Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Noord-Brabant Psychonaut Meeting!

G

Guest

Invité
Nog ff om te bumpen: HEBBEN WE ER ALLEMAAL NOG ZIN IIIIIIIIIIIIN?!?!?!
slayer.gif
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
OOH MAN ZEKER :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nee echt niet! :p ik moet 7 dozen n2o meesjouwen, die dozen zijn 1.5 kilo per stuk o_O
misschien dat het een beter idee is dat ik ze naar siq stuur, dan zorg ik gewoon dat het pakket minder dan 10 kilo weegt en dan kost het 2 euro per persoon extra.. is dat een probleem? ^^
want ik moet ook slaap spullen en natuurlijk wat andere zooi meenemen, dus die 10 kilo mag er van mij wel af :p

maarrrr natuurlijk heb ik er wel zin in ;)

hey zullen we maar vast elkaars namen gaan leren anders? :p lijkt me dat we elkaar maar niet bij de nick gaan noemen he? :p ik heet iig Ron ^^
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Nog meer mensen die uit Amsterdam moeten komen? Misschien kunnen we samen reizen, want ik haat in de trein zitten, haha.
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Helaas, Eindhoven.. Ik reis gezellig met kwarkus mee...

Ik heb er zin an! :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Damn right!

Heb er fokking veel zin in :D.

Aangenaam Ron... Stijn hier, maar dat wist je :p. Ik denk dat Planteneter voor zich spreekt? :lol:
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
En de gastheer van de avond verschijnt onder vele namen als ..

Siq; producent van wazige, electronische, quasi-psychedelische muziek van soms erg lage kwaliteit en vaak onredeneerbare groove. Een ruwe steen met zelfinterpretatie van kristal, een gebrek aan inzicht gezien vanuit conventie, oncontroleerbaar verstrengeld in dezelve zonder juiste snaar geraakt te hebben en visie zonder bodem. Maar met een vleugje nostalgie en een breed spectrum zeker authentiek. Tevens ook het pseudoniem op menig internetaire fora.

Solemn Beats; neigend naar techno, nee, strevend naar techno, maar zonder ware aard te behalen. Op een basis van vrije stijl met grepen uit electro, gedachtes uit trance, blikken uit techno en momentopnames van psy valt dit scala van diversiteit niet te associeren met slechts één concept. Niet ingetogen genoeg om solemniteit te uit te stralen, maar ingetogen genoeg op niet uit te bartsen in de oorsprong. Meest succesvol van alle indentiteiten.

Mercks & Dow; een samen-staan-we-sterk in de vorm van één persoon. Een achtergrond met diepte terwijl het licht, open en direct blijft. Gedreven door waarheid en synthetische liefde, door ijzige helden en robotische perfectie. Met een oorsprong zo dichtbij dat geen ondergang nog mogelijk is. Onwikkelend onder Jupiter naar de correctheid van de toekomst. Wacht ...

.. maar de naam waaronder hij word beschreven als persoon in het register met Friese klank en volledig passé:



Hoi, ik ben Klaas.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hehe, dit text onder invloed bedacht? :D

is het een probleem om 6 doosjes met de post te ontvangen siq? ik pm je anders even voor je adres en dan stuur ik ze voor de meet op x;
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Nee, ik ben clean! Ik heb gewoon goed geslapen.

Erm .. joah, stuur ze maar op. Ik ben donderdag en vrijdag al thuis om dat te ontvangen. En anders haal ik dat op op 't post kantoor .. stuur ze maar op! Die 2 euro, is geen probleem lijkt me.

Aye, ik heb er zin in .. tjonge-jonge, wat heb ik er zin in :p echt wel, haha
 
G

Guest

Invité
Dat word gezelliiiiiiiiig!

Zeker met die doosjes n2o :D


Maargoed, Ik ben Bas


Trouwens wel makkelijk om vanaf het station bij Siq te komen...
Vanaf het station onder de deur door, over de achterste langs friesland en dan naar rechts :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hoe laat is iedereen dan op het station? gewoon rond een uur of 8-9? lijkt me makkelijker als we vanuit daar in 1x naar siq gaan ipv iedereen op gaan halen/de weg leren ;)
mijn idee was iig om rond 8-9 te komen ^^
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
8uur is prima :)

300 posts btw DevXavier! ;)
 
G

Guest

Invité
8 uur is cool.
Afhankelijk van welke trein ben ik er 19.33 of 20.03

Maar Dev... kom je langs rotterdam of ga je via Utrecht...?
(btje domme vraag, maar als je via rotterdam gaat wil ik op zich wel met je in de trein zitten ;))

16-12: Amsterdam - Helmond via Utrecht:
* Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal
Je mag maximaal 16 minuten vertraging hebben om in Utrecht over te stappen. Dat kan het verschil zijn tussen 19.33 of 20.03 aankomen, of 20.03/20.33
Maar dan ben je er nog steeds ongeveer in 2 uur en 11 minuten en via Rotterdam zou zo'n 3 uur duren...
Tenzij de vertraging langer dan 16 minuten duurt, dan zit je aan 2 uur en 41 minuten reistijd en een half uur op Utrecht Centraal zitten.

(ik probeer je niet over te halen hoor..... maar dit zijn de feiten :mrgreen:)
Just kidding hoor, alst goed is moet je ook eigenlijk meer betalen als je via R'dam gaat, gaat nergens over want je haalt gewoon een kaartje en dan ga je naar de bestemming, maakt niet uit hoe.
Maar zou maar lekker via Utrecht gaan, zal wel mee vallen met de vertraging en dan ben je er tenminste in 40 minuten korter ;)


Space-is-the-Place a dit:
Trouwens wel makkelijk om vanaf het station bij Siq te komen...
Vanaf het station bla bla bla


Shit, de deur klopt niet, vond em zo grappig :cry: BOEHOEHOEHOE*!SLAP!*o...0
Nouja onder de 270 dan maar...
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik moet van 8.45 tot 17.00 werken. Dat is een meevaller :)

Betekend dus dat ik er zaterdag in ieder geval de hele tijd bij zal zijn :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Ah tof dat je er ook bij kan zijn! :)

Is men al aan het aftellen? Hier wel :p

Trouwens, vrijdagavond komt Intwine in Eindhoven; kweet niet wat de gemiddelde muzikale voorkeur hier is, maar ik ga iig wel met Planteneter; dus als er nog meer mensen zin hebben? 8)

YeaH!
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Ik ga ook alleen maar mee omdat we vantevoren naar Feedback gaan :wink:
De bassist is wel koel, maar verder ken ik weinig nummers

Ik zie wel, gelukkig is t niet zo duur..
 
G

Guest

Invité
Hmm, nou moet ik zaterdag werken en vrijdagavond ook, maarja hou absoluut niet van Intwine, dus dat komt wel weer goed uit :mrgreen:
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hehe, nee ik zal ook niet van de partij zijn ;)

natuurlijk zaterdag wel! :)

mijn trein komt aan om 20:12 :eek:
 
G

Guest

Invité
Ik zorg dan wel dat ik er om 8 uur ben, hoef ik geen half uur te wachten :mrgreen:


YEAH 1111 POSTS!!!!!!!!!!!
slayer.gif
 
Haut