Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
14 februari heb ik een trip gepland staan met m'n moppie (hoe cliché :cry:). Misschien kunnen we in de naspace even langskomen, maar ik betwijfel het. Als de plannen veranderen kom ik zeker.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Caduceus, JJJ en forkbender gezien gisteravond. :D

Had alleen wel het idee dat er nog meer mensen van hier bij waren.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Icelus in ieder geval. Verder waren het allemaal bekenden uit Amsterdam en omstreken die het forum niet of nauwelijks bezoeken.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Oh, die 14 februari lijkt me ook wel leuk!
Ik denk dat ik dan wel kan. En ik woon in Alphen a/d Rijn, dus Woerden is nog dichtbij ook. :)
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik heb helaas nog niemand ontmoet niet bewust iig :lol:
De 14e lijkt me geweldig, als ik dan in Nederland zou zijn........
Helaas, beetje een luxe probleem :D
Maar in Maart ben ik zeker van de partij!
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ja meeting zou opzich leuk zijn, als ik eens tijd heb, altijd druk. altijd goeie mensen.

Ik ben ook een keer op een meeting geweest bij phalaris, daar waren ook heartcore, entheobakta(vriend van heartcore, heeft wel een keer iets gezegd op het forum )joshvu, prostoner (deze zijn volgens mij niet meer actief op dit forum). Twee vrienden van phalaris (eentje heeft volgens mij een enkele keer wat gezegd, weet zn naam niet meer)

Hier waren ook entheonaut, mindastronaut en space is the place/spores.

Volgens mij was dat het wel. We zouden toen eigenlijk ergens voor de zomervakantie ergens op een padvinders plaats in de veluwe ofzo ontmoeten maar ging niet door dus heeft phalaris zn huis beschikbaar gesteld. Lijkt me nog steeds mooi om op een afgelegen plaats, met mooi weer te kunnen bivakeren.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik heb Phalaris net gemaild.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, tuurlijk! Het is open huis, je kunt komen en gaan wanneer je wilt. En mocht het boven te vol worden, beneden staan ook stoelen. Jammen en kletsen kunnen dus ook min of meer gescheiden plaatsvinden.

Neem mee wat je zelf lekker vindt om te drinken en snacken.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
"Zaterdagavond 14 februari ben ik in een goede stemming, iedereen is die dag welkom."


dit is een hele mooie uitnodiging, het lijkt me ontzettend mooi om deze dag met jullie van diverse gedachten te kunnen wisselen, graag kom ik ook. Kan ik je er nog eentje bij hebben ?

groeten, Ed.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, ruimte zat. Rijnstraat 2 te Woerden, da's vanaf het station aan het eind van de linker winkelstraat. Auto's kunnen gratis voor de deur geparkeerd worden. Telefoonnummer 0348-414018.
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Mijn lijstje:

CM
silv
lol*fan
Heartcore
Phalaris
Forkbender
MindAstronaut
Space-is-the-Place
Jahvisions
JosVU

Ik mis volgens mij nog aardig wat mensen van de 1nalaatste meeting... is alweer een tijdje terug namelijk :p

Ik moet zeggen dat ik erg heb genoten van de 2 meetings waar ik bij ben geweest. Ik moet 14 februari eigenlijk werken maar misschien dat ik wel vrij kan krijgen maar dan laat ik het wel weten :wink:

Forkbender a dit:
zeker.

en bijna iedereen die op die meeting was behalve jij en ik hebben een stuk minder gepost de laatste maanden.
Ik post inderdaad ook wat minder dan eerst. Meeste posts die ik doe zijn ook in het extractions & reseach gedeelte van het forum dus die zullen meeste mensen ook minder opvallen denk ik.

Maar ik ben er nog en zal ook nog wel heeeeeel lang blijven plakken :mrgreen:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Entheonaut a dit:
Meeste posts die ik doe zijn ook in het extractions & reseach gedeelte van het forum dus die zullen meeste mensen ook minder opvallen denk ik.
Ja, ik zag je daar een paar dagen geleden nog iets posten. Als ik een grotere keuken had, zou ik ook wat vaker op dat deel van het forum rondhangen. :wink:

Ik hoop dat je ook kunt komen. Hoe gaat het tegenwoordig met MindAstronaut?
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Het gaat erg goed met hem eigenlijk. Hij is al een tijdje weg bij het revalidatiecentrum en hij heeft een woning naast z'n ouderlijk huis kunnen krijgen wat ze voor hem hebben aangepast. Hij is positiever tegenover het leven dan ooit tevoren eigenlijk. Erg knap want ik weet niet of ik dat wel had gekund zoals hij 't doet. Zo zie je maar dat je nooit de kracht van je eigen geest moet onderschatten. :wink:
Ik laat je in ieder geval snel weten of ik ook kan komen. Heb er wel zin in! :)
 
Haut