Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
het zou tof zijn als je erbij bent de volgende keer Brugmansia.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
.... het was wat mij betreft een hele geslaagde relaxte avond, Caduceus nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. Ik vond het heerlijk om zoveel verschillende en toch weer gelijkgestemde mensen bij elkaar mee te maken. Weer genoeg om over na te denken, alhoewel, waarschijnlijk toch ook een kwestie van gewoon doen... en gaan !

Zeker voor herhaling vatbaar, prettig weekend allemaal !

en natuurlijk, Annabel/Magickmumu bedankt voor de lift, echt tof dat jullie mij thuis afgezet hebben !!!!
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Op een of andere manier is m'n memo recorder van hold afgegaan en heb ik nu een uur aan opgenomen gemompel. :p
Is nog van toen we nog beneden zaten. Dat we volgens CM indianen aan zouden trekken door onze rooksignalen en dat ze dan maar langs moesten komen. :)

Ik ben trouwens van de meerderheid een beetje vergeten wie nou wie is op het forum hier. :? Alleen van een paar weet ik het nog. Maar dat zal ik wel beter leren met een eventueel volgende meeting. :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Gasten, bedankt voor de gezelligheid! Spores en Henkfloyd zijn net vertrokken na een licht ontbijt van thee, fruit en :weedman: .

Hehe, rooksignalen, dat ging over Spores, Oknayd, Mumu en Annabel op het balkon. Dus geen geluidsopnames van onze jam?

Brugmansia, ik zou je graag eens persoonlijk ontmoeten, en ik denk velen van ons hier. Maar ben blij dat gisteren voor jou een goed moment was om de deuren open te zetten. We hebben gisteravond verder gebabbeld over de campeertrip. Hopelijk kun je daar bij zijn.

Mysticwarrior, what happened? Ik had een halve liter Ibogathee voor je klaar staan! :?

Vet dat Forkbender en Simone er ook bij wilden zijn. Was leuk om Fork te zien afterglowen. :heart:

Redhawk, bedankt voor het vuurwater en de klapstoeltjes. Er zijn twee van die hele kleine stoeltjes achtergebleven...

Ed, ik zag dat je het erg naar je zin had. Leuk om je gezien te hebben!

Phalaris, helemaal uit Enschede, top dat je er weer bij was.

Groet aan MindAstronaut, we hebben het gisteren over je gehad en hopen dat het goed met je gaat. Misschien wil je ook langskomen bij een van onze buitenmeetings deze zomer?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Was gezellig! Echt koel om Spores en phalaris eindelijk weer eens te zien. Ook leuk om de rest te ontmoeten.

Afterglow was lekker. :D
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
CaduceusMercurius a dit:
Hehe, rooksignalen, dat ging over Spores, Oknayd, Mumu en Annabel op het balkon. Dus geen geluidsopnames van onze jam?
Ja, ging daar over, was ik zelf ook bij haha.
Geluidsopnames van de jam, hmm. Het is echt heel veel wat er is opgenomen, dus misschien komt dat nog langs. :D
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
:roll: Jep CM, ik ben jullie nog een verklaring verschuldigd. De afgelopen week zijn er een aantal dingen gebeurd en ben ik tot een aantal realisatie's gekomen die voor groot belang in mijn levenspad zijn. Ik had er heeeeel graag bij willen zijn, maar het was nu misschien net even niet het juiste moment ;)

Het komende jaar zal een van de zwaarste periode's uit mijn leven gaan worden, maar ik heb mijn keus gemaakt, waar ik nu dan ook met de volle 100% achter sta. Ik ga namelijk samen met mijn vriendin ons en voornamelijk mijn hele leven om gooien. De komende 2 maanden ga ik een aantal stappen zetten, waarvoor ik jaren lang angstig ben geweest. Of eigenlijk heeft angst altijd mijn leven geregeerd en nu afgelopen week en voornamelijk afgelopen vrijdag en gisteravond is alles er uit gekomen dat mij dwars zat. En nu is het tijd voor mij om volluit te gaan leren leven.... 8)

Met een eerst volgende meeting ben ik er zeker bij!!!!! Maar dan als geheel vernieuwd persoon, zonder angsten, zonder onzekerheid, zonder alle problemen die de afgelopen 8 jaar de greep op mij gekregen. Wie weet stel ik zodra ik er klaar voor ben ook mijn huis is open voor visite ;)

Nogmaals, het spijt me dat ik er niet bij was. Maar misschien was het beter zo ;)

Groetjes,
Mystic :)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Als ik de reactie's lees, begin ik wel steeds meer te beseffen wat ik gemist heb :p
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik begrijp het. Veel succes alvast!

Twilight a dit:
Trouwens,
was wel nieuwsgierig naar die artiesten die op de laptop stonden waar we naar luisterden, en nog een hoop waar magickmumu het over had.
Toen we beneden zaten:
Kokopelli Conscious Dreams (various artists)
Downtemple dub (Desert Dwellers)
Peyote Dreaming (Don Peyote)
Orchid (Ishq)
Boven:
Bluetech, Steve Hillage, Amon Tobin, Juno Reactor...
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
Soooooo kvind et altijd zo fijn om stoned te zijn in de trein :heart: :mrgreen:
lekker onderweg gitaar gespeeld, nu wel heel ontspannen :roll:
Maargoed, nu even een tijdje abstainen, tword tijd voor wat helderheid

Maar twas echt super gezellig, vond het ook tof om CM, Phalaris en Fork weer ens te zien en om de rest ontmoet te hebben.

Mystic, suc6 op je pad!

Ohja en ik zeg: Maps & Diagrams
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik luister nu naar de jam sessies van gisteren, hehe. :)
Wat wel jammer is is dat het nogal onhandig is om het allemaal op m'n computer over te zetten en het voor jullie te uploaden ofzo als jullie daar benieuwd naar zijn. :?
Kwaliteit is ook niet super ofzo, dus misschien ook niet echt de moeite waard. :p
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
Ik wil echt niets meer horen van wat ik gister gedaan heb, dat was echt zwaar onder de maat :oops:
Maargoed, ontdanks dat ik altijd zenuwachtig word blijf ik het wel opzoeken, ik moet gewoon een keertje van die podiumvrees af, want al zeg ik het zelf, ik kan echt goed spelen voor iemand die net een jaar speeld :roll:
M'n gitaar gaat met de full moon gewoon weer mee ^^
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Nu ik het ook allemaal heb geluisterd is het ook niet echt de moeite waard om te uploaden. Niet omdat je slecht speelde hoor, want ik vond het wel cool. :p
Maar het is toch iets te veel gerommel en noise tussendoor dat het toch lastig te volgen is (recorder zat ook in m'n broekzak).

Sowieso vind ik dat we een meeting als deze zeker nog een keer moeten doen! In maart ofzo. Zou eventueel ergens anders kunnen al was Woerden wel heel gunstig voor mij. :D
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
Shit khad trouwens nog die smookdoos van Magick mee willen nemen, zo ver van Rotterdam woon ik niet...
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Zow, ook weer gearriveerd in Nijmegen. Was wel een geslaagd avondje, nog lekker liggen spacen met Spores voor et slapen :rolleyes:.

CM, hardstikke bedankt voor de gastvrijheid en leuk om jullie allemaal een keer ontmoet te hebben. CU @ fullmoon :p
 

Space-is-the-Place

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Sept 2008
Messages
1 072
En toch voelde het de afgelopen tijd anders, kwas gewoon teleurgesteld dat al m'n posts weg waren enzo en toen dacht ik dan maar iets anders, maar me anders voor doen voeld niet echt.
Hier ben ik gewoon eigenlijk Space-is-the-Place ^^
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
w00t!
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Leuk om alle reacties te lezen van een geslaagde meeting. Ik wilde graag komen om oude bekenden en nieuwe (on)bekenden te ontmoeten. Helaas was ik te druk dit weekend. Ik hoop dat ik wel tijd heb wanneer er een buitenmeeting(of gewoon een volgende meeting) wordt georganiseerd want dat lijkt me ook een nieuwe bijzondere ervaring.
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Leuk om te horen hoe het is geweest.... veel rooksignalen zo te lezen :D :D Dr. Leospace en ik komen volgende keer misschien ook wel even langs.... Ben eigenlijk ook wen benieuwd naar alle gezichten.
 
Haut