Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuw Psychonaut meeting (lente)

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Ik vind het steeds jammerder (vanuit een opzicht dat jullie ws wel begrijpen) dat ik hier maximaal één dagje bij kan zijn :) (als dat al lukt)
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Yea nice1 pro!
Ik houd wel van bossen!
Enne siq, das goed, want ik heb er geen!

tot over 2 weken dan allemaal!

Misschien al met koninginnedag in ehv?!

Peter
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Jullie zijn natuurlijk ook allemaal welkom bij de ******* Meet & Greet in het Vondelpark op 5 mei. Voor info mail naar feestje@*******.net ;)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
misschien is het handig om een nieuw topic te maken met alle info in de 1ste post ;)
ik heb geen tent, wie o wie durft er mij een plaats aan te bieden (en anders zoek ik wel een mosbedje op.. :p)


PS: als iemand nog wat gas wil hebben dan moeten ze het even laten weten ;) vorige keer ging het vrij snel..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Ilian a dit:
misschien is het handig om een nieuw topic te maken met alle info in de 1ste post ;)
ik heb geen tent, wie o wie durft er mij een plaats aan te bieden (en anders zoek ik wel een mosbedje op.. :p)


PS: als iemand nog wat gas wil hebben dan moeten ze het even laten weten ;) vorige keer ging het vrij snel..

yo zal ik doen, ennuh kheb zelf ook nog 5 dozen nos :)
laatst een stuk of 12 besteld de rest heb ik aan vrienden gegeven

link voor het info topic ---> http://www.psychonaut.com/index.php?opt ... g=en#53016
 
Haut