Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Noord-Brabant Psychonaut Meeting!

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Dat zijn er veel..
whahaa
Tot zaterdag dan.
Ik zal wel met Siq wat munch, drinks en breakfast gaan halen vantevoren, als die winkel nog open is!
 
G

Guest

Invité
Ohw dat is wel rielekst, maar we kunnen ook afspreken dat iedereen alvast wat meeneemd, of eventueel cash bijlegd...
Denk op zich dat na m'n slaapzak en luchtbed m'n rugzak wel vol zit, maar kan eventueel wel een tas extra meenemen...
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja ik ben er waarschijnlijk al als jullie aankomen :)
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Ja, dat zou inderdaad wel kunnen ja.
Ik heb vandaag (eindelijk) werk gevonden, en daar kan ik morgen beginnen.
Maar dat houdt ook in, dat ik zaterdag tot 10 uur werken moet.
Dus dan ben ik toch wat later. :- )
Eventjes afspreken inderdaad, en dan komt dat wel weer goedd!

Tot Zaterdag!
 
G

Guest

Invité
Dus als iedereen nou iets meeneemd, lijkt me wel handig dat degene die zelf zich in Holten bevinden de drank halen, dat is het zwaarst.
Ik wil wel broodjes meenemen en kaas (eventueel nog andere etens meuk...)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Relax. Als je iets mee wilt nemen, neemt dat mee, maar er is een supermarkt op nog geen halve peuk afstand van hier, dus inkopen kunnen ook zo gedaan worden.

Ik heb er zin in! Leuk om allemaal mensen zo over de vloer te hebben :)
 
G

Guest

Invité
Hoe laat gaat die dicht die super, want we zijn er denk pas om een uurtje of half 9 a 9 uur....
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nou als er inkopen gedaan kan worden dan zou het wel beter zijn imo, ik neem namelijk al flink wat mee en het zou fijner zijn als ik niets extras hoef mee te nemen.
natuurlijk wil ik daarvoor betalen, koop maar erg veel eten/drank en dan splitten we gewoon de kosten? of iedereen legt gewoon 5 euro in, denk dat je met een euro of 40 wel genoeg eten/drank kan kopen..
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
BombSki a dit:
koop maar erg veel eten/drank en dan splitten we gewoon de kosten? of iedereen legt gewoon 5 euro in, denk dat je met een euro of 40 wel genoeg eten/drank kan kopen..

Mee eens :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Zal ik m'n hookah meenemen? Zit alleen maar 1 slang aan; maar hij suckt wel goed :roll: .
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
mwah ik heb het zelf niet zo op hookahs.. zou het ook zeker niet binnen roken want je kamer stinkt nog 3 weken ernaar (ervaring, jaja)
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Ik stem ook voor inkopen, kunnen we daar afrekenen, ben namelijk niet zo'n fan van zware/ veel dingen meeslepen en meestal neemt iedereen dan hetzelfde mee..
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
YoW ProStoner, neem jij nog je flesje Listerine mee? ;) 8)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Aye, ik zal wel wat inkopen doen, zoals drinken, snuik, eten, wat fruit en ontbijt. Is wel beter ja gezien de super dicht is voordat de meesten van jullie er zijn.

Ohja, ik weet nog niet wat een hookah is (ik verdenk een waterpijp) maar ja .. binnen smoken zit er helaas niet in, want ik deel mijn huis met mijn broer en dat betekend dus bepaalde comprissen. Een uitzondering maak ik voor Salvia en DMT, maar toeters en tjaffies worden gerookt op mijn balkon :)

Ik heb er zin in, donderdag werken .. vrijdag vrij .. dan jeej!
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Siq a dit:
Aye, ik zal wel wat inkopen doen, zoals drinken, snuik, eten, wat fruit en ontbijt. Is wel beter ja gezien de super dicht is voordat de meesten van jullie er zijn.

Ohja, ik weet nog niet wat een hookah is (ik verdenk een waterpijp) ....

Relaxed!! Dat gaat helemaal goedkomen! 8)
Idd een soort waterpijp.. alleen zorgen dat t water niet bevriest als ie op t balkon gesmoked wordt :lol:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Zozo...het klinkt allemaal relaxed.

Siq: Ik ben er om 8 uur, eerder gaat me niet lukken. Ik bel je wel als ik aankom op het station! :)

I can't wait... :twisted:
 
G

Guest

Invité
Je kan ook met mij meelopen natuurlijk... I know the way!
(lang leve google earth)
Is echt heel simpel...

Had er alleen helemaal geen rekening mee gehouden, dat Siq ons misschien wel om een uurtje of kwart over/half 9 komt ophalen (gezien er iemand was die om kwart over 8 zou aankomen...)


Siq a dit:
Een uitzondering maak ik voor Salvia en DMT, maar toeters en tjaffies worden gerookt op mijn balkon :)

Als er 2 dingen zijn die erger bouten dan joint zijn het wel Salvia en DMT :D

Maargoed, met DMT kan je zo moeilijk op je poten blijven staan...
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
jippie

toeters en tjaffiessss!
hookahs en waterpijpen
en salvia en dmt

bwaaap
 
Haut