Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Full Moon Journey'

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Een tennisveld lijkt mij behoorlijk essentieel. 8)

400 euro voor een weekend met z'n twintigen vind ik persoonlijk helemaal niet duur. Maar als we ergens een weiland in de natuur kunnen huren voor 50 euro en dan een plek hebben voor een kampvuur is dat natuurlijk beter.
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Twilight a dit:
Maar toch wil ik nog even benadrukken dat ik absoluut iedereen voortijds wil ontmoeten op een andere meeting (Ik noemde al 19 februari, bij de Iboga lezing in Amsterdam), maar misschien ook nog een tweede meeting wat later in het jaar, misschien eind maart, begin april.
Idee?

Vraag mij in het algemeen af, of er nog steeds voldoende enthousiasme is om de 'Full Moon Journey' te realiseren??

Het is mischien wel verstandig om wat datums concreet te maken voor een kennismaking, anders gaat er misschien niks van komen...

Als ik het goed heb begrepen gaan een aantal forumleden vanavond naar de bijeenkomst van de stichting OPEN. Willen jullie dit svp ook bespreken? Helaas ga ik het niet redden met mijn tijd, zit nu ook op mijn werk. :(
 

GT

Matrice périnatale
Inscrit
15 Jan 2009
Messages
14
ik heb vrijdag mijn laatste tentamen, en vetrek 6 feb. op wintersport.

Dus een dag ertussenin zou wat mij betreft ideaal zijn.
dan vallen wel nu al a.s vrijdag, en a.s. zadag af, en 5 feb ook.

Misschien moeten we een mailing maken met de mensen uit omg. rotterdam die willen helpen organiseren. Aangezien Redhawk een beetje het voortouw neemt stel ik het volgende voor:

iedereen uit omgeving rotterdam die wil meehelpen organiseren (buiten de omgeving mag ook, maar dan moet je het er wel voor over hebben om naar een meeting in (de buurt van) rotterdam te komen), stuurt een pb naar redhawk waarin hij/zij te kennen geeft mee te willen helpen, en zijn/haar e-mail adres.

Dan stelt redhawk vervolgens een mailing op met alle geinteresseerden, en dan kunnen we over de mail een datum, plaats en tijd afspreken om te meeten. En op de meet kunnen we dan andere dingen verder uitwerken.

Is dat een idee? Redhawk ook mee eens? (Dat je niet opeens gespamt wordt met pb's terwijl je dat niet wilt, en dat ik je hier (als nieuwkomer :p) een ongewilde taak opleg?
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
GT a dit:
Dan stelt redhawk vervolgens een mailing op met alle geinteresseerden, en dan kunnen we over de mail een datum, plaats en tijd afspreken om te meeten. En op de meet kunnen we dan andere dingen verder uitwerken.

Is dat een idee? Redhawk ook mee eens? (Dat je niet opeens gespamt wordt met pb's terwijl je dat niet wilt, en dat ik je hier (als nieuwkomer :p) een ongewilde taak opleg?

Wil dit best gaan regelen, no problem!

Hierbij wil ik dan ook vragen of iedereen zijn email en woonplaats aan mij kunt doorgeven? Vertrouw je mij niet, aangezien ik niet de meest actieve member ben, misschien dat Forkbender, CM of iemand anders zich hier dan voor willen inzetten. Zodat we ook een meeting kunnen organiseren…

Graag wel een reactie, anders kunnen we het net zo goed afblazen!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Twilight a dit:
Maar toch wil ik nog even benadrukken dat ik absoluut iedereen voortijds wil ontmoeten op een andere meeting (Ik noemde al 19 februari, bij de Iboga lezing in Amsterdam), maar misschien ook nog een tweede meeting wat later in het jaar, misschien eind maart, begin april.
Helemaal mee eens. Ik was zelf benieuwd wie van jullie elkaar al ontmoet hebben. Daarom heb ik dit topic geopend.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Inmiddels ben ik op zoek naar een goede plek voor de fullmoon journey.
Ik heb al enkele plekken op het oog.
Heeft een van Jullie nog ideeën voor een plek.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Op de Maan zelf?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
bliep
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik denk niet dat het slim is om publiek aan te kondigen waar je een mogelijk verboden stof in gaat nemen met een groep mensen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Het zag er op zich wel uit als een mooie plek trouwens.
Maar wel wijs om dat niet publiekelijk te maken.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Forkbender a dit:
Ik denk niet dat het slim is om publiek aan te kondigen waar je een mogelijk verboden stof in gaat nemen met een groep mensen.

Maak je maar niet ongerust. Ik ga hier echt niet publiekelijk de locatie bekent maken.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^Dat was een reactie op CM die een voorstel had gedaan in deze thread (en die inmiddels verwijderd is).
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Forkbender a dit:
Ik denk niet dat het slim is om publiek aan te kondigen waar je een mogelijk verboden stof in gaat nemen met een groep mensen.
We gaan geen verboden stof innemen, laat dat voor alle lezers duidelijk zijn. We kunnen gewoon voor iedereen tripknollen aanschaffen, daarmee overtreden we de wet niet.

De reden waarom ik het weggehaald heb, is dat Bornia anyway een beschermd natuurgebied is, waar ik bovendien in 2004 een lelijke tekenbeet opgelopen heb. Ik denk dat we in dit topic best campings of locaties van bungalohuisjes en kant-en-klare Teepees of Yurts kunnen bespreken. We kunnen de definitieve locatie eventueel privé kiezen.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ja dat is een goed idee tripknollen. Zo kunnen ze ons niets maken.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Iedereen aan de tripknollen. :lol:

Dat zou anders trouwens ook wel mijn persoonlijke voorkeur geweest zijn denk ik.
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Jihaa!

dat emailadressen en woonplaatsen doorgeven geldt enkel voor de rotteredammers of mensen die in die regio wonen, of voor alle deelnemers?:)

Peace! (blij te lezen dat jullie het op 14 februari zo goed hadden!)
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Als je mee wilt doen kun je contact op nemen met Redhawk, CM of met mij.
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Oke! Maar geldt dit voor de echte fullmoonjourney of voor de kennismakingseditie? Ik zou wel naar beiden willen gaan (daarvoor dienen ze ook natuurlijk:)) is er al een datum afgesproken voor de kennismakingseditie? Dan schrijf ik die meteen op en zoek ik uit of ik dan kan en hoe ik goedkoop in nederland geraak:)

bedankt :D
 
Haut