Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Vraag over Legaliteit

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ZOF
  • Date de début Date de début

ZOF

Glandeuse Pinéale
Inscrit
22/6/07
Hallo Psychonauts,

Ik ben weer heerlijk bezig met van alles en nog wat na een tijdje niks te hebben gedaan. Nou heb ik de mogelijkheid om aan een grote hoeveelheid 5-MeO-DMT te kopen via een chemical research laboratorium. Volgens mij staat deze stof niet op de lijst, terwijl DMT er wel opstaat. Klopt dat? Is 5-MeO-DMT legaal of illegaal in Nederland?

Vr Gr,
ZOF :D

Voor zover ik weet staat het op lijst 1 van de opium wet, oftewel wordt het gezien als harddrugs waarin handel dan ook verboden is. Echter ik heb niet de indruk dat er een actief opsporingsbeleid is voor DMT. Bestellen via een research chem lab is voor zover ik weet goed mogelijk, alleen is het (iig op internet) naar ik hoor vooral ook een kwestie van de goede (= de niet scammers) vinden. Als je een link hebt zou ik die wel eens willen zien, ik ben wel benieuwd wat je hebt opgegraven ^_^.

Volgens mij is het idd niet legaal in nederland, maar ik zou zeggen groot inkopen en serve the community :D

Lucky bastard :wink: maar 5-meO-DMT is inderdaad illegaal

VeeL plezier iedergeval

Hmm... raar? De verkoper vertelde mij dat het binnen de nederlandse wet geen controlled substance was en ook verstuurt mag worden? Als dit niet het geval is (?) zal ik met een scam te maken hebben dan?

volgens mij is het niet illegaal..

Sorry van de eerdere opmerking, ik heb het nogeens nageken en het staat er inderdaad niet in de opiumlijst.

http://www.st-ab.nl/wetten/0218_Opiumwet.htm

Alleen ik vraag me af of het bij bepaalde stoffen zoals 5-meO-DMT die erg verwant zijn aan N,N-DMT of die niet worden beschouwd als DMT.
Maar voorals nog kan ik daarover niets over vinden in de opiumwet.

Het valt toch gewoon onder de Analog act, of hebben wij die hier niet?

Space-is-the-Place a dit:
Het valt toch gewoon onder de Analog act, of hebben wij die hier niet?

Psychonauten worden hier door de regering in de reet genomen dus ik zou hier eerder van een anale act spreken.

ontopic: Volgens mij hebben we die niet.

Ik heb toen ik in Frankrijk woonde ook een adres van een betrouwbare site gehad waar DMT en 5Meo was te bestellen. Ik durfde het alleen niet aan en heb toen maar Ayahuasca bij Azarius besteld.

Retour