werk na twee weken vakantie, ik ga kijken of ik de donderdag vrij kan nemen zodat ik er woensdagavond ook bij kan zijn. Het lijkt me leuk weer een aantal bekende en onbekende gezichten te zien !
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Na dat hele verhaal van mystic overweeg ik om maar niet te komen...

En zie! Dit is nou precies waar ik op doelde. Maar ik zal julie toch nog even een klein beetje op jullie gemakt stellen na aanleiding van mijn schokkende verhaal. In het ergste geval, wanneer men oog contact met mij heeft, zul je een beetje harrie warrie worden in je hoofd. Met als resultaat, psychotische episodes, die niet al te lang aanhouden en wie weet toch nog iets goeds voort zal brengen.

Forkbender a dit:
Ik ga zeker proberen om te komen, qua rooster kan ik, nu nog mijn geheugen en mijn portemonnee inschakelen om op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn. Wink

Stiekhum ben je wel nieuwsgierig he :p

Brugmansia a dit:
Vandaag te horen gekregen dat ik die avond mezelf niet hoef in te pluggen aan de maatschappelijke adapter.

Goedzo! Het zou wel heel tof zijn als jij ook komt. ;) En zo niet, dan sturen we Anders wel Caduceus met zijn hippie bus op je af! Aangezien hij MIJ NIET hoeft op te halen, moet dat niet zo'n groot probleem zijn :)

maandag weer aan het werk na twee weken vakantie, ik ga kijken of ik de donderdag vrij kan nemen zodat ik er woensdagavond ook bij kan zijn. Het lijkt me leuk weer een aantal bekende en onbekende gezichten te zien !

Super! Ik zou graag is een keertje met je willen spreken, dus dit is er wel een goede gelegenheid voor ;)

Groetjes,
Mysticwarrior.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik ben er achter wie er geklaagd heeft over onze jam. Niet de overburen, maar een van de buren, 12 huizen verder, ook een winkelier...

De afgelopen twee dagen verder gegaan met schilderen. Ook velours gordijnen opgehangen. Benedenverdieping is klaar voor de meeting.

Aanstaande zondag om 20:00 uur op Comedy Central: Tenacious D - Pick of Destiny. :D
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
gelukt ! ik kan woensdagavond ook komen.

Tot morgen !
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Tof dat je komt Ed. Wij gaan met de auto dus je kunt weer mee rijden als je wilt.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Voor wie met de auto komt: maak je achterbak van tevoren leeg. Ik heb wat tomatenplanten over, en ik wil er een paar cadeau doen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Bij de kerk rechts toch?

Denk dat ik het nog wel weet te vinden. :)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik voelde me al beroert, maar nu nog erger!

Oehw, ik ga het morgen niet redden. Mijn auto is stuk en zit er krap bij kas. En mijn vriendin is haar eigen auto ook nodig :S
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Station uit en richting en de stoep vooruit met een slinger naar links. Op een gegeven moment zie je links een fort met water eromheen en een grote kerk. Die kerk passeer je rechts, de winkelstraat in. Er zijn twee winkelstraten: de Voorstraat (alleen voetgangers) en links daarvan de Rijnstraat, waar auto's doorheen rijden. Rijnstraat (of Voorstraat) helemaal tot het eind uitlopen, tot net iets voor de haven. De winkel ziet er aan de buitenkant zo uit:

6770_134834675309_656410309_3620200_4598740_n.jpg


6770_134834670309_656410309_3620199_5889550_n.jpg
 
Haut