Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Full Moon Journey'

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
*Mystic* denkt, dit gaat de goede kant op..... Ik word enthousiast, maar misschien wel iets te :p

TheSearchForSoma a dit:
Indien het op een tijdstip doorgaat waarop ik vrij ben zou ik het zeker zien zitten om deel te nemen. Indien jullie er geen bezwaar tegen hebben natuurlijk: Ik ben geen zeer ervaren psychonaut,en nog maar net volwassen.
Wees zeker zo vrij om te het te zeggen als dit een bezwaar zou vormen! Wink

Je hoeft alles behalve ervaren te zijn. Ik ben zelf overigens ook nog zo onervaren als maar kan, maar juist van dit soort ervaringen, doe je juist ervaring op, toch? Het lijkt mij wel iets, om juist van ervaren mensen iets te kunnen leren. Dus gewoon mee doen! Dat maakt het experiment alleen maar interessanter.

TheSearchForSoma a dit:
Hoe zien jullie het, zou je het doen voor de lente? Want dan zijn de nachten nog wel erg koud (maar doenbaar met een vuurtje en tenten natuurlijk:) )

Het lijkt mij dat dit allemaal nog te bespreken is ;) Laten we eerst nog maar even verder dromen....

redhawk a dit:
Het lijkt mij sowieso goed, dat wij als psychonauten ons meer gaan verenigen, zodat we een stem in de samenleving kunnen gaan vormen.

Precies wat ik dacht! Ik denk dat we nu, vooral omdat de paddo verboden is geworden, moeten gaan zorgen dat de spirit van de paddenstoel nog een beetje in leven blijft. Het zou toch zonde zijn, als door dit verbod een hele cultuurr / levenstyle zal krimpen. Omdat mensen er gewoon veel minder gauw mee in aanmerking komen. Het is natuurlijk wel zo, dat de meesten van ons vroeg of laat toch wel in aanraking zouden zijn gekomen met psychedelica. Maar ik weet ook, dat er genoeg mensen zijn die per toeval in aanraking komen met psychedelica. En ik denk dat als we ons een beetje verenigen, dat daar heel veel mooie dingen uit voort zouden kunnen komen....

Hoe gaan we verder? Tot januari de tijd geven, om een indicatie te krijgen hoeveel animo er voor is? Daarna een geschikte locatie zoeken? Vervolgens een lijst opstellen met de benodigdheden? Je zegt het maar...

Strak plan ;)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Het lijkt mij weleens interessant om wat forumleden te meeten. Met name als dit element:

redhawk a dit:
Oftewel iedereen neemt op hetzelfde tijdstip een vergelijkbare dosis paddo's in. Dus geen mensen die er nuchter bij zitten, of trippen op bijvoorbeeld LSD of spacecake, of pas een uur later binnen wandelen. Iedereen hetzelfde middel op hetzelfde tijdstip, zodat we tegelijkertijd de piek beleven en weer landen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik verwacht dat iedereen wel min of meer in zichzelf gekeerd zal zijn, lijkt me verder ook geen probleem. ;)

Ik las iets over in de winter zoiets te doen, wanneer de nachten nog lang zijn. Ben ik niet zo voor, laten we de zomer aanhouden, of eind van de lente. Dan is de temperatuur wat aangenamer, en donker wordt het toch wel. :p
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Dan hebben we nu toch al mogelijk 11 geïnteresseerden :) Nog meer vrijwilligers? Geef dan even een gil!

Redhawk
Forkbender
CaduceusMercurius
Twilight
mysticwarrior
JJJ
magickmumu
TheSearchForSoma
Icelus
SleepWaker
Brugmansia
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
magickmumu a dit:
Veganistische droomvangers :?:
Ja, dromenvangers zijn vaak gemaakt van leer en veren, waarvan onduidelijk is wat voor leven deze dieren hebben gehad. Om het zekere voor het onzekere te nemen, lijken veganistische dromenvangers (van katoen, hennep, steentjes, kraaltjes enz.) me beter.

Je hoeft alles behalve ervaren te zijn.
Lijkt me dat het wel een geruststellend idee is als alle aanwezigen al tenminste één keer getript hebben.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik denk dat het verstandig is om het gezelschap klein te houden.
Op die manier heb je overzicht en is het goedkoper. Bovendien bespaar je ook een hoop werk.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Wow redhawk ik zie nu net dat je ook in Rotterdam zit.
8)
 

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
ik heb hier een mengpaneeltje en een paar boxen die stevig geluid kunne produceren.
moest het beetje in de buurt zijn zou ik eventueel wat chille psytrance/ambient kunne draaien..

x
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
magickmumu a dit:
Wow redhawk ik zie nu net dat je ook in Rotterdam zit.
8)

Rottuhdam, ech wel !!! 8)

Gers toch? Tegen die tijd kunnen we wel ff contact houden en er gezamenlijk naar toe rijden…

By the way, ik woon op Zuid.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Als we het klein en eenvoudig willen houden en het is in de natuur ergens lijkt het me niet echt handig om met electronica te gaan slepen.
Naar mijn mening is 11 nu al aan de forse kant, al is het natuurlijk niet uit te sluiten dat er nog mensen af vallen.

Nouja, we zien wel, tijd zat nog. ;)
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Nou het zijn er 12 :D
Ik had mezelf al in het paddoverbod toppic aangemeld, maar nog niet in dit topic.
Dus bij deze, ik hoop dat ik nog niet te laat ben :wink:
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
redhawk a dit:
magickmumu a dit:
Wow redhawk ik zie nu net dat je ook in Rotterdam zit.
8)

Rottuhdam, ech wel !!! 8)

Gers toch? Tegen die tijd kunnen we wel ff contact houden en er gezamenlijk naar toe rijden…

By the way, ik woon op Zuid.

Ik woon ook op zuid.
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
*GIL!*

zo, begrepen? ;)


Gezellig zo met zn drietjes op zuid (ja ik ook), binnenkort maar eens bij elkaar langskomen dan?
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
owja, ik zal mischien ook iets van een trommel, mondharp of duimpiano meenemen, waarschijnlijk wel alledrie haha aangezien ik van tevoren nooit weet welk instrument op het moment wil bespelen.
Met een groepje mensen muziek maken in een trip lijkt me geweldig, doe het meestal wel in mn eentje en heb ook paar keer met zn tweeen muziek gemaakt, maar een groepje ... dat lijkt me echt relaxed :)
 

Jelleb

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Déc 2008
Messages
226
Twilight a dit:
Als we het klein en eenvoudig willen houden en het is in de natuur ergens lijkt het me niet echt handig om met electronica te gaan slepen.
Naar mijn mening is 11 nu al aan de forse kant, al is het natuurlijk niet uit te sluiten dat er nog mensen af vallen.

ja idd, maar ik heb deze (tegen dan) ingebouw in m'n busje (http://83.149.69.58/_foto/TvFFvo-1225793132--1.jpeg) dus als ik er kan geraken zonder al te veel vast te zitten in de modder zou het wel moeten lukken?



Twilight a dit:
Nouja, we zien wel, tijd zat nog. ;)

idd :)
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Oknayd a dit:
*GIL!*

zo, begrepen? ;)


Gezellig zo met zn drietjes op zuid (ja ik ook), binnenkort maar eens bij elkaar langskomen dan?

Ja, altijd goed! Kunnen we een beetje van gedachten wisselen. Wat mij betreft kunnen we na de feestdagen wel wat afspreken. Stuur wel een PM...


Gelukkig zijn we voorzien van muziek op de bijeenkomst, ander had ik deze vogels moeten laten invliegen: :lol:
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Nog een mooi filmpje, ter inspiratie

 

Appel

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Sept 2008
Messages
34
En nog iemand die geinteresseerd is.

Ook vrijwilliger om te helpen wanneer dat nodig is.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik heb de lijst met mensen nu onder het eerste bericht van Redhawk gezet. Volgens mij ben ik niemand vergeten en zijn er in totaal nu 15 mensen geïnteresseerd. Dat gaat al aardig richting de 20 ;)
 
Haut