CaduceusMercurius a dit:Misschien moeten we jou een flinke dosis Iboga geven, dan ga je trippend je nieuwe levensjaar in.Oknayd a dit:9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CaduceusMercurius a dit:Misschien moeten we jou een flinke dosis Iboga geven, dan ga je trippend je nieuwe levensjaar in.Oknayd a dit:9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag![]()
![]()
Oknayd a dit:CaduceusMercurius a dit:Misschien moeten we jou een flinke dosis Iboga geven, dan ga je trippend je nieuwe levensjaar in.Oknayd a dit:9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag![]()
![]()
mischien een ander keertje
![]()
Forkbender a dit:Ik hoor net dat mysticwarrior heel graag een hoge dosis iboga wil nemen.
Twilight a dit:19 februari is de lezing over Iboga plus film over Ibogaine in Amsterdam.
Is het geen idee om bij die lezing, voor of na, al een soort mini meeting als voorbereiding te houden?![]()
Twilight a dit:19 februari is de lezing over Iboga plus film over Ibogaine in Amsterdam.
Is het geen idee om bij die lezing, voor of na, al een soort mini meeting als voorbereiding te houden?![]()
Forkbender a dit:Ik hoor net dat mysticwarrior heel graag een hoge dosis iboga wil nemen.
Wat mij ter oren kwam was dat Fork graag sitter is, en stiekem hoopt dat Mystic hem op z'n piek om de hals vliegt, en een dikke kus toegeeft.