Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début
G

Guest

Invité
HeartCore a dit:
Verjaardag gaat niet door trouwens, er zijn belangrijker zaken.

Btw, Tabitha mijn vriendin komt ook mee :)

JEEEEEEEJ, Kunnen jullie gelijk m'n huisje zien :D

Maareh, we doen dan dus gelijk de forum-change discussie begrijp ik hieruit.
Dat zou mooi zijn aangezien er iig best wel wat prominente figuren van het Nederlandse deel aanwezig zullen zijn :)

MAAR COOL MAN!
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Leg uit: forum change discussie? Heb ik iets gemist?

Tof dat je komt HC!
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
CaduceusMercurius a dit:
Eerst...

proef%20onze%20koffie.jpg


Dan...

l_e6ab2244feace8d1ee0d0008fff74dad.jpg

Whaaahahaha, die is gruuuuwlijk :mrgreen:


En ik ben trouwens ook nog niet op de hoogte van een "forum change"? Wat zijn dit voor ondergrondse activiteiten? :p
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hoeveel liter melk zal ik meebrengen?
 
G

Guest

Invité
CaduceusMercurius a dit:
Hoeveel liter melk zal ik meebrengen?

Hahaha, dat ligt denk ik aan de hoeveelheid afwasmiddel die ik nog heb en de hoeveelheid kleurstof waar ik aan kan komen :mrgreen:


Maareh, ja de forum change...
Er zijn wat plannen om over te gaan op een ander systeem, want ze hadden van ******* het forum uitbesteed en uiteindelijk is het niet geworden wat het had moeten zijn en zijn er wat functionele dingetjes die soms niet helemaal lekker werken.
Ook zijn er nog wat inhoudelijke puntjes die wel wat aandacht mogen krijgen (een subtopic voor tripreports, zodat er veel directer op gereageerd kan worden, bijvoorbeeld)
Maargoed, dat komt allemaal op de meeting...
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ok, tof. :)

Ik ga morgen een zooi n2o bestellen by the way. :)
 
G

Guest

Invité
Ballonnen heb ik nog ZAT!
Evenals het pompje wat nog steeds prima werkt :mrgreen:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik heb hetzelfde pompje aangeschaft wat jij op de vorige vergadering bij je had! Ideaal ding!
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
laughing_gas.jpg
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Every one should try it at least once. or twice.
OK, vooruit dan maar. Ik zal er toch een keer aan moeten geloven. :p
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
LOL, die tagline paste daar wel heel toevallig perfect onder :) :

Every one should try it at least once. or twice.

OK, vooruit dan maar. Ik zal er toch een keer aan moeten geloven.

Ik heb erg zin in de meeting mensen ! tof jullie weer eens te zien !
 
G

Guest

Invité
Ik heb er ook weer gigantisch veel zin in en met een btje geluk is er tegen die tijd een verdamper aanwezig :D

Wil alleen nog even iemand van ******* bellen vandweek die er een aantal heeft uitgeprobeerd en demo filmpjes voor ******* heeft gemaakt.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ik krijg ook steeds meer zin om te komen, hoeveel mensen komen er nu pcies en hoeveel luchtbedden ken je kwijt in jou crip space?. Ik denk dat wel lukt om een gaatje vrij te maken dus hoop dat het allemaal gaat passen. Ik denk dat we weer ff wat meer moeten msnn zodat we details ff bespreken. Vergeet alleen altijd de msnadressen bij jullie namen/nicks.

Dus wordt s'middags he 15.00. hehe ik zou namelijk nog naar de paddodemonstratie gaan vooral om wat oude kennissen van de vorige meeting te ontmoeten(ben niet echt een demonstrant). ik dacht dat het van drie tot vijf dus toen ik om kwart over vier aankwam zag ik nog twee gasten met een paddobordje die vertelde dat het al meer dan een uur voorbij was.(denk dat ik effe te snel gelezen had en 13 tot 15 in drie tot vijf heb gemaakt). Toen was ik nog langs de smartshop gegaan om zoeen mooi dmt pijpje als ethneonaut te zoeken maar kon niet beslissen of ik de grotere of kleinere bol moest kiezen. Toen ben ik met een maat die meeging maar een joint gaan roken in een chille reggaeshop. toch mooi uitje.

heeft hier niets mee te maken maar wilde ik nog ff kwijt.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Space-is-the-Place a dit:
Ik heb er ook weer gigantisch veel zin in en met een btje geluk is er tegen die tijd een verdamper aanwezig :D
Eén zal er zeker zijn, maar twee is natuurlijk dubbel zo leuk! :D
 
G

Guest

Invité
Jahvisions a dit:
Ik krijg ook steeds meer zin om te komen, hoeveel mensen komen er nu pcies en hoeveel luchtbedden ken je kwijt in jou crip space?

Er kunnen denk ik wel zo'n 14 mensen blijven pitten.
We moeten ook nog even verzinnen hoe we het gaan doen met eten, het leek me wel leuk om te koken, maar bedenk net dat ik niet echt grote pannen heb.
Vandaar eigenlijk 15 uur, dat was ook nog met boodschappen doen.
Ik zorg zowiezo dat ik genoeg drinken in huis heb en wat snacks, maar misschien kan er ook al wat meegenomen worden.

Ideeen zijn welkom iig :D

CaduceusMercurius a dit:
Space-is-the-Place a dit:
Ik heb er ook weer gigantisch veel zin in en met een btje geluk is er tegen die tijd een verdamper aanwezig :D
Eén zal er zeker zijn, maar twee is natuurlijk dubbel zo leuk! :D

Hehe, ja idd, alhoewel die van jou wel iets praktischer is met een grote groep.
Ik ga denk ik toch voor de Aromed, stel dat ik toch een volcano wil moet ik het wel binnen 55 minuten gaan bedenken, zo lang is de actie nog :p
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Je kunt je bestelling nog plaatsen tot 31 december, kijk maar:

http://*******.net/specials/endofyear/

Wordt alleen pas vanaf 2 januari weer verstuurd. Dus...nog een paar nachtjes de tijd om een beslissing te nemen. :D
 
G

Guest

Invité
Ohw, haha chill!
Ik dacht dat die actie tot 20 december was :D
Thanks iig! :prayer: :mrgreen::thumbsup:
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Ik kan wss pas 's avonds komen dus, maar ik wil ook wel iets meenemen aan snacks/drinken (moet met de trein dus kan niet ENORM veel zijn maar wel wat). En ik zou graag ook een slaapplek bestellen ^_^
 
G

Guest

Invité
silv a dit:
Ik kan wss pas 's avonds komen dus, maar ik wil ook wel iets meenemen aan snacks/drinken (moet met de trein dus kan niet ENORM veel zijn maar wel wat). En ik zou graag ook een slaapplek bestellen ^_^

Nouja gewoon een pak sap en een zak chips of nootjes ofzo....

En die slaapplekken....
denk dat er rond de 14 mensen komen, dus het zal wel goed komen, maar maak wel even op de eerste pagina een lijst van slapers.

Peace

Space out :weedman:
 
Haut