Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Einde gedoogbeleid in zicht! (teken de petitie)

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik denk dat wat leuke ludieke acties gericht tegen de kerk, eigenlijk best wel een goed idee kunnen zijn. Een sit-in(een actie waarbij je met een groep mensen voor de ingang van een kerk gaat zitten, is zeker een ludieke actie!) Als de politie, na 20 minuten tot een half uur later arriveert, kun je altijd nog opstaan om verdere problemen te voorkomen. Met dit soort acties, bereik je zeker de media. En als je dan met een goede, duidelijke persverklaring naar buiten stapt, zul je altijd wel een paar mensen aan het denken zetten. Vergeet niet dat heel Nederland s'avonds voor de buis gekluisterd zit. En dat ze door de zwarte-propaganda kast, gehypnotiseerd worden en instaat zijn om dingen aan te nemen, die ze normaal niet zouden aannemen. Hun geest staat open!

Gewoon zomaar vertrouwen op de flow of life, lijkt mij geen optie. Misschien is het daarom juist al zolang foute boel met die christenen. Niemand doet wat, en zij groeien en groeien, maar ook de ellende die deze sekteveroorzaakt is word nu toch echt enorm.

Ik ben eigenlijk altijd wel iemand die mijn hart/gevoelens volgt. En uit ervaring weet ik dat er soms gewoon heftige gebeurtenissen nodig zijn om mensen te overtuigen. Kijk, alleen positief blijven lukt niet. Zonder negatief is er namelijk geen positief. Maar een goed balans tussen de twee, daar kan ook een stukje verzet bij horen. Het feit dat de kerk ons al eeuwen terroriseert, mag nu wel is serieus genomen worden. Ik merk dat in mijn omgeving veel te weinig mensen afweten van waar de christenen allemaal wel niet schuld aan hebben. De ziel lijkt bij de meeste christenen wel uit hun lichaam getrokken te zijn. Je kunt hoog of laag springen, maar het word tijd dat de christenen is door een tegenbeweging aangesproken dienen te worden.

Er vallen genoeg argumenten te verzinnen waarop de kerk dient aangesproken te worden. En een van die manieren, is door ludieke actie. In altijd uiterst positieve vorm. Verkleed als grappige duiveltjes een kers-concert verstoren en een pers woordvoerder, die de geschiedenis en problemen met het christendom duidelijk maken. Op deze manier, vooral omdat niemand zoiets ziet aankomen, krijg je gemakelijk de kans om een goede slag te slaan. Pas na een aantal actie's komt uiteindelijk kritiek. Dit is ook het punt, waarop je van tactiek moet veranderen, omdat de media op den duur tegen kan gaan spreken en alleen maar negatieve aandacht gaan publiceren. Verschillende namen van actie-groepen bedenken, je steeds weer anders voor doen. Compleet andere actie's doen. Eigenlijk gewoon creatief en ludiek blijven. Maar nooit vergeten dat het een propaganda kast blijft! ;)

Een probleem kan alleen worden opgelost als je jezelf bewust word van het probleem. Dit telt voor persoonlijke problemen, maar ook voor de problemen van de samenleving. Er moet altijd iemand of groep opstaan, om daadwerkelijk iets te veranderen. Je moet de top van de pyramide bereiken en bespelen, wie een kleine meerderheid achter zich krijgt, kan al gauw veel veranderen. Maar iedereen, begrijpt natuurlijk wel dat dit tijd kost. Het is een proces, dat gewoon ergens in de tijd op gang moet komen. De vervuiling van de aarde was ook al jaren een probleem, maar sinds dat mensen de media wisten te bereiken en veel actie's voerden, kwam het steeds meer op de agenda. Maar je zag ook mensen die actie's kopieerden en bepaalde groepen breiden zich soms wereldwijd uit. Op deze manier worden wereldwijd mensen bewust van een probleem, waardoor deze de kans krijgt om opgelost te worden.

Op een dag, zal de kerk kapot worden gemaakt door negatieve aandacht van tegenhangers. Ik heb daar wel vertrouwen in, de smerige geschiedenis begint zich nu pas razend snel te verspreiden via het internet. De technologie, heeft deels al de christenen de macht ontnomen. Als je ziet dat ze sinds de komst van de tv, hun macht en grip op de samenleving verloren zijn. Mensen zijn nu de weg kwijt, weten niet wat ze moeten geloven en zoeken naar alternatieven. Al deze mensen surfen op internet, en creeeren gezamenlijk nieuwe theorieen en meer duidelijkheid over bepaalde problemen die niet te verklaren vielen. Maar uiteindelijk zullen een aantal mensen gewoon iniatief moeten nemen, om een kort durige strijd te activeren en een ketting van reactie's ontlokken. Genoeg mensen moeten aan het denken gezet worden, vergeet niet, gedachten veranderen de werkelijkheid. Dit valt op veel verschillende manieren te verwoorden.

Ben benieuwd...... :)

Groetjes,
Mysticwarrior.
 
Haut