Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Net bericht gehad van Phalaris! Hij is druk bezig met afstuderen, maar hoopt er de 14e bij te zijn. :D
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Hoeveel man verwacht je CM? Heb je voldoende ruimte?

Kan ik nog wat voor je betekenen, door wat mee te nemen? Klapstoeltjes? Drinken? Eten?

En bedankt voor je gastvrijheid! :thumbsup:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
redhawk a dit:
Hoeveel man verwacht je CM? Heb je voldoende ruimte?
Geen idee hoeveel man, dat zien we dan wel! :D
Wat eventuele overnachtingen betreft, dat moeten we wel een beetje gaan plannen. Ik heb hier vijf logeermatrassen met dekens en kussens. Ook nog wat campeermatjes en slaapzakken. Er passen vier matrassen in de slaapkamers, 1 in de huiskamer boven, en 1 a 2 beneden, indien nodig ook in de winkel.
Kan ik nog wat voor je betekenen, door wat mee te nemen? Klapstoeltjes? Drinken? Eten?
Ja, klapstoeltjes, eten en drinken zijn een goed idee. Ik heb niet zo heel veel stoelen. Gekke lampen kunnen ook leuk zijn. Denk aan blacklights of stroboscoop, als iemand die nog ergens in de schuur heeft liggen of kan lenen. Of rainsticks, brainmachines, multiple player games, space brownies...wees creatief! :lol:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik heb een Living Colors lamp die ik wel mee kan nemen, mits er voorzichtig mee wordt omgegaan. :D
Leuk dat je zo je huis beschikbaar stelt Ivar!

Ik zou graag van de mogelijkheid om te overnachten gebruik maken, maar dat ligt ook een beetje aan het moment.
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
CaduceusMercurius a dit:
redhawk a dit:
Hoeveel man verwacht je CM? Heb je voldoende ruimte?
Geen idee hoeveel man, dat zien we dan wel! :D
Wat eventuele overnachtingen betreft, dat moeten we wel een beetje gaan plannen. Ik heb hier vijf logeermatrassen met dekens en kussens. Ook nog wat campeermatjes en slaapzakken. Er passen vier matrassen in de slaapkamers, 1 in de huiskamer boven, en 1 a 2 beneden, indien nodig ook in de winkel.
Kan ik nog wat voor je betekenen, door wat mee te nemen? Klapstoeltjes? Drinken? Eten?
Ja, klapstoeltjes, eten en drinken zijn een goed idee. Ik heb niet zo heel veel stoelen. Gekke lampen kunnen ook leuk zijn. Denk aan blacklights of stroboscoop, als iemand die nog ergens in de schuur heeft liggen of kan lenen. Of rainsticks, brainmachines, multiple player games, space brownies...wees creatief! :lol:

Tegen die tijd neem ik nog wel ff contact met je op. :thumbsup:
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
dag lieve flatscreen kinders
c'est moi (IT'S ALIIIIVEEEEEE IIIIIIT'S AAAAALIIIIIIIVE)
ik wil er zeker proberen bij te zijn
lijkt me supertof
zowiezo neem ik dan m'n akoestische gitaar mee :rock:


:heart: Space (aka het verloren schaap)

(klaat het misschien nog wel aan Magick weten, wel gezellig misschien om samen vanuit 010 te gaan :D)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
als space spacet, space ik mee.

:lol:

nóg een reden om te komen...

zal kijken hoe de plannen zijn, hier.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Alles is prima vanaf een uur of 18:00. :partyman:
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
@ Spores
Wij gaan waarschijnlijk met de auto.
Je kunt meerijden als je wilt.
 

Spores

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Sept 2008
Messages
158
magickmumu a dit:
@ Spores
Wij gaan waarschijnlijk met de auto.
Je kunt meerijden als je wilt.

Sweeeeet, dat zou cool zijn :D

Thanks for dropping me a line CM,
kheb er eigenlijk best wel zin in.
Kom ik ook nog ens m'n huis uit :p
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
als bijna-Rotterdammer lijkt het me mooi om me aan te sluiten bij een groepje dat vanuit Rotterdam naar Woerden gaat,

iets afspreken op een centraal punt misschien ?
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Ed a dit:
als bijna-Rotterdammer lijkt het me mooi om me aan te sluiten bij een groepje dat vanuit Rotterdam naar Woerden gaat,

iets afspreken op een centraal punt misschien ?

De 14e ga ik 's middags eerst bij een vriend langs, dus vertrek ik niet uit Rotterdam. 'S avonds kom ik ff in Woerden langs waaien, om sfeer te proeven...

Zie je daar wel :wink:
 

GT

Matrice périnatale
Inscrit
15 Jan 2009
Messages
14
misschien kom ik ook wel, moet nog even kijken, ik kom die ochtend net terug van een weekje intensief boarden!

desalniettemin lijkt het me wel leuk om even langs te hoppen en een kijkje te nemen.
ik vraag me wel af wat ik me er bij moet voorstellen, gaat er veel en hard gebruikt worden eigenlijk?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
GT a dit:
ik vraag me wel af wat ik me er bij moet voorstellen, gaat er veel en hard gebruikt worden eigenlijk?
Nee, helemaal niet eigenlijk. Ja, cannabis en eventueel wat drankjes, maar verder niets. Het is eerder bedoeld om iedereen kennis met elkaar te laten maken, zodat we in de lente of zomer een gezamenlijke trip kunnen plannen (zie het Full Moon topic). Breng dus ook geen verboden middelen mee a.u.b.
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Mooi initiatief! Nog plaats voor nog een nieuw gezicht? Het lijkt me leuk om ook eens een meeting bij te wonen :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja hoor, iedereen is welkom!
 
Haut