Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

shag draaien met paddo's

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Heej, Ik vroeg me af of meerdere mensen dat wel eens ervaren hebben??

Vooral de allereerste keer dat ik paddo's had genomen konden Ik (en 3 anderen) bijna geen shag (sigaret) draaien omdat het vloeitje drijfnat werd.
En dit hadden we alle 4. Ook hadden we erg veel zin en behoefte om te roken.

Komt dit bekend voor bij iemand?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb dat ook wel eens gehad..
en mijn vrienden hadden het ook
maar ik kon toch joints draaien...
en waarom?? omdat je weet hoe je moet draaien
en het vloeitje is niet echt drijfnat dus je doet gewoon hetzelfde wat je altijd doet en zo hebbik toch kunnen draaien
ik heb bijv ook een keer gehad dat mijn joint eerst 8 cm ofzo was.. en dan eens 2 cm leek en dan ineens 1 meter lang enzo... en ik had hem gewoon in mijn hadden
of dattie heel dichtbij of heel ver weg was dan valt het ook niet mee op hem dicht te draaien :)
maar je moet gewoon doen wat je altijd doet
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Vreemd.. ik heb juist tijdens de hele trip nooit behoefte om te roken. De laatste keer deed ik t wel (uit gewenning..). Ik keek er van op dat ik dat wilde eigenlijk.
Ik ken t probleem nie trouwes, ik rook sigaretten :D

Maar eh.. waarom waren ze drijfnat? Zweethanden? Dan zweet je wel erg hard iig.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Ik had niet echt zweet handen moet ik zeggen. Dit dacht ik in het begin namelijk ook. Het vloeitje voelde aan alsof er dauwvocht op lag.

Vochtig, en we hadden het allemaal ;). Ik vond het in het begin echt lache hoor.
Eerste keer paddo's en dan meteen zo iets vaags (hadden maar halve portie, en geen echte visuele effecten gemerkt).

Daarom had ik de 2e keer ook een pakje vasten mee :D voor het geval dat het weer het zelfde was.

Maar er wordt toch ook gezegd dat wanneer je een joint rookt als je paddo's op hebt, Dat deze trip terug kan komen wanneer je op een ander moment een joint rookt. :S nog niet gemerkt....
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik rook altijd een pakje peuken op per 2 uur in een trip. Of ik heb helemaal geen behoefte om te roken, er is nog nooit een middenweg geweest.

Je hoeft niet perse een joint gerookt te hebben tijdens een trip om er op een ander moment met een joint flashbacks van te krijgen. Ik heb altijd met cannabis tot 2-3 na een trip herinneringen aan de vorige trip. Vaak leer ik dan nog dingen te verwerken uit die trip. Zo heb ik ook een keer gehad, dat ik zo een zeer slecht gegane trip goed kon begrijpen en er veel van geleerd heb.
 
G

Guest

Invité
Meestal heb ik ook geen behoefte om te roken, maar wel een jointje.

Normaal gaat het altijd onwijs kut omdat ik het motorieke systeem van een parkinson patient heb, maar met paddo's op draai ik echt de mooiste jointjes :mrgreen:
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Space-is-the-Place a dit:
Normaal gaat het altijd onwijs kut omdat ik het motorieke systeem van een parkinson patient heb, maar met paddo's op draai ik echt de mooiste jointjes :mrgreen:

:p Dit komt bij mij ook wel eens bovenwater. Daarom zeg ik ook wel eens volmondig NEE als iemand mij vraagt een joint te draaien voor deze persoon. (ze weten het allemaal wel, maar ik geef ze liever eens strakke dan een losse, als bejaarde uitziende joint)
 

joscovich

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Jan 2005
Messages
34
Door de psylocibine, psylocine en verwanten stoffen die in de paddestoel zitten gaat je lichaams temperatuur iets omhoog. Om dit te compenseren ga je iets zweten, hier door kunnen ook je handen wat klammer zijn dan normaal.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
joscovich a dit:
Door de psylocibine, psylocine en verwanten stoffen die in de paddestoel zitten gaat je lichaams temperatuur iets omhoog. Om dit te compenseren ga je iets zweten, hier door kunnen ook je handen wat klammer zijn dan normaal.

Kijk dat is eens nuttige informatie. Klammer waren ze zeker. Maar ik zweet trouwens bij het minst of geringste al (lekker gezond). Was toen maar een halve portie ;) kijken wat die portie Philosophor Stones of Hawaïaanse gaan doen. lol ( ik neem wel de aanbevolen 2/5 liter water mee. :D
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Komt door zweet handen ja.. Heb dit ook altijd.
Kieteld shag bij jullie in een trip??
Elke keer als ik met vrienden trip dan is het grappigste moment dat we jointje gaan draaien en dat de shag niet stil zit en kieteld als ik het vast pak.. Daarna duurt het meestal nog 1.5uur voor de joint klaar is, bij mij, dus al is de vloei nat droogt die altijd wel op :roll:
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
kietelen? :D
dat is wel cool. nee bij mij probeerde het shaggie eenmaal gedraaid wel weg te kronkelen als een worm, was lastig m niet te laten ontsnappen.

ja met paddo's rook k ook immens veel. leifst javaanse jongens driekwart met mascotte spececiaal. de rook is ook heel mooi in zonlicht om uit te blazen. rook is dan erg fascinerend.
 

Ton

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2005
Messages
72
Roken of blowen tijdens het paddoën is vaak tof. En het rollen van een shaggie lukt nooit echt goed. En als je een joint gaat rollen ben je meestal na een half uur nog steeds met de tip aan het spelen. :p

Je moet er wel mee uitkijken, ik heb eens een gat gebrand in een (zelf groen getie-dyed) hemd gebrand. Ik had net zo goed mijn haar in de fik kunnen steken en dat was waarschijnlijk vervelend geweest.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik ben verslaafd aan nicotine maar kan geen pure tabak verdragen onder invloed van paddo's. Een joint wel trouwens.....

Draaien van joints tijdens de trip, vind ik onmogelijk en daarom doe ik het vantevoren.
 
G

Guest

Invité
Ton a dit:
Ik had net zo goed mijn haar in de fik kunnen steken en dat was waarschijnlijk vervelend geweest.

Ja das lastig he zo'n afro? :D


HeartCore a dit:
Draaien van joints tijdens de trip, vind ik onmogelijk en daarom doe ik het vantevoren.

Ja dat zal wel met tussen de 80 en 100 gram achter je kiezen :mrgreen:
 

psycheria

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Oct 2006
Messages
24
haha ik heb ook altijd last van geen shagjes kunenn draaien als ik paddo's op heb dat hebben de meeste van mijn maten dan ook ....
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
hm ik heb zelf nu ook paddo's gedaan, en ik snap erg goed dat je absoluut geen shag meer kan draaien. Ik zou mezelf nu ook niet vertrouwen om een joint te draaien (hoewel 't miss wel lekker zou zijn :p)
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
Haha ik ken het fenomeen,
en sinds ik kan rolle onder invloed van paddo's kan ik
in alle omstandigheden rollen, ik durf te zweren dat ik het
nu zelfs al zwemmend kan :p :D
 

Stupide

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Avr 2006
Messages
114
Het is inderdaad wel wat pieleneen joint te fabriceren, maar dat vind ik wel geinig zo in die lome 'zone' na de piek. Je fijne motoriek werkt dan niet zo goed, je vingers voelen anders aan. Des te groter het genot als hij eenmaal klaar is. 8)
 
Haut