Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Actie voeren om onze paddestoel legaal te houden

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
HeartCore a dit:
Dr. Leospace a dit:
Neuh ik ben niet zo van het hard en dom schreeuwen meestal. Misschien dat het ergste weer voorbij is, alle tegenstanders hebben wat kunnen schreeuwen en nu wordt het weer tijd voor echte argumenten.

Ik heb in ieder geval toevalligerwijs op korte termijn heeeel veel vrije tijd om te gaan besteden aan dit soor argumenten ;)

Stuur een open brief naar de tweede kamer, zou ik zeggen.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Forkbender a dit:
HeartCore a dit:
Dr. Leospace a dit:
Neuh ik ben niet zo van het hard en dom schreeuwen meestal. Misschien dat het ergste weer voorbij is, alle tegenstanders hebben wat kunnen schreeuwen en nu wordt het weer tijd voor echte argumenten.

Ik heb in ieder geval toevalligerwijs op korte termijn heeeel veel vrije tijd om te gaan besteden aan dit soor argumenten ;)

Stuur een open brief naar de tweede kamer, zou ik zeggen.

Dat is inderdaad wel een idee.
 

Mici

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2007
Messages
44
Mij lijkt het zeker een goed idee om binnenkort een demonstratie te organiseren. Noodzaak is wel dat het vredig blijft en goed onderbouwd. Het moet geen mensen trekken die er vooral op uit zijn om te vechten tegen de overheid.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hee idd, we zullen we agenda van de kamer in de gaten houden
 

fs180

Matrice périnatale
Inscrit
29 Mar 2007
Messages
6
:axe: revolutieeee!

nee, serieus, ik heb op fok ook al wat dingen gepost, maar hoop dat er hier ook genoeg mensen zijn die serieus mee willen doen aan een demonstratie
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
fs180 a dit:
:axe: revolutieeee!

nee, serieus, ik heb op fok ook al wat dingen gepost, maar hoop dat er hier ook genoeg mensen zijn die serieus mee willen doen aan een demonstratie

Jazeker, en hoe concreter de plannen, hoe meer er zullen meedoen ga ik vanuit.

Misschien is het een idee om ook www.drugsforum.nl erbij te betrekken trouwens.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
k denk dat we niet mensen erbij moeten betrekken eer er echte plannen zijn, dat zorgt voor verwarring. zodra er een plan is, zullen we het op alle fora posten, voor wie mee wil doen.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
wat ook dik belangrijk is is om de vergunning aan te vragen om te demonstreren, dat moet op tijd, en er moet iemand zijn die ons zeg maar presenteerd, of niet presenteerd, maar namens wie het is. anders worden we meteen weggehaalt, dat maakt ook publiciteit maar niet goede denkk
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
de agenda is moeilijk wegwijs in te worden maar hier heb k wat; http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen ... /index.jsp

30 515 (Wijz. Opiumwet; handhaving artt. 2 en 3 in woningen)
dit is het enige wat k zie qua drugs, verder kan je per commissie kijken, en deze link is alleen van plenaire vergaderingen
 

fs180

Matrice périnatale
Inscrit
29 Mar 2007
Messages
6
HeartCore a dit:
fs180 a dit:
:axe: revolutieeee!

nee, serieus, ik heb op fok ook al wat dingen gepost, maar hoop dat er hier ook genoeg mensen zijn die serieus mee willen doen aan een demonstratie

Jazeker, en hoe concreter de plannen, hoe meer er zullen meedoen ga ik vanuit.

Misschien is het een idee om ook www.drugsforum.nl erbij te betrekken trouwens.
had ik al gedaan ja, alleen daar zitten maar enkele die mee willen doen, probleem si dat meeste mensen vertrouwen op het onderzoek.. dat er al is.. en weer opnieuw komt?!

@forest, klopt vooral toestemming en een 'leider'is belangerijk, maar daar hebben we dus wel mensen voor nodig met verstand van zaken.. :roll:
 

DonVader

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2007
Messages
22
Ik ben nieuw op dit forum, maar van Forest hoorde ik over een eventuele demonstratie. Na dit artikel gelezen hebben sta ik volledig achter de plannen en wil dan ook graag mee doen!
 

Stupide

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Avr 2006
Messages
114
forest a dit:
de agenda is moeilijk wegwijs in te worden maar hier heb k wat; http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen ... /index.jsp

30 515 (Wijz. Opiumwet; handhaving artt. 2 en 3 in woningen)
dit is het enige wat k zie qua drugs, verder kan je per commissie kijken, en deze link is alleen van plenaire vergaderingen

Ik denk dat het nog niet eens geagendeerd is, aangezien er door de minister onderzoek is aangekondigd en er toch niet zal worden vergaderd voordat dat er is. Anders gaat zo'n vergadering ook nergens over. Uit de media vernam ik dat dat onderzoek er met 'een paar maanden' zou zijn.

Dat wordt dus de agenda in de gaten houden. Ondertussen is er mooi tijd de plannen hier scherp te slijpen.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
wat ook dik belangrijk is is om de vergunning aan te vragen om te demonstreren, dat moet op tijd,

Dat is waar ook, je hebt een vergunning nodig om te mogen demonstreren !
welkom in Nederland.

Het hoort andersom te zijn, gewoon een mededeling dat op datum zus en zo gedemonstreerd word. Op die manier kan toch bijv een totale verkeers chaos voorkomen worden. Maar ik dwaal af.

Wat ook nog wel belangrijk kan worden is het zoeken naar manieren voor publiciteit. De klassieke routes zoals radio, krant en tv zijn zeker te betrekken. Ik denk alleen dat ze onvoldoende diepgang kunnen aanbrengen. Alles wat in de krant/tv/radio verschijnt is een samenvatting van een samenvatting, gekleurd door de politieke wind van de uitgever of media magnaat. Wat cruciaal wordt is het gebruik van een website met achtergrond informatie bij de korte fragmenten die het normale nieuws bereiken.

Een andere mogelijk die we kunnen gebruiken is om verschillende video presentaties te maken en deze op youtube en google videos te plaatsen, en hier ook naar te verwijzen in de klassieke media.

Combineer dit met een totale verzadiging van alle online fora die we kunnen vinden, en het aanmaken van een wiki op wikipedia.nl en wikipedia.com.

Op deze manier moet toch op een goedkope manier een groot aantal mensen te bereiken zijn, op een manier die diepgang toelaat.
 

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
goeiesmorgens Allen :D

tjah kben niet (meer) zo actief in t aXieleven...maar wat media betreft zou ik zeggen, zoek t vooral in deze http://www.reageerbuis.com hoek...

als er fysieke axie gevoerd gaat worden hoor ik t wel..
en ben ik graag van de partij






...the frontline is everywhere...
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Hier op kantoor hadden wij zojuist een plan, een idee.

Dat idee is om naar Den Haag te gaan en aan politici die zich voor het verbod hebben uitgesproken een bakje paddo's aan te bieden, onder het motto: "U wilde een nieuw onderzoek? Nu kunt u direct de daad bij het woord voegen."

De paddo's zullen natuulrijk voor 100% zeker in de vuilnisbak verdwijnen, het gaat ons natuurlijk om de gezichten en de reacties van de politici, die op camera vastgelegd gaan worden (misschien door Spuiten en Slikken, BNN, Sixpack oid?)...

Echter, wijzelf willen liever niet zo prominent naar voren treden, dus het zou leuk zijn als hier wat uitvoerenden zijn die zich willen gaan inzetten. Maar wb die paddestoelen is er natuurlijk wel een anonieme sponsor 8)


*****

Anyway, misschien is het helemaal nix, of te kinderachtig. Of misschien maakt het juist goed duidelijk dat paddo's er juist baat bij hebben om openlijk verkrijgbaar te zijn in plaats van als een illustere drug weggestopt in de zakken van ondergrondse dealers.
 
Haut