Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hawaiiaanse paddo's

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Alles ok! Pazasu...
Ik begrijp je uitleg...

Ok , fijne dag!
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Oja,

Ik nodig Dexavier, Skrudge en Tsasil uit, om nou precies te vertellen,
wat het probleem van die trip-omschrijving is, mijn gedachtegoed, uberhaupt....

Please....be my gast!

Tsasil schreef;

Waarom niet? Als aether echt denkt dat het leven niet werkelijk is, maar wanneer ze een portie paddo's op heeft en ze tussen de gillende demonen staat ze die situatie wel als werkelijk beschouwd denk ik serieus dat ze psychotisch is of er een aan het ontwikkelen is.

---Tja, dit is jou n beredenatie Tsasil, Nogmaals, MATERIE is gestold licht, het zijn hulpmiddelen, die de geest als VORM, en object, nodig heeft, omdat DE GEEST OP WEG IS, NAAR HAAR/ZIJN REALISATIE VAN HET ZIJN....en wel, op weg, naar haar/zijn hoogste verwezelijking. Zonder materie zou ontwikkeling ONMOGELIJK zijn. (zeg maar, een cadeautje van GOD, op de weg naar het zijn.

Ook schrijf je,

Ik ben nu eenmaal een realist, ( wat versta jij onder realist?) en ik maak me werkelijk zorgen om mensen die denken dat een trip de enige manier is om het leven te beleven. Ik kan je zeggen, dat reizen d.m.v entheogenen niet mijn enige manier is om HET LEVEN TE BELEVEN, je moest es weten wat ik zoal doe....maar ok, gelukkig beleef ik het leven ook in het hier en nu.....ook al besef ik maar al te goed, dat ook het hier en nu, maar o zo tijdelijk is...

je schreef;

Ik wil ook helemaal niet zeggen dat ik haar levensfilosie niet belachelijk maak, sterker nog; Ik vind hem zwaar belachelijk. Als je de realiteit niet onder ogen kan komen en alleen in contact kan komen met jouw realiteit als je acid dropt of een portie paddo's opeet dan denk ik dat je serieus na moet gaan denken over jouw manier van leven. Maar jij met al je openheid en onbekrompen geest vind dat ik dat niet mag zeggen? Ik sta versteld van de openheid van jouw opvattingen.

IK RAAD JE AAN DE EERSTE TIJD VAN JE LEVEN NIET TE GAAN TRIPPEN, omdat het beter is. Degene die hier verwarring over zou krijgen ben jij, Tsasil, ik ben absoluut niet verward :D

Waar het mij dus om gaat is dat aether letterlijk zegt dat ze alleen het gevoel heeft werkelijk te leven als ze psychoactieve middelen neemt. Dit kan IMHO niet de bedoeling zijn van drugs. Dat is puur vluchtgedrag-yeah right!!------kusje hoor.

Devxavier;

Wat ik aether hier zie doen is 100% los van realiteit. Ze maakt een droomwereld die onbruikbaar is, so to speak. -----is dat zo Devxavier?
creeer ik een droomwereld, die onbruikbaar is, waaruit concludeer je dit--nader uitleg graag!
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
In hoeverre zijn Hawaiiaanse paddo's te vergelijken met philosopher stones? Ik had bij mijn eerste 4 (philosopher stone) paddo ervaringen niet erg veel visuals... echter ''zag'' ik wel overal dingen in. Ook waren veel zaken die in het dagelijks leven lastig leken, opeens ongelooflijk duidelijk en to-the-point. De euforie was trouwens ook niet te beschrijven. :D

Maar a.s. vrijdag ga ik dus voor het eerst Hawaiiaanse proberen.. in hoeverre zijn er algemeen bekende verschillen?

alvast bedankt! ;)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
hehe deze topic heb ik graag gelezen, maar hij ging maar beetje zeer off-topic. ik stel voor dat de discussie hier stopt en als je denkt nog iets te willen zeggen, open dan gewoon een nieuwe topic :wink:
ik heb namelijk een doos hawaiaanse in bestelling en ik had graag wat meer hierover gehoord :)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
nou meduzz lees maar gewoon de 1ste 3 delen pagina's van het forum en daar zul je wel nuttige informatie vinden of hawaiaanse paddestoelen :)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ik denk dat 7 mensen te veel is. Zelf wil ik niet iemand erbij hebben wanneer ik een portie of meer hawaainse neem omdat het toch in het begin onnrustig is en dat ik met andere wordt tegengehouden om sneller door er breken. Meer dan drie personen zou ik niet aanraden
 
Haut