Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
dit word gezelliiiiiiiiiiiig :mrgreen:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Zekerrrrrrr!!!! :D

Helaas was mijn oudste zoon de afgelopen week ziek en is mijn huis meer een bende geworden dan dat het opgeruimd had moeten worden. Maar ik zal mijn best doen de boel nog op tijd aan kant te krijgen. Ik kan zaterdagavond in ieder geval alle overbodige spullen (tafels, dozen enz.) in de winkelruimte dumpen.

Hier weer even de beknopte routebeschrijving vanaf het treinstation: Ga eerst richting het centrum, een wandeling van iets minder dan een kilometer. Halverwege die wandeling komt de grote kerk van Woerden in beeld. Loop in de richting van die kerk, en ga hem rechts voorbij. Je bevindt je nu op een winkelstraat waar auto's doorheen rijden, de Rijnstraat. Helemaal aan het eind van die Rijnstraat, aan de linkerkant, zit op nummer 2 een pandje met op de ruiten een regenboog spiraal en 'Ambrosia' in lichtgroene letters. Druk op de witte deurbel.

Automobilisten kunnen vanaf 18:00 uur gratis voor de deur parkeren (kan ook op de laden & lossen P). Wat betreft het vinden van Rijnstraat 2, er loopt een gracht en een rondweg om het stadshart heen, tegen de klok ik. Je komt waarschijnlijk via dezelfde weg als de treinreizigers binnenrijden. Zie je de grote kerk, ga dan rechtsaf en volg de rondweg, tot je bij een ruim en open kruispunt / plein komt. Aan je linkerkant zit de Rijnstraat. Als je langzaam rijdt kun je vanaf het kruispunt de winkel zien.

Nogmaals: klapstoeltjes of zelfs zitzakken zijn welkom. Het pand is niet geschikt voor het roken van tabak, dus rokers, neem een goede jas mee; er kan gerookt worden in de tuin/binnenplaats of op het (ruime) balkon. De buren (zelf ook bekend met andere dimensies) zijn een week geleden geïnformeerd.

Het lijkt me nu een goed moment om te vragen wie er allemaal gaan komen. Ik kan me voorstellen dat een aantal van jullie deze dag (Valentijnsdag) niet zonder je vriendin willen komen. Twilight, komen jullie met zijn tweeën?
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Ja inderdaad, valentijnsdag :roll:

Je ziet mij morgenavond toch verschijnen, zal denk ik rond 20:00u op je deur kloppen...

Heb vanochtend een stuk of 30 blikjes (cola, fanta, bier) meegenomen, maar ik weet niet hoeveel man je verwacht en of het dus voldoende zal zijn? Helaas staan er nog wat klapstoeltjes bij mijn zus, desondanks neem ik wat extra stoeltjes mee.
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
Hihi, valentijnsdag, altijd weer hartverwarmend om te zien hoe mensen een door bedrijven geinitieerde dag nodig hebben om wat leuks te doen voor mekaar!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Het type Valentijnskaart dat ik wel zou willen ontvangen:

hartjes386mq9em.jpg
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Haha. :D Ja dat zou ik ook wel willen!

Maar eh, ik heb geen vriendin dus ik kom alleen, niet erg verder. :p
Ik zal ook kijken of ik wat te drinken mee kan nemen, maar omdat ik met de trein ga kan ik verder niet veel andere dingen meenemen.
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Cm: Helemaal mee eens!!!!

Prachtig initiatief, ik kan jammergenoeg niet komen, ik wens jullie het allerallerbeste!!!

(ps: Ik heb vandaag mijn punten gekregen en ik ben er op alle vakken door ,nooit gedacht :lol: (trotstrots))
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Gefeliciteerd!! :D
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Dankjewel! :D
Misschien kan ik deze zomer eens echt op reis! (india-nepal/Zuid amerika)!
(ik studeer psychologie trouwens,mijn eerste jaar,mijn de droom is inderzoeker te worden en de werking van psychedelica bestuderen!Ofwel klinisch psycholoog en in de verslavingszorg of een psychiatrisch centrum ofzo werken.)

Amuseer jullie daar morgenavond, ik zal wat goede vibes opsturen!(niet dat die nodig zullen zijn vermoed ik ,maar je hebt er nooit teveel :) !! )
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
TheSearchForSoma a dit:
(ik studeer psychologie trouwens
Had ik ook willen doen, maar belandde in plaats daarvan in een ashram... Maar het blijft me fascineren!
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
volgens plan rijd ik mee met Magickmumu dus ik hoop jullie allemaal morgen te zien en er een mooie avond van te maken .....
 

GOD

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Jan 2006
Messages
14 944
Wow ! the site is realy peacefull today . No argueing and no trouble , maybe you should have a party every day ?

Anyway i hope you all hve big F-U-N .
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
19:30 ~ Het is gezellig, en het past allemaal net! :D

23:16 ~ We zitten nu boven, er wordt getrommeld, gitaar gespeeld en zelfs gefloten! Maar waar is mysticwarrior toch?

Aanwezigen zijn Ed, Forkbender, redhawk, phalaris, Twilight, magickmumu & vriendin, Henkfloyd, Oknayd, Spores, Simone en ikke. Gezelliii
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Veel plezier iedereen daar :D
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik ben inmiddels thuis.

Het was heel leuk! :D
Voor herhaling vatbaar! En deze keer moet mysticwarrior er wél bij zijn. ;)

Trouwens,
was wel nieuwsgierig naar die artiesten die op de laptop stonden waar we naar luisterden, en nog een hoop waar magickmumu het over had.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Wij zijn ook net thuis.

Het was gezellig :D
CM bedankt voor de gastvrijheid. :thumbsup:

Ik rook er nog een, en dan naar bed.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
magickmumu a dit:
Ik rook er nog een, en dan naar bed.
Mis je niet iets? Volgens mij heb je je stashbox hier laten liggen...
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ah, ik had er ook wel bij willen zijn eigenlijk. :D

Maar had een tijdje terug al met mezelf de afspraak gemaakt om weer eens goed de deuren open te zetten vannacht.

Hier ben ik nu, in het wazige bos van het menselijke bewustzijn. :p :heart: Maar een volgende keer ben ik ook present.
 
Haut