Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting?

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Yeahy, dat zou helemaal geweldig zijn, een internationale meeting!
Ik heb er nu al zin in :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoe grootser je het wilt aanpakken, hoe onwaarschijnlijker dat het werkelijk gaat plaatsvinden. Lijkt me beter de meetings enigszins lokaal en kleinschalig te houden.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ja, daar heb je dan best wel gelijk ja :lol:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Zullen we de eerstvolgende buiten-meeting (die dan ook wel wat langer mag duren, bijvoorbeeld een middag en avond/nacht) ergens aan het eind van de zomer plannen?

Lijkt mij een erg goed idee! Van mij part, mag de meeting de gehele dag plaats vinden. Avond eten etc, wil ik allemaal wel van te voren regelen. Misschien als we het ruim op tijd aankondigen, dat ook nog wat mensen uit andere landen geïnteresseerd zijn?

Ik sta er in iedergeval open voor, om er een super dag van te maken!
Toegewijd als ik ben kan ik het toch niet laten; Kan je al een beetje een inschatting maken wanneer dit gaat te gebeuren? Heb je al wat vage plannen over de datum en hoe en wat? :)
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
^^ me 2 :D
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
twilight a dit:
Toegewijd als ik ben kan ik het toch niet laten; Kan je al een beetje een inschatting maken wanneer dit gaat te gebeuren? Heb je al wat vage plannen over de datum en hoe en wat? Smile

Hehehe, ik denk dat we inmiddels wel zover zijn dat we een datum kunnen gaan prikken. De situatie op dit moment is als volgt, deze week of aankomende week gaan we in gesprek met de eigenaar. Het schijnt dat er plannen zijn om de boerderij te slopen, maar een boer die gebruik maakt van het land van de eigenaar van de boerderij, heeft ons verteld dat de plannen waarschijnlijk pas over een paar jaar uitgevoerd gaan worden. Met andere woorden, het lijkt er op dat de eigenaar geen poot heeft om op te staan en hoewel we de eigenaar dus nog niet hebben gesproken(Zegt ook al iets.) is de kans groot dat het nog een lange tijd gekraakt zal gaan worden. :)

Ik zal deze week nog even foto's posten van het schattige stulpje :D
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ah! Nieuw nieuws! :D
Ik ben benieuwd naar de foto's! :)

Dat betekent dus dat september/oktober wel een mogelijkheid zou kunnen zijn? 8)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoe is de huidige stand van zaken, wat betreft de eigenaar? Ik ben benieuwd naar foto's van de boerderij. Kunnen we er op fatsoenlijke wijze buitenaardse wezens verwelkomen?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Caduceus Mercurius a dit:
Hoe is de huidige stand van zaken, wat betreft de eigenaar? Ik ben benieuwd naar foto's van de boerderij. Kunnen we er op fatsoenlijke wijze buitenaardse wezens verwelkomen?
Ik ben ook wel benieuwd. :D
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik ben ook benieuwd, daarom breng ik hem morgen een bezoekje. :D
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Oi oi oi, ik ben dan wel niet zo heel vaak meer op 't forum, maar de laatste keer dat ik mijzelf heb mogen verblijden met aanwezigheid op een meeting was uitermate interessant :) Volgende keer zal ik zeker proberen erbij te zijn, en als er eten geregeld moet worden ga ik zeker iets lekkers maken =D
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Zie nu pas dat het nederige stulpje van waaruit ik nu al enige maanden post hier ter sprake is ^^
Buitenaardse wezens verwelkomen.. hmm moet lukken in de zijtuin ;)
Nog nooit n psychonaut meeting gehad.. lijkt me tof :)
Denk dat ik Mystic deze week spreek, zal het er dan eens met hem over hebben
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Kijk! :D

Ja Bastiaan, trek die Mystic is aan z'n haren, want zo schiet het ook niet op natuurlijk. :p
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ja Trek die mystic maar eens aan zijn lange haren.
:lol:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Jah, dat zal hem leren! lol.

Het lijkt me zeker leuk om weer naar een meeting te gaan, meld zich bij deze vast aan :D
 
Haut