Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

shag draaien met paddo's

Kingetjuh

Glandeuse pinéale
Inscrit
1 Jan 2007
Messages
122
Ik was in m'n laatste trip ook een jointje aan het roken alleen vond ik de smaak echt belachelijk vies... maar als je 's goed bij jezelf nagaat, de smaak van tabak is ook gewoon ranzig, helemaal als je smaak ook nog versterkt wordt door paddo's! Het gevoel is relaxed alleen rook ik vanwege de smaak en de geur veel minder.

Wat wel helpt, daar kwam een vriend van me gister mee, is mint-kauwgom eten terwijl je rookt :P Is serieus gewoon nog lekker ook! Dat ga ik denk ik proberen de volgende trip :)

Nog meer ideeen om roken 'lekkerder' te maken?
 

Stupide

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Avr 2006
Messages
114
Je kan door een (water)pijp roken of tabakvervanger gebruiken (knaster). Misschien vind je met mentholsigaretten gedraaide joints ook wel beter dan met gewone sigaretten.
 

Kingetjuh

Glandeuse pinéale
Inscrit
1 Jan 2007
Messages
122
Knaster klinkt wel oke. Ik heb 'm gevonden op ******* alleen daar verkopen ze het niet meer. Kun je zoiets bij de smartshop/headshop halen?
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
hm Ja ik vind half zware shag en wiet een goeie combi. Je moet wel de juiste verhoudingen voor jezelf bepalen.. Ik heb het liefst 1/3 shag en 2/3 van die super chemische nederwiet als White Widow.

Zat gister in de shop en had een pure gedraait van skunk, GADVERDAMME... echt te hees in de keel en hij ging elke keer uit omdat ie nogniet helemaal droog was. Met echt lekkere wiet is puur nog zachter in de keel dan met tabak...

En in een trip ja gewoon de joints die ik altijd rook vind ik dan ook goed.

Heb eens gelezen over bepaalde bessen en als je die eet is alles het komende half uur zoet.. Dat lijkt me echt een ideaal tripmiddel helemaal voor dingen die je niet lekker vind. En het zal waarschijnlijk ook wel rook maskeren!

Ook heb ik van die onzichtbare vloei.. Dat kon nog wel eens lang duren eer je in je trip dat lukt om daar mee te draaien. :lol: Nuchter is het trouwens puik spul, draait lekker en rookt normaal.
 
Haut