Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuw Psychonaut meeting (lente)

G

Guest

Invité
Dan ga ik ff alvast wel bellenblaas shit voorbereiden :roll:

En moet nog ff een tool maken voor hele grote, maar dat komt helemaal goed :mrgreen:


Kheb er nu alweer zin in.
Lijkt me wel lachen als er ook weer wat andere mensen komen die er vorige keer (keren) niet bij waren :D
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Space-is-the-Place a dit:
Dan ga ik ff alvast wel bellenblaas shit voorbereiden :roll:

En moet nog ff een tool maken voor hele grote, maar dat komt helemaal goed :mrgreen:


Kheb er nu alweer zin in.
Lijkt me wel lachen als er ook weer wat andere mensen komen die er vorige keer (keren) niet bij waren :D
zoals ik al zei, ik doe m'n best ;)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
dat begint er weer op te lijken :)
 
G

Guest

Invité
Jaaaaaaaaaaa, komt weer helemaal goed :D

Kzal ook nog even zorgen dat ik speakertjes heb, dan kunnen mensen hun mp3 speler meenemen en dan hebben we muziek.

Ist al eind april????
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
lijkt erop .. ja ... maar niets is zeker
misschien dat begin mei misschien beter uit komt voor mensen
 
G

Guest

Invité
Eind april is al een stuk dichter bij begin mei dan eind februari/begin maart ;)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah daar heb je helemaal gelijk in :D
mja het is gewoon ff afwachten denk ik
tijd genoeg ! :D
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Het kijkt me wel eens leuk om wat mensen te ontmoeten omdat ik vind dat er veel interessante meningen zijn en meestal open discussies ontstaan met respect voor elkaar mening. Veluwe is iedergeval wat meer om de hoek dan Helmond. Ik hoor het nog wel.

peace and love
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Wat moeten we ons voorstellen van zo'n meeting? Iedereen aan de paddo's / Salvia of apestoned?
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Shroomlady a dit:
Wat moeten we ons voorstellen van zo'n meeting? Iedereen aan de paddo's / Salvia of apestoned?

Als ik kom zal ik me beperken tot wiet en eventueel wat kortwerkende middelen zoals bijvoorbeeld DMT of Salvia. Trippen in een groep trek ik niet :)
 
G

Guest

Invité
Nou eigenlijk gewoon een gezellige meeting, met gezellige gesprekken, vrolijke mensen, jointjes, bellenblaas, waarschijnlijk is wel een groep met een riante vooraad lachgas.

Het idee was nog wel een keer om te gaan paddo'en, maar als er nu weer nieuwe mensen bij zijn en we met een vrij grote groep zijn zullen we daar toch vanaf zien... (dacht ik zo)
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Het idee was nog wel een keer om te gaan paddo'en, maar als er nu weer nieuwe mensen bij zijn en we met een vrij grote groep zijn zullen we daar toch vanaf zien... (dacht ik zo)

Hmm, iedereen een heroic dose en dan een dopping in de Veluwe zou best interessant kunnen zijn :p
 
G

Guest

Invité
Hahahaha, ja mooi, ben wel benieuwd hoe dat is...

Mijn heroic dose was tot nu toe 90 gram, denk dat ik me daarmee nog best op de veluwe zou redden :mrgreen:
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Space-is-the-Place a dit:
Hahahaha, ja mooi, ben wel benieuwd hoe dat is...

Mijn heroic dose was tot nu toe 90 gram, denk dat ik me daarmee nog best op de veluwe zou redden :mrgreen:

De vraag is of de Veluwe het nog met jou zou redden hahahaha
 
G

Guest

Invité
Hahahaha, ja dat is een goeie.

Maargoed, het begin alweer erg leuk te klinken.

Misschien kunnen we er een soort mid-veluwepicknick van maken :mrgreen:
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Veluwen lijkt mij een strak plan ligt redelijk centraal in Nederland, mooie natuur daarzo, lijkt mij wel lache om iedereen te zien. Dus i'm in :D

Peace..
 
G

Guest

Invité
Awesome!

Deze meeting word misschien wel drukker als de laatste keer :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
En gelukkig past dit (in tegen stelling tot in mij huisje) wel op de veluwe! :)

Confirm; eind april, begin mei, ik zal alvast wat data noteren voor een lang weekend:

Donderdag 19 april t/m zondag 22 april
Of
Donderdag 26 arpil t/m zondag 30 april
 
Haut