Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Full Moon Journey'

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Leuk dat de groep zo groeit!!

Misschien loop ik wel een beetje op de zaken vooruit? Maar keek net voor de grap eens op de kalender, en als we het persé met volle maan willen gaan doen, dan zou zaterdag 9 mei wel een mooie datum zijn. Alles is natuurlijk bespreekbaar.

Volgens mij was het al eerder aangegeven, maar het zou misschien wel handig zijn (al is het maar een gedeelte van ons) om daarvoor een keer kennis met elkaar te maken, dan kunnen we gelijk wat zaken overeenstemmen. Het maakt voor mij niet uit waar, alleen het liefst wel na de feestdagen (het nieuwe jaar dus). Laat maar ff weten…
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
redhawk a dit:
Leuk dat de groep zo groeit!!

Misschien loop ik wel een beetje op de zaken vooruit? Maar keek net voor de grap eens op de kalender, en als we het persé met volle maan willen gaan doen, dan zou zaterdag 9 mei wel een mooie datum zijn. Alles is natuurlijk bespreekbaar.

Volgens mij was het al eerder aangegeven, maar het zou misschien wel handig zijn (al is het maar een gedeelte van ons) om daarvoor een keer kennis met elkaar te maken, dan kunnen we gelijk wat zaken overeenstemmen. Het maakt voor mij niet uit waar, alleen het liefst wel na de feestdagen (het nieuwe jaar dus). Laat maar ff weten…

Misschien dat we nu eerst is moeten gaan bekijken wie er mee willen helpen met het organiseren. En dan uiteraard met dit groepje, in het nieuwe jaar is een keertje afspreken. Wellicht kunnen we dan gezamenlijk is rondkijken naar een eventueel geschikte plek...

Ik ben in iedergeval van de partij ;)

Groetjes,
Mystic.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ben het daar ook wel mee eens.
Beter eerst even wat meer leren kennen en dan gezamenlijk een beetje speuren naar een lokatie. :)

Ik zou ook graag wat willen bijdragen dus ik zou ook wel mee willen helpen. ;)
 
E

earthkeeper

Invité
Hoi, ben nieuw op dit forum, maar niet nieuw wat medicijnplanten betreft. Ik vind het idee van een volle maansviering erg goed en wil ook graag meedoen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een voornamelijk sjamanistische insteek, dus het liefst alleen akoestische muziek maken met elkaar.
Puur natuur, om zo ook het best contact te kunnen leggen met onze eigen natuur (innerlijk en uiterlijk)
Heb er zin in!
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Jouw voorkeur neig ik dus ook wel een beetje naar, puur natuur en minimalistisch. :)
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Heb er maar 'Full Moon Journey' van gemaakt ipv party, anders krijgen sommigen misschien verkeerde associaties.

Ook ik vind dat een mooie ervaring moet worden, dicht bij je 'ware natuur'. Dus alles gewoon basic houden.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Klinkt gezellig.

1 opmerking en dit is geen haat of elitevorming van mijn kant, maar ik weet niet of we zo'n sessie moeten gaan plannen met een heleboel mensen die elkaar amper kent. Vooral mensen die hier pas kort zijn zullen zichzelf wel even moeten laten zien op het forum voordat we met elkaar gaan reizen. Zo kunnen we voorkomen dat mensen die totaal niet met elkaar op 1 lijn zitten een zeer diepe persoonlijke ervaring ondergaan terwijl de sfeer niet goed is. Misschien moeten we elkaar eerst een keer ontmoeten voordat we de volle maan gaan vieren.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ben ik het mee eens, bovendien kan iedereen zich hier ook aanmelden wat natuurlijk nu na 1 december wel vervelend uit kan pakken. :?

Zullen we ergens in maart een normale meeting plannen?
En dan wat centraler, ik dacht dat ik iemand al Utrecht zag noemen, dat lijkt me wel geschikt! Misschien daar even een apart topic voor?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik ben het daar ook wel mee eens, maar het gevaar dreigt dat we dan telkens maar 'gewone' meetings blijven organiseren (daar zijn er nu al een aantal van geweest), en nooit aan samen trippen toe komen.

Misschien zouden er een aantal lokale meetings georganiseerd kunnen worden, zodat iedereen in ieder geval alvast een groepje psychonauten kent. Zulke lokale meetings zijn vrij makkelijk en snel te organiseren.
Je zou dan een meeting hebben in bijvoorbeeld het oosten, westen, zuiden, midden en noorden van Nederland, en die drie groepen komen dan voor het eerst bij elkaar bij de Full Moon Journey.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
CaduceusMercurius a dit:
Ik ben het daar ook wel mee eens, maar het gevaar dreigt dat we dan telkens maar 'gewone' meetings blijven organiseren (daar zijn er nu al een aantal van geweest), en nooit aan samen trippen toe komen.

Daar ben ik ook wel een beetje bang voor ja, ik vind het namelijk ook wel een interesant experiment om gewoon is in het diepe te springen en te gaan trippen met een aantal voor mij (nog) onbekende mensen. Dit gaat volgens mij ook wel goed bij groepen mensen die vaker ceremonies organiseren. Dus op zich.....

Maar tegelijkertijd heb ik er ook geen bezwaar tegen om eerst een normale meeting te doen. Ik ga denk ik wel mee met flow ;)
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
... zojuist heb ik alle berichten gelezen over een bijeenkomst en ik wil mij hier ook graag voor aanmelden.

Voor zover nu relevant, ik heb geen jarenlange ervaring, sterker nog, tot nu toe vier trips gemaakt. Van mijn belevenissen en gevoelens tijdens de eerste twee trips heb ik een verslagje op het forum gezet...

Net gelezen dat er nogal wat Rrotterrdammerss bij de enthousiasten zitten, wil ik me daar ook graag bij aansluiten. Ben er geboren en best wel getogen, woon nu onder de rook van de Europoort, dus om de hoek eigenlijk.

Het idee om elkaar eens op te zoeken lijkt mij zowieso een goed plan, ik zou graag eens wat ervaringen uitwisselen. Zeker mijn laatste twee trips waren zeer intens, en ik voel nog steeds een uiterst prettige, positieve nawerking.

En, wie weet, als we dicht bij elkaar blijken te wonen, kunnen we misschien een soort thuiskweek schema opstellen ??

Let's meet, let's talk, let's trip !

groeten, Ed.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Aanstaande vrijdag is het geloof ik Volle Maan (Alex en Allyson Grey geven die avond een feestje in de Chapel of Sacred Mirrors).
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Een meeting op voorhand lijkt me inderdaad wel fijn, zij het niet noodzakelijk.
Maar dat komt misschien omdat het vooral "vertrouwde" forumleden zijn die meedoen, en ik hun visie ondertussen wel ken, omgekeerd is dat minder het geval waarschijnlijk (indien je iets over me wil weten, vraag maar raak hé). :wink:
We kunnen ook de dag zelf voor het begin van de trip gezellig "meeten", al is dat wel minder praktisch indien iemand zich toch niet zo comfortabel zou voelen bij de groep of een bepaalde persoon in het bijzonder.
Fijn ook om te horen dat het geen "probleem" is dat ik nog niet zo'n ervaren psychonaut ben (al heb ik wel al enkele fantastische trips achter de rug).
Dankjulliewel! :)

Ik heb wel nog examens tot eind januari (de 28ste denk ik), dus dat meeten zal wat mijn aanwezigheid betreft dan toch pas daarna mogelijk zijn.

Daag , en een fijne dag nog!:)
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Ed a dit:
Net gelezen dat er nogal wat Rrotterrdammerss bij de enthousiasten zitten, wil ik me daar ook graag bij aansluiten. Ben er geboren en best wel getogen, woon nu onder de rook van de Europoort, dus om de hoek eigenlijk.

Het idee om elkaar eens op te zoeken lijkt mij zowieso een goed plan, ik zou graag eens wat ervaringen uitwisselen. Zeker mijn laatste twee trips waren zeer intens, en ik voel nog steeds een uiterst prettige, positieve nawerking.

Na de feestdagen heb ik alle tijd, dus kunnen we in het nieuwe jaar nog ff contact met elkaar opnemen...

Overigens is het voor mij geen eis, om een ervaren tripper te zijn om aan de journey deel te nemen. Wel is het handig om al wat ervaring te hebben, zodat je ongeveer weet wat je kunt verwachten. Hoewel je altijd voor een verrassing kunt komen te staan, ook als ervaren gebruiker.

Even voor het algemeen beeld wil ik wel het idee van CM nog eens naar voren halen, waar ik een groot voorstander van ben. We nemen allemaal hetzelfde tripmiddel (wat mij betreft paddenstoelen) dezelfde tijd. En het liefst geen camera's :wink:

"I like to remember things my own way. Not necessarily the way they happened."
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Als je nu naar de bijna volle Maan kijkt, zie je een witte cirkel om de Maan heen, met aan de rand een uniek verschijnsel: een cirkelvormige regenboog. Je ziet dit verschijnsel eigenlijk alleen in de winter, vooral als het mistig is en koud.
 

Appel

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Sept 2008
Messages
34
Ik vind het helemaal geen gek idee om een (voorlopige) datum te kiezen. Dan hebben we iets om naar uit te kijken, op te richten en wordt het wat concreter. 9 mei is de temperatuur waarschijnlijk weer aangenamer buiten en is het weekend en volle maan. Lijkt mij een goede combinatie of heeft iemand een ander voorstel?

Komende maand kan iedereen blijven rondkijken naar een geschikte locatie (op weg naar familie met kerst? :wink: ) en verwacht ik niet veel input meer. In het nieuwe jaar kunnen we activer worden, voorbereidingen treffen en mogelijke bijeenkomsten organiseren. Tot dan hopelijk!

redhawk a dit:
Misschien loop ik wel een beetje op de zaken vooruit? Maar keek net voor de grap eens op de kalender, en als we het persé met volle maan willen gaan doen, dan zou zaterdag 9 mei wel een mooie datum zijn. Alles is natuurlijk bespreekbaar.
 

Mindtraveller

Matrice périnatale
Inscrit
3 Déc 2008
Messages
12
CaduceusMercurius a dit:
Aanstaande vrijdag is het geloof ik Volle Maan (Alex en Allyson Grey geven die avond een feestje in de Chapel of Sacred Mirrors).

Erg jammer dat het in New York is, anders was ik waarschijnlijk wel gegaan. New York ligt niet echt om de hoek, en om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit in de US of A geweest.

TOEVOEGING:

Appel a dit:
Ik vind het helemaal geen gek idee om een (voorlopige) datum te kiezen. Dan hebben we iets om naar uit te kijken, op te richten en wordt het wat concreter. 9 mei is de temperatuur waarschijnlijk weer aangenamer buiten en is het weekend en volle maan. Lijkt mij een goede combinatie of heeft iemand een ander voorstel?

Komende maand kan iedereen blijven rondkijken naar een geschikte locatie (op weg naar familie met kerst? :wink: ) en verwacht ik niet veel input meer. In het nieuwe jaar kunnen we activer worden, voorbereidingen treffen en mogelijke bijeenkomsten organiseren. Tot dan hopelijk!

redhawk a dit:
Misschien loop ik wel een beetje op de zaken vooruit? Maar keek net voor de grap eens op de kalender, en als we het persé met volle maan willen gaan doen, dan zou zaterdag 9 mei wel een mooie datum zijn. Alles is natuurlijk bespreekbaar.

Mwa, op zich... Het gaat wel snel, maar het zal voor bepaalde leden niet erg zijn om het al een tijdje van te voren te weten (wanneer het plaatsvindt). Ik heb bijvoorbeeld een erg drukke agenda, en op die manier kan ik er rekening mee houden. En daarnaast is een intro meeting een uitstekend idee. Om nou gelijk Paddo's te gaan vereren, en consumeren met wildvreemden gaat ook wat ver. Althans, denk ik.
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Oknayd a dit:
9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag :D
Misschien moeten we jou een flinke dosis Iboga geven, dan ga je trippend je nieuwe levensjaar in. :lol:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Welkom Mindtraveller!

Nou oke, dan lijkt het mij ook het handigst dat we 9 mei gaan aanhouden!
 
Haut