Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuw Psychonaut meeting (lente)

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Shroomlady a dit:
Wat moeten we ons voorstellen van zo'n meeting? Iedereen aan de paddo's / Salvia of apestoned?


iedereen aan de paddestoelen lijkt mij zowiezo niet zown verstandig plan :)
de vorige keer is er gewoon lekker gerookt .. behoorlijk wat lachgas doorheen gegaan
en er is een beetje mdma over de tafel gegaan :p
en heel veel gepraat :)

voor mij zijn allebei die datums puik..
maar wat willen dan precies doen ?? een camping zoeken van de veluwe ??
of proberen wild te kamperen :D
 
G

Guest

Invité
Als iedereen een echte psychonaut is is iedereen aan de paddo's is eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan, tenzij mensen het niet trekken met "vreemden" erbij of met (grote) groepen....
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Space-is-the-Place a dit:
Als iedereen een echte psychonaut is is iedereen aan de paddo's is eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan, tenzij mensen het niet trekken met "vreemden" erbij of met (grote) groepen....

'Aan de paddo's' is een ruim begrip. Een heroic dose met een groep, lijkt me geen goed plan. Of misschien ook wel, maar dan wordt er denk ik weinig gepraat. Tenminste, dit geldt zeker voor mij. Een kleine dosis is aan mij niet besteed.

LSD zou wel een optie voor me zijn, gek genoeg.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik ben het volledige eens met heartcore
en ook wel met space :)
als je een echte psychonaut bent .. dan kun je op mekaar vertrouwen ook dat het goed komt

in mijn geval zou er met een heroic dose ook niet veel gepraat worden denk ik :)
ik observeer meestal vooral .. lage hoeveelheden vind ik vaak maar irritant/saai

ik had zelf de vorige meeting een hele lage dosis LSD gedaan :) en dat beviel goed
en ik kon toch wel funtioneren in de groep.. het maakte me zelfs een beetje losser denk ik

maar ik zou zeggen neem wat mee .. wat je eventueel zou willen gebruiken
je kan altijd nog nee zeggen :D
je bent iig in een omgeving met ervaren mensen die zonodig kunnen helpen
en je kan je gewoon laten gaan, niemand zal raar opkijken :D dat heb ik de vorige keer ook wel gemerkt
prachtige sfeer hing er
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Hm aan andere drugs dan mary jane en de andere "legale" kan ik niet komen, en paddo's heb ik waaaaaay te weinig ervaring mee, dus ws hou ik het op wiet/hash :) ennem
Donderdag 26 arpil t/m zondag 30 april
Heeft mijn voorkeur, misschien dat ik zaterdag ochtend al weg ga ofzo (ivm leiding geven op scouting) maar tof wordt het toch wel :)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Precies, neem mee wat je mogelijk acht, waar je zin in hebt, of wat je delen wil. Als we er toch een paar dagen zijn dan is het al snel duidelijk waarvoor er de mogelijkheden zijn, moge het paddo's, acid, Salvia, pcp, 2cb, 5-meo-mipt of wat dan ook zijn.

Laat gaarne weten welk van de twee data uitkomen, of beiden.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Als iedereen een echte psychonaut is is iedereen aan de paddo's is eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan, tenzij mensen het niet trekken met "vreemden" erbij of met (grote) groepen....

Heb ik opzich geen probleem mee spacen tijdens de meeting,
het is niet voor niets een Psychonaut meeting. 8)
Maar als je het niet erg vind maak ik wel liever eerst nuchter kennis met iedereen :D

peace..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
MindAstronaut a dit:
Als iedereen een echte psychonaut is is iedereen aan de paddo's is eigenlijk nog niet eens zo'n gek plan, tenzij mensen het niet trekken met "vreemden" erbij of met (grote) groepen....

Heb ik opzich geen probleem mee spacen tijdens de meeting,
het is niet voor niets een Psychonaut meeting. 8)
Maar als je het niet erg vind maak ik wel liever eerst nuchter kennis met iedereen :D

peace..


dat ligt voorop natuurlijk :D
en voor mijn eigen verdediging.. toen we space , dev en bombski ophaalden was ik misschien niet compleet nuchter :D
maar komop he 50 mics acid valt toch wel mee he
 
G

Guest

Invité
Je had in ieder geval een hele natuurlijke glimlach op je gezicht ;)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Space-is-the-Place a dit:
Je had in ieder geval een hele natuurlijke glimlach op je gezicht ;)

Of was het een synthetische glimlach? :p

Weekend van 20 April kan ik niet trouwens, elke andere datum is no problem 8)... Heb er zin in, maar nog even geduld :D
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
hehe, ja uiteindelijk gaat het erom hoe het aanvoelt.

synthetiser dan 2cb bestaat er niet, maar voor mij voelt het heel natuurlijk aan. andersom, dmt is puur natuur.. en dat voelde op een paar moment wat 'blikkerig'

het onderscheid synthetisch / natuurlijk is synthetisch, natuurlijk ;)

..over lsd:

HC:
yup het molecuul is bijna helemaal uit de natuur, alleen de figuurlijke laatste twee puntjes op de i moet je doen in het laboratorium.

Stel je voor dat je een fiets koopt. Vervolgens bevestig je een kinderzitje op het stuur. Wie is de maker van de fiets ?
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
dat ligt voorop natuurlijk
en voor mijn eigen verdediging.. toen we space , dev en bombski ophaalden was ik misschien niet compleet nuchter
maar komop he 50 mics acid valt toch wel mee he

Ik was ook niet verplan om nuchter te Blijven :D
 

Soulcatcher

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
434
Goed idee, zo'n meeting..!
Als er wordt besloten het in het laatste weekend van april te doen kom ik misschien ook wel even langs.. lijkt me leuk om de mensen achter al die berichten te leren kennen..

Greets
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Oiii,

'kHeb even dit hele topic gemist! Heb net een behoorlijke griep achter de rug, dus heb het even een tijdje zonder fora moeten uithouden ;).

Maar wat een top idee! Ik ben in ieder geval van de partij, noem maar een datum en ik kom. De laatste (of 1 na laatste) week van mei ben ik wellicht weg... verder... alle tijd voor een meeting als deze! Dus beide data voor de lange weekeinden zijn akkoord.

Heb d'r zin in! :D

Bellenblaas gekte! :roll: en NOS staat klaar... :lol:
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
Jaaaa ik kom ook ^^

heb nog geen internet thuis (ben verhuisd) en heb dit topic dus niet gezien..

is er al een datum / lijst met mensen vastgesteld? :p

count me in..


ps. dit is dus BombSki met een andere nick (lang verhaal..)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
Ja het had niet echt extreme gevolgen, alleen al mn collegas weten nu wat lachgas is :p

maarrem, ik woon nu op mezelf en heb echt veel ruimte, ik zou best deze meeting kunnen hosten (tilburg).. er is slaap en zit ruimte zat tenminste

edit: hmm het wordt dus een meeting in de natuur, laat maar :p
 
Haut