Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Twilight a dit:
Op een of andere manier is m'n memo recorder van hold afgegaan en heb ik nu een uur aan opgenomen gemompel. :p
Ik denk dat het beter is als er volgende keer geen memo recorders of andere opname apparatuur naar psychonaut meetings wordt gebracht. Ik heb het altijd als een ongeschreven regel beschouwd, maar wil het nu toch even benadrukken. Het is niet de bedoeling dat ongevraagd gesprekken of muziek van onze bijeenkomsten wordt opgenomen, of dat er foto's of video opnames gemaakt worden. Gebeurt het per ongeluk, dan gaarne het bestand deleten. Deze meeting was juist om met het oog op de Full Moon bijeenkomst vertrouwd met elkaar te raken, en het feit dat er een memo recorder aan heeft gestaan vind ik eerlijk gezegd een beetje creepy. Bij voorgaande meetings is er best veel over 'scheikunde' gepraat namelijk. Ik denk dat dat deze keer wat minder was, maar ik heb natuurlijk niet alle gesprekken gevolgd.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Mja, het was niet m'n bedoeling natuurlijk om die zomaar aan te zetten.
Ik neem hem vaker mee gewoon voor mezelf in de trein of iets dergelijks als ik een idee krijg of iets dergelijks.
Maar ik zal hem in het vervolg niet meer meenemen, ik begrijp het!

Het is trouwens ook al verwijderd.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, ik heb er zelf ook een, inderdaad erg handig voor notities en zo. Bedankt voor het begrip.
 

g8d3v1l

Matrice périnatale
Inscrit
28 Avr 2009
Messages
16
Ik vind het heel tof dat er een psychonaut meeting is gemaakt in Nederland. Enig idee wanneer er een volgende zal zijn? Ik zou dat graag zelf zien gebeuren :D
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik heb ook zin in een meeting. Ik wil hem best organiseren. Alleen heb ik maar een klein huisje. Ik kan misschien wel een andere plek regelen, of misschien weet iemand anders een plek. Anders moet het gewoon hier, ook geen probleem.

Wat denken jullie ervan?
 
Haut