Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toegewijd als ik ben kan ik het toch niet laten; Kan je al een beetje een inschatting maken wanneer dit gaat te gebeuren? Heb je al wat vage plannen over de datum en hoe en wat?mysticwarrior a dit:Zullen we de eerstvolgende buiten-meeting (die dan ook wel wat langer mag duren, bijvoorbeeld een middag en avond/nacht) ergens aan het eind van de zomer plannen?
Lijkt mij een erg goed idee! Van mij part, mag de meeting de gehele dag plaats vinden. Avond eten etc, wil ik allemaal wel van te voren regelen. Misschien als we het ruim op tijd aankondigen, dat ook nog wat mensen uit andere landen geïnteresseerd zijn?
Ik sta er in iedergeval open voor, om er een super dag van te maken!
twilight a dit:Toegewijd als ik ben kan ik het toch niet laten; Kan je al een beetje een inschatting maken wanneer dit gaat te gebeuren? Heb je al wat vage plannen over de datum en hoe en wat? Smile
Ik ben ook wel benieuwd.Caduceus Mercurius a dit:Hoe is de huidige stand van zaken, wat betreft de eigenaar? Ik ben benieuwd naar foto's van de boerderij. Kunnen we er op fatsoenlijke wijze buitenaardse wezens verwelkomen?