Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Noord-Brabant Psychonaut Meeting!

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HeartCore a dit:
*voelt er ook wel voor om te komen en gaat er even over nadenken*

Lijkt me vet mate :)

---

Gamecube zat ik ook aan te denken; of een Wii tegen die tijd. :p Ik neem wel een draadloze controller mee, kabels is zooo'n ramp met mij altijd :D
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik woon 3 straten van Siq af... Ik denk dat ik de zaterdag en de zondag moet werken, maar kom buiten mijn werk wel langs ;)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ok dan, klinkt allemaal wel goed tot nu he :)

ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd is? ikzelf ben 19, en denk dat ik daarmee een van de jongste ben?
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
20

weer iets naar beneden gehaald! B)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Twin ttiggg
tot nu toe maar minimale verschillen :)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nou ok dan, dat is wel iets jonger dan ik had gedacht ;)
toen ik HC zag reageren besefte ik ineens dat er misschien wel een groot leeftijdsberschil is, aangezien HC al wel wat meer jaartjes heeft ;)
maar natuurlijk van harte welkom hoor HC :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ah maar HC is jong van geest he :D
ik denk dat onder psychonauten leeftijd maar relatief is :)
'gewone'mensen van 20.. die met mensen van weet ik veel 40 ofzo praten zullen daar meer last van hebben denk ik :)
zowiezo omdat wij veel dezelfde ervaringen delen.. en op een deels gelijke manier tegen het leven en alles eromheen tegen aan kijken
dus dat zou helemaal goed komen :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja man, kom op .. we blijven voortaan allemaal gewoon twintig owkay :p

Ik zie .. 6 mensen die komen crashen, boy. Haha. Ok, ProStoner heeft een matras gereserveerd. [kijk even de kamer rond ..] Joah, als de andere vijf overnachting spul meenemen; ik heb nog een slaapbare bank, en voor de rest vloerruimte, dus dit lijkt me wel haalbaar.

Ohja, ik heb ook een XboX, maar alleen zijn mn controllers crap. Ik heb ook 2 gitaren en verwacht eigenlijk dat ProStoner bijn gitaar ook mee neemt :) dus voor de muzikalen onder ons. Heb ook een groovebox, maargoed :p

Ohja, wel nog even iets; graag hier op letten:

Ga a.u.b. niet hier op 't forum zetten wat je eventueel aan (non-legale) substanties wilt meenemen, i.v.m. eventuele justitiele meelezers ofzo.


Bedankt, dit wordt een tof weekend. Ik zal mijn broer waarschuwen/uit huis sturen :)


Nogmaals: Stuur een PM, dan krijg je mijn telefoonnummer, en zo dus mijn adres!
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Siq a dit:
ik heb nog een slaapbare bank, en voor de rest vloerruimte, dus dit lijkt me wel haalbaar.

Klinkt riant :) Ik neem iig wel een slaapzak mee en dan misschien een matje ofzo. Tenzij ik bij deze de bank mag reserveren? :twisted:

Siq a dit:
Ik heb ook 2 gitaren en verwacht eigenlijk dat ProStoner bijn gitaar ook mee neemt :) dus voor de muzikalen onder ons.

Sweet! Planteneter speelt bas en ik drums/gitaar, maar ik neem m'n mondharmonica wel mee :p hahaha
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ja ik heb nog wel een triangel liggen.. :p

ik neem wel slaapzakje+matje mee, tenzij je een zachte vloer hebt? :p
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Zacht, maar niet slaapbaar zacht lijkt me :)

En ja man!! Neem die triangel mee! :p
 

marnix

Matrice périnatale
Inscrit
6 Nov 2005
Messages
8
Zou misschien ook eens wat voor in België zijn. Kandidaten? In de zomer zou wel leuk zijn met zijn allen in de bos fijn trippen. :D
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Space!! jij komt ook he? 8) Je neemt toch wel je 'bellenblaasmachine' mee? :D

Ben trouwens erg benieuwd, zijn er hier luitjes die hun stash opbergen in een koffer (zoals in Fear 'n Loathing bijv.)??? :roll:
 
G

Guest

Invité
Also 23 :)

Maareh, neem zeker bellenblaas mee, helaas staat de machine in Duitsland opt moment :( maargoed voor binnen is dat toch nix, want hij loopt de hele tijd over :D

Maareh, ja aangezien ik zelfgemaakte bellenblaasmix heb die zeer dik is (al zeg ik het zelf) gaatie zeker mee :D

LD-X (liquid dreams X :p)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ben jij er zo een die reusachtige bellen om mensen heen blaast ? :)
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik ben 22 ;-)
 
G

Guest

Invité
ProStoner a dit:
ben jij er zo een die reusachtige bellen om mensen heen blaast ? :)

Hehe nou zover ben ik nog niet, maar heb ze al wel van 3 kwart meter in doorsnee gemaakt :D
Maar komt nog wel, ben wel Bubblemaster aant worden.
Ben alleen vanwege het weer een btje roestig, moet eigenlijk binnen oefenen om m'n truukjes te leren, lijkt me leuk om een act te doen voor kinderen ofzo...
Tis wel moeilijk als er een hoop wind staat.

Toch is het ook wel leuk als je kan zien hoe de wind zich beweegd dmv zeepbellen...
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Ik wist niet dat je zo'n bubbelman was?! Een bubbeltje hier en daar ok.. maar... hehehe klinkt wel vet mate. Je mag op de meeting wel je kunsten showen van mij. 8)

Even iets anders;

Is het wat om per PM even wat mailadressen ofzo uit te wisselen misschien?

GreetZ en heb d'r zin in!!! :D :shock:
 
Haut