Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Noord-Brabant Psychonaut Meeting!

G

Guest

Invité
Denk dat dmt er niet inzit, tenzij iemand z'n hypofyse even voor ons wil uitknijpen :roll:
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ja idd, als iemand ons op komt halen zou het wel fijn zijn :) als dan iedereen probeert er om kwart over 8 te zijn.. gaat dat lukken? hoop dat die tijd een beetje uitkomt.. anders kunnen we nog wel iets later doen. maar voor kwart over 8 er zijn komt mij eigenlijk niet goed uit :s
 
G

Guest

Invité
Ik wil wel op je wachten hoor Bomb ;)

Maar geloof me, Ik weet de weg 200% zeker!
Dus van mij mag Siq lekker thuis op z'n luie anus blijven zitten :mrgreen:

Kben er alleen wel van overtuigd dat iedereen vast wel zo sociaal is om nog even een kwartiertje langer te wachten...
Op welk spoor kom je aan?
Dan wacht ik je daar wel op ;)

Je kan me herkennen aan deze pet (met rood ipv wit) en een grote blauwe backpack
vs_44-a.JPG
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
20.12 spoor 2 ^^

ik herken jou wel, dan hoef je mij niet te herkennen :p
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Belt maar even wanneer geariveert en compleet, dan kom ik jullie graag ophalen. Dat lijkt me wel zo leuk juist :)

En .. nou, Slavia stinkt minder en de rook is sneller vertrokken dan die van tabak of marihuana. Ik vind 't eigenlijk best lekker ruiken .. ok, deels uit associatie.

Tot zaterdagen, vrienden :)
 
G

Guest

Invité
BombSki a dit:
20.12 spoor 2 ^^

Ohja chill, dan kan ik als ik uitstap gelijk nog even 9 minuutjes op een bankje blijven zitten :mrgreen:

Siq a dit:
Tot zaterdagen, vrienden :)

Juistem! Tot zaterdag!
Kan nie wachten :D

Gelukkig deze meeting een betere opkomst

*Edit: EN KAN EINDELIJK WEER BELLEEEEEEEEEN!!!
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
BombSki a dit:
20.12 spoor 2 ^^

Ik ook!! 8) Stap in EHV bij spoor 1 op

Ik zal dragen:

KPBP2015_lg.jpg

Maar dan in t groen! en heb een kwarkfanaat bij me ;)

Siejoe zaterdag!
 
G

Guest

Invité
Op een of andere manier krijg ik het idee dat we zonder de omschrijvingen mekaar ook wel zouden herkennen :D
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ben er om 20:03. We hebben het allemaal over hetzelfde station neem ik aan? :) Ik ga in ieder geval niet over Rotterdam Space, scheelt een uur en die vertraging zal hopelijk meevallen. :?

Ik heb korte haren, draag een zwarte jas met grijs capouchon, spijkerbroek. Waarschijnlijk aan het roken, omdat ik net 2 uur in de trein heb gezet met zweetaanvallen.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Let wel ja: Station Helmond Brouwhuis. Alleen bereikbaar met een stoptrein!
Niet dat je straks de intercity pakt of uitstapt op een andere station in Helmond, we hebben er namelijk 4, belachelijk.

Vanuit Eindhoven is dat het laatste station in Helmond (Brandevoort, 't Hout, Helmond (centraal), Brouwhuis). Dus let daarop.

De stoptreinen vanuit Eindhoven rijden daar heen om XX:16 en XX:46.

Nou moet 't wel lukken, ok?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ga over Den Bosch, maar idd, Brouwhuis.

Gaat lukken. :)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ahh ik dacht centraal.

shitt.. dat komt erg slecht uit zeg :s
óf ik neem de stoptrein vanuit tilburg waardoor ik 20 minute langer in de trein zit, of ik moet om 20:12 gaan wachten tot 20:30 om nog 3 minuten met de trein te gaan :S

nouja dan gaan we maar voor de stoptrein denk ik.. grotere kans om te kunnen zitten :p
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Volgens 9292ov.nl gaat er vanaf Helmond centraal ook een bus richting Siq z'n huis. Scheelt aardig wat tijd in sommige gevallen.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Bedankt HC :)

Een bus richting hier? Hmm, ja zou best wel kunnen, maar check wel effe offie nog rijdt rond die tijd, want Helmond + busvervoer = suxx0r.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nee ik ga sowieso met de trein.. bussen trekken me niet en zeker niet als ik de enige ben :p
ik zie jullie wel om 20.03 bij et station :)

de n2o is btw de deur uit ^^
 
G

Guest

Invité
Nou das mooi, ik heb het pompje, hij doet het.
Er zat al 1 co2 patroon bij, maargoed die heb ik dus in 1 keer leeg geblazen :D

Brouwhuis wist ik :D

Maar ik denk dat ik Dev bij Tilburg in de trein stap, want dat is die stoptrein die naar Brouwhuis gaat alst goed is en aangezien we allebij om 20.03 aankomen...

Ach goed, boeie allemaal, komt helemaal goed :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
als je op tilburg instapt dan kunnen we evt wel samen reizen?
ik stap in op tilburg centraal..
 
G

Guest

Invité
Ok lachen, ik moet daar namelijk overstappen, Ik kom namelijk 19.04 aan op perron 1 en moet dan weer om 19.10 op hetzelfde perron in de stoptrein stappen.

Trouwens, als iemand nog even balonnen wil fixen zou dat erg op prijs gesteld worden...
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ok, ik zie je dan wel op het station ;)

ik moet morgen en overmorgen tot na 6u werken.. ik kan zaterdag wel wat ballonen fixen..
 
Haut