Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuw Psychonaut meeting (lente)

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
owkej zo ziet het tabelletje eruit :p

28 & 29 April --->9
5&6 Mei ---->6
12&13 Mei ---->13
19&20 Mei ----->9


het lijkt erop dat het dan 12&13 mei zou worden .. dit is de datum waarop de meeste mensen, misschien niet helemaal praktisch .. maar wel aangegeven hebben te kunnen

ik heb van Jahvisions , phalaris en Soulcatcher nog niets vernomen over een mogelijk datum

er zijn plannen in de aantocht voor een eventuele lokatie.. die op loopafstand zou moeten zijn .. tis wel ff afzien .. je kan natuurlijk ook een fiets meenemen in de trein. maar we gaan niet met 6 man fietsen en de rest lopen ;.. of iig iemand van ons gaat mee die de weg weet :p met de loopgroep

maar anyways, nothing is certain
maar als deze plek mogelijk zou zijn .. zou dat vet ideaal zijn want dan zullen we weinig last hebben van de buitenwereld, en ons drugsgebruik zou niet echt geminderd hoeven te zijn denk ik

maar meer hierover volgende week .. als we er langs gaan om te informeren of dit mogelijk is
 

Soulcatcher

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
434
dat klopt, mijn excuses daarvoor.

Er is niet echt een datum met mijn voorkeur, maar dit had ik dan wellicht ook even moeten melden. De planning wat mijn weekenden betreft is op het moment nog een beetje onduidelijk, vanwege dingen die misschien wel of niet doorgaan (en toch wel belangrijk zijn). Daarom hield ik het nog even open.
Ik lees hier wel welke datum het wordt, en als ik meer duidelijkheid heb zal ik aangeven of ik aanwezig ben of niet.

Het lijkt erop dat het wel gezellig gaat worden in ieder geval :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
isgoed soulcatcher.. het zou leuk zijn als je kunt komen :)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Nee ik wachtte beetje wat de rest vond van de datum, voor mij maakt het niet echt uit. Toen ik jong was ging ik vaak naar Ermelo, mooie plaats, maar hoor het allemaal wel, ik ben niet zo moeilijk.

tot binnenkort
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
dan neem ik alvast enigszins aan dat jullie als het 12&13 mei wordt wel kunnen ?
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Kheb een feestje op de 12e .. maar, ik weeg het wel af ..
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
12/13 mei, ik probeer Entheobakta/David hier te krijgen rond die tijd, die komt dan wel mee maar dat lijkt me geen probleem :)
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
HeartCore a dit:
12/13 mei, ik probeer Entheobakta/David hier te krijgen rond die tijd, die komt dan wel mee maar dat lijkt me geen probleem :)
lijkt mij ook niet 8)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Al moet het niet te massaal worden.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
DevXavier a dit:
Al moet het niet te massaal worden.

idd ... ik denk dat we niet echt veel meer mensen.. vrienden uit moeten nodigen ... voordat we zowiezo een definitieve plek weten .. en dan kunnen we kijken of er eventueel nog een vriend of vriendin mee kan komen
 
G

Guest

Invité
Voor mij word het dan 13 mei :S

Ik heb 12 mei al veelste veel dingen waar ik al tussen moet kiezen...

Echt crap ass...
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
12 mei heb ik een bruiloft maar ik kan altijd wel ff kijken of 13 mei mogelijk is. Twijfel wel want dan heb ik mooie dames op bezoek en die moeten ook de nodige aandacht hebben 8) :p
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
dat probleem heeft space ook een beetje .. misschien dat je iets met hem af kan spreken .. als hij niet alles opzij zet om alsnog op 12 mei al te komen :D
dat je samen daarheen komt ofzo

maarja idd waarheen ? :p
maandag ga ik met JosVU ergens langs .. om te kijken of het daar mogelijk is ..
en als dat zo is, kunnen we ff kijken hoe dichtbij die bus daar komt :p
je moet er iig vanuit gaan dat het een stukkie lopen word :)
 

Soulcatcher

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
434
Ok voor mij eindelijk duidelijkheid, en dus ook voor de organisatie hier even wanneer ik NIET kan,
ik vertrek zaterdagnacht (zondagochtend 6 mei) naar portugal, en ik ben weer terug op zondagavond 13 mei. Concreet, ik kan niet in het weekend van 5,6 en 12, 13 mei.

Voor mij zouden 28, 29 april en voorlopig ook 19,20 mei dus goed uitkomen. Jammer dat ik die andere data weg ben, want het llijkt met toch wel erg leuk. (maar portugal is natuurllijk ook niet vervelend.. 8) )

Als ik dat tabelletje zo bekijk ziet het er dus naar uit dat het 12, 13 mei wordt.. Maar daar zijn nu weer afvallers?

IK hou het nog even in de gaten hier :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
nou ik had silv en space zowiezo al niet meegeteld voor de 12&13 mei .. omdat die vantevoren al aangegeven hadde, dat de ze data niet echt goed uitkwamen
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Damn, 12&13 mei precies 1 weekje op vakantie :(
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
ok als het toch niet 12/13 mei wordt zou het fijn zijn als het op korte termijn bekend wordt vanwege het plannen van de reis voor Entheobakta ;)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
uitgaand van het tabelletje wat ik heb gemaakt wordt het 12 en 13 mei ja
dan konden er de meeste mensen .. en dat lijkt me ook de eerlijkste manier om een datum te prikken ?
 
Haut