Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hulp nodig bij DMT extractie a.u.b

QBrain

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Mar 2010
Messages
26
Ik ben ook heel druk bezig met extraheren en DIY-methodes te onderzoeken, pm me ;)
 
K

k.kareltje

Invité
@ topicstarter : Heb je het nog gezuiverd of zijn die kristallen recht uit de nafta? Ziet er tien keer zuiverder uit dan de mijne :(
 

inverted030

Matrice périnatale
Inscrit
30 Oct 2009
Messages
8
Zeer interessant allemaal.

Ik zou het na alle verhalen ook graag zelf maken, echter wil ik eerst de werking van DMT ervaren. Zijn er nog mensen die met mij een nieuwe ervaring willen delen wellicht in de buurt van Utrecht?
 

nilezz

Matrice périnatale
Inscrit
23 Nov 2010
Messages
6
Ik heb net ook dmt geextraheerd uit mimosa, het is alleen niet helaam gegaan zoals het hoort helaas.
Heb een opbrengst van minder dan 100 mg (weegschaal is niet heel precies)
het ziet er verder wel erg puik uit, bijna niet gelig en ze schitteren prachtig!

Mijn fout: Ik heb voor de base per ongeluk 750 ml water gebruikt op 100 gr mimosa ipv 1500, later wel snel aangevuld!
Zou het kunnen dat daardoor de ph waarde niet goed was en daarom de mimosa als het ware kapot is gegaan?

Volgende keer toch wat beter opletten wat ik doe! Vond het zo spannend!!!
 

BathtubSkyPirate

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Déc 2010
Messages
20
Mogelijk dat je je Mimosa drap meer moest mengen/schudden en dat het ging klonteren waardoor de dmt in die klont is blijven hangen en de naphta het er niet uit kreeg.

En hoeveel pulls heb je gedaan?
 
O

O-N-S

Invité
DaZeD a dit:
Ziet er heel zuiver uit, je kan het gerust oproken, als het wat geelig is zitten er plantvetten in, en eventueel wat gootsteen ontstopper, maar dit ziet er in elk geval heel zuiver uit!

Adoma, kan je mij jou email adres toesturen? ik zou graag wat willen weten.. mijn email is [email protected]
 

markje85

Matrice périnatale
Inscrit
4 Juin 2012
Messages
4
adoma a dit:
:D Naja dank jullie wel voor de complimenten.
Jahvisions, nog bedankt voor het aanraden van Coleman Fuel
En DaZeD voor je raad en de handige intressante link. :wink:


Ik heb alles helaas continu gewogen op een wat niet accurate weegschaal dus...
Maar ik heb vandaag bij ******* die muis weegschaal gekocht, dus dan zal ik wel opnieuw wegen en het totaalgewicht dan posten. :wink:

Ik heb het net een beetje geprobeerd in mn arizer xtreme op 190 C en ik ben (weer opnieuw) herboren. :wink:
Hiervoor heb ik ooit een keer de gele doorzichtige versie geprobeerd (misschien HCL variant, dan?)



Lijp, dat ik nu weet hoe ik dmt ongv. kan maken, heeft iemand een tip welke psychedelica ik nu zou kunnen proberen te maken? (ik ben zeer leergierig) :roll: :D

ik ben vn plan over een tijdje voor het eerst DMT te maken. welke wortels kan ik het beste gebruiken hiervoor? welke heb jij gebruikt? groetjes
 

Ouroboros

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
1 Déc 2010
Messages
6 686
Mimosa hostilis is the easier to get and give good yield.
 

Satori

Matrice périnatale
Inscrit
12 Jan 2014
Messages
2
Kan iemand mij helpen?

Ik wil bovenstaande extractie misschien gaan doen maar heb nog wat vragen.
1) Mimosa Hostilis is te koop in poeder, wortelbast en versneden, wat is voor deze extractie het beste?
2) Is er een manier om te zien dat de DMT zuiver is? Kan het echt fout gaan?
3) Hoe werkt het afspoelen met ammoniak? welke stof haal je weg?
 

Piramid

Matrice périnatale
Inscrit
6 Juin 2014
Messages
6
Ik weet niet in welke draad ik deze vraag het beste kan posten.
Hier lijken ook niet veel mensen meer te komen maar ik doe toch maar een poging.

Ik heb wat boodschappen gedaan
:grin:, maar ik kom er nog niet helemaal uit.

Ik heb de Gootsteenontstopper van Kruidvat gehaald (korrelvorm)
De naam is Active, ingrediënten: 100% de l'hydroxyde sodium.

Wikipedia zegt over dit ingrediënt: is an inorganic compound with the chemical formula NaOH
is dit nu het juiste goedje wat jullie NaOH noemen?
Waarom heet het l'hydroxyde en niet gewoon NaOH :(

De wasbenzine had ik al gehaald voordat ik hier en daar las dat je verder het beste Coleman fuel kunt gebruiken.
Mijn vraag hierbij is, is de samenstelling hiervan altijd de juiste?
Ingrediënten die op deze wasbenzine staan vermeld zijn: HYdrocarbons, C7-C9, N-alkanes, Isoalkanes, Cyslecs. E.G. nr: 920-750-0

Zegt iemand dat hier iets?
Ik zal binnenkort ook nog even op zoek gaan naar Coleman fuel, maar vind het toch wel interessant om te weten hoe het nu zit met die ingrediënten.
Ik heb verschillende wasbenzines in mijn handen gehad en ik had het idee dat de C getallen niet altijd dezelfde zijn.

Alvast bedankt! :yawinkle:
 
Haut