Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting part 3: The Spacing Continues...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début
G

Guest

Invité
dutchmarshal a dit:
ik ben nogal verlegen...

De eerste meeting heeft vooral uitgewezen dat dat niet zoveel uitmaakt.
Sommige mensen zijn wat extraverter dan andere, maar eenmaal kennis gemaakt heeft iedereen het gezellig :thumbsup:

Misschien moeten we weer met pensioen om het ijs te breken? :mrgreen:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik snap dat het best wel vaag, misschien wel eng is, om mensen voor het eerst te ontmoeten. Zeker als je die mensen alleen maar kent van een forum.

Ik kan je echter verzekeren van vorige meeting dat iedereen superchill is. Jointje roken, chillen, muziek luisteren, ervaring uitwisselen.

Ik heb er nu alweer zin in! :lol:
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Is voor de wet volwassen zijn een vereiste? Zoja, begrijp ik dit wel ,het zou maar sneu zijn als er gerechtelijke gevolgen aan hangen.
Als er ooit eens een meeting in de vakantie komt wil ik hem zeker eens meemaken ,al ben ik bijange nog geen doorwinterde psychonaut.

Een ideetje voor volgende edities : een psychonautenmeeting ergens dicht bij de grens zodat de Belgen en de Nederlandse psychonauten elkaar eens leren kennen :)

Amuseer jullie ,laat het een warme en leerrijke ervaring zijn!

Peace!

The Search
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
ik denk nie dat dat een probleem is :)

en anders wordt ik 8 januari 18 dus dan heb ik daar geluk mee :)
 
G

Guest

Invité
Het is een meeting van een groep vrienden, dus ik zie geen rede waarom er wettelijke gevolgen aan zouden zijn.
Wat mij betreft maakt leeftijd niet zo heel erg veel uit.
Psychonauten kunnen het toch wel met mekaar vinden.

Tis niet opgezet als een afspraak om te trippen ofzo, gewoon een gezellige get together van gelijkgestemden.

Die meeting in de vakantie aan de grens zou tof zijn, maar dan moeten we daar een keer een locatie voor hebben...

Wel tof om te merken dat er in ieder geval weer animo voor is :D
 

gammagoblin

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Mai 2007
Messages
420
Ik kom ook graag even kijken :)

Ben wel benieuwd waar het precies is, aangezien ik ook in 'omgeving Den Haag' woon.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Bij de vorige meeting had Prostoner een geniale zet om het ijs te breken : N2O

Hmm.. ik heb nu alweer zin in dat zoete gas.. :)

Maken we er een midwinter gathering van ;) ?
 

Djones

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Nov 2006
Messages
192
phalaris a dit:
Bij de vorige meeting had Prostoner een geniale zet om het ijs te breken : N2O

Hmm.. ik heb nu alweer zin in dat zoete gas.. :)

Maken we er een midwinter gathering van ;) ?

Een goeie snuif coke werkt ook altijd :D
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
tja, coke haalt remmingen weg. Maar voor een psychedelische gerelateerde meeting is het niet het beste middel. Ik wil op zo een gathering juist luisteren naar wat anderen te zeggen hebben (of stilte !), en coke verandert een groep chillende mensen in een set losse kakelende egos. Ook dat kan soms leuk zijn, maar zo'n avond heeft een hoog McDonald gehalte.

Lachgas werkt heel kort, en je bent echt eventjes 'weg' naar een andere space.

Maar het beste van de vorige meeting was niet de lachgas, maar het ontmoeten van toffe lui !
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
Djones a dit:
phalaris a dit:
Bij de vorige meeting had Prostoner een geniale zet om het ijs te breken : N2O

Hmm.. ik heb nu alweer zin in dat zoete gas.. :)

Maken we er een midwinter gathering van ;) ?

Een goeie snuif coke werkt ook altijd :D

doe mij dan maar liever Kanna :) kweenie maar coke lijkt mij maar niks.,,
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Wel ,moest het vakantie zijn zouden we gerust eens naar Den Haag willen liften of treinen ofzo ,ik & mijn slagroomspuit :lol:
Maar een weekend is nogal krap ,dat krijg ik nooit uitgelegd aan mijn ouders!
Nuja ,nogmaals ,andere keer!
Veel plezier!
 

dutchmarshal

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juin 2007
Messages
108
hoe verloopt het precies?

is het gewoon van er word zolaat op die plek afgepsroken en we zien wel hoe het verloopt?

of is het ergens op een vastgestelde plek? en hoelang?
 
G

Guest

Invité
Vastgestelde plek, van zaterdagmiddag tot zondagmiddag, mochten er mensen willen slapen, neem een matje/luchtbed of slaapzak mee.
De eerste meeting hebben we nog wel geslapen, de vorige keer kan ik me niet herinneren dat ik geslapen heb, maargoed heb toen alleen maar jointjes zitten roken en geen peuken/sjekkies :mrgreen:

phalaris a dit:
Maar het beste van de vorige meeting was niet de lachgas, maar het ontmoeten van toffe lui !

Juist! Helemaal mee eens!

Doe waar je je prettig bij voelt, gezellig is het zowiezo :D
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Het lijkt me een zeer slecht idee als er een scala aan illegale drugs aanwezig zijn op de meeting. Daarmee duid ik in het speciaal op cocaine.

Cocaine/amphetamine horen niet thuis op zo'n meeting, dunkt mij.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
DevXavier a dit:
Het lijkt me een zeer slecht idee als er een scala aan illegale drugs aanwezig zijn op de meeting. Daarmee duid ik in het speciaal op cocaine.

Cocaine/amphetamine horen niet thuis op zo'n meeting, dunkt mij.
eerlijk gezegd zou het mij aan m'n aars roesten wat anderen doen, als ze er tenminste niemand lastig mee vallen. Als jij het dus niet chill vind, vind ik dat ook niet ;) Ik hou het zowiezo bij een jointje en een goed gesprek :p
 
G

Guest

Invité
Bent eigenlijk stiekem wel een btje met Dev eens, maargoed komt wel goed denk ik.

Ik hou het zowiezo ook op jointjes, ik hou absoluut niet van pep middelen.
Heb 3 weken terug voort eerst sinds 4 jaar coke gedaan en weet ook gelijk weer waarom ik het niet meer doe :?

phalaris a dit:
coke verandert een groep chillende mensen in een set losse kakelende egos. Ook dat kan soms leuk zijn, maar zo'n avond heeft een hoog McDonald gehalte.

Hahahaha, :mrgreen: :prayer: GENIALE OPMERKING!
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
DevXavier a dit:
Het lijkt me een zeer slecht idee als er een scala aan illegale drugs aanwezig zijn op de meeting. Daarmee duid ik in het speciaal op cocaine.

Cocaine/amphetamine horen niet thuis op zo'n meeting, dunkt mij.

Die zal ik ook zeker niet meenemen... :roll:
Eerder een wat exotischer, licht psychedelische phenethylamine? Iets met een 2 en een C en nog iets ofzo? :wink:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Vastgestelde plek, van zaterdagmiddag tot zondagmiddag,
Cool, ik zal er rond een uur of 20:00 zijn, met een uitrusting voor de nacht. Spookt het bij jou, of kan ik mijn kristallen thuis laten?
 
Haut