Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Full Moon Journey'

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
CaduceusMercurius a dit:
Oknayd a dit:
9 mei klinkt mij op zich goed in de oren, 3 dagen voor mn verjaardag :D
Misschien moeten we jou een flinke dosis Iboga geven, dan ga je trippend je nieuwe levensjaar in. :lol:

:shock: mischien een ander keertje :lol:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik hoor net dat mysticwarrior heel graag een hoge dosis iboga wil nemen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
19 februari is de lezing over Iboga plus film over Ibogaine in Amsterdam.
Is het geen idee om bij die lezing, voor of na, al een soort mini meeting als voorbereiding te houden? :)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
19 februari is de lezing over Iboga plus film over Ibogaine in Amsterdam.
Is het geen idee om bij die lezing, voor of na, al een soort mini meeting als voorbereiding te houden? :)

Dat is op zich geen verkeerd idee!
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Twilight a dit:
19 februari is de lezing over Iboga plus film over Ibogaine in Amsterdam.
Is het geen idee om bij die lezing, voor of na, al een soort mini meeting als voorbereiding te houden? :)

Op dit moment kan ik nog niets toezeggen, aangezien het op een doordeweekse dag is en Amsterdam hier niet om de hoek ligt. Maar ik laat het bijtijds weten…

In ieder geval zullen een aantal Rotterdamse forumleden, begin van het nieuwe jaar nader kennis met elkaar maken, waar ook de ‘Full Moon Journey’ zal worden besproken. :)
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
In ieder geval zullen een aantal Rotterdamse forumleden, begin van het nieuwe jaar nader kennis met elkaar maken, waar ook de ‘Full Moon Journey’ zal worden besproken. :)[/quote]

lijkt me leuk om hier ook bij te zijn, is er misschien al een datum bekend ?
 

Carebear

Banni
Inscrit
11 Juil 2008
Messages
574
Jeey wanneer? :)

Ik liep vanavond nog op een bevroren meertje.
Lijkt me een ideale locatie voor een feestje 8) Gewoon midden op het ijs, Boombox mee.
Een groot ex-olievat met kampvuur en dan doorfeesten tot het vat door het ijs smelt...
Of iets van dien aard.. :lol:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Forkbender a dit:
Ik hoor net dat mysticwarrior heel graag een hoge dosis iboga wil nemen.

Wat mij ter oren kwam was dat Fork graag sitter is, en stiekem hoopt dat Mystic hem op z'n piek om de hals vliegt, en een dikke kus toegeeft.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
SSSST.
Niet verklappen!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Wat mij ter oren kwam was dat Fork graag sitter is, en stiekem hoopt dat Mystic hem op z'n piek om de hals vliegt, en een dikke kus toegeeft.

Misschien is een beetje iboga in dat geval ook niet zo heel verkeerd, tenminste als je het zo bekijkt....... :heart: :heart: :twisted:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
:shock: OMG!!


:lol:
 
G

Guest

Invité
He ik ben nieuw hier,
heb me aangemeld voor dit topic aangezien dit mij wel mooi lijkt.

Heb zelf meerdere malen ervaring met lsd, zowel alleen snachts thuis als op feesten. Ik kom uit omgeving rotterdam, en ben student.

Ik heb een idee voor een locatie: een locatie waar jongerenkampen worden gehouden. Dat is vaak hufterproof, bied genoeg ruimte, en is vaak plaats voor kampvuren. Vaak is het ook lekker in de natuur. Ik heb een concrete locatie naar de topicopener gepb't, maar zowat alle kamplocaties zijn ongeveer welk te gebruiken hiervoor denk ik.

Een meeting vooraf ben ik maximaal bij overigens, niet in de laatste plaats omdat ik zelf 'nieuw' ben.

edit: mbt de locatie: google op 'jeugdkamp' en klik en beetje door om een idee te krijgen op wat voor locaties ik doel.
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Mede psychonauten, :wink:

Aangezien er nog niet een goede locatie is voorgedragen, wil ik (naar aanleiding van supermario's bericht), hierbij ff animo peilen voor het volgende voorstel:

We kunnen een mooie accommodatie huren (incl. slaapplekken en keuken), afgelegen in een natuurgebied (stuur mij ff een pm voor meer details) en daar onze ‘Full Moon Journey’ organiseren. Een klein nadeel is, dat je de betreffende locatie alleen kan reserveren van vrijdagavond t/m zondagavond. Daarentegen kunnen we er wel een mooi weekend van maken, waar we elkaar ook wat beter kunnen leren kennen.

Er zitten uiteraard wel wat kosten aan vast, schrik niet; €400,- Misschien dat er nog wel over de prijs valt te onderhandelen, aangezien we met een kleine groep zijn, waarschijnlijk niet meer dan 20 man?? Aan de andere kant, als we de kosten delen zal het niet meer kosten dan € 20-30 p.p.

Graag je mening.

En misschien dat er nog wel andere, soort gelijke accommodaties zijn??
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
wat mij betreft is dit een mooie gelegenheid om elkaar op het gemakkie te leren kennen, en och, die prijs, da's toch neem ik aan voor iedereen wel op te brengen?

zal alleen wel ruim van tevoren gepland moeten worden want er zullen vast mensen zijn die niet zomaar het hele weekend er op uit kunnen trekken...
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik vind het prima! Daar wil ik best voor betalen.

Maar toch wil ik nog even benadrukken dat ik absoluut iedereen voortijds wil ontmoeten op een andere meeting (Ik noemde al 19 februari, bij de Iboga lezing in Amsterdam), maar misschien ook nog een tweede meeting wat later in het jaar, misschien eind maart, begin april.
Idee?

De groep groeit ook snel merk ik, en ik ben een beetje bang dat het minder leuk wordt als mensen problemen gaan hebben met de grote groep tijdens hun trip door de mensen die ze amper kennen (Vooral nu het ineens een heel weekend betreft).
Als ik eerlijk ben, twijfel ik daar op het moment ook wel een beetje over. Maar aan de andere kant zal dat wel overgaan met de voorgaande meetings.
Vandaar m'n voorstel voor een tweede meeting vóór deze. :)
 

GT

Matrice périnatale
Inscrit
15 Jan 2009
Messages
14
Zo, dit is gek, mijn account (supermario) is op inactief gezet...
Ik ga dus na een zeer korte start verder onder de nick GT, aangezien iedereen in mn omgeving me toch zo noemt.

ik heb een beetje gegoogled, en er zijn accomodaties in prijsklassen van 50 tot 400 euro. Dus de kosten zijn nog wel flink te drukken als we iets willen huren, echter zulle we dan ook aan mogelijkheden moeten inleveren.

Het is nu natuurlijk de truuk om alle mogelijkheden in te leveren die we toch niet gaan gebruiken (die 400e acco beschikt bijv. over o.a. een voetbalveld en een tennisbaan) en op die manier de kosen te drukken.

wat besparen op de accomodatie kunnen we weer stoppen in lekker eten/drinken etc.
 

Carebear

Banni
Inscrit
11 Juil 2008
Messages
574
{the past}
 
Haut