Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

yopo&mimosa hostilis

55555

Matrice périnatale
Inscrit
11 Jan 2004
Messages
8
/forum/images/graemlins/confused.gif mimosa hostilis(jurema preta)kan je snuiven maar kan je het te samen met yopo snuiven?? /forum/images/graemlins/think.gif

moest iemand er meer info over hebben laat dan iets weten.
 

55555

Matrice périnatale
Inscrit
11 Jan 2004
Messages
8
alles wat je snuift doet toch zeer /forum/images/graemlins/grin.gif
maar om iets nieuws te proberen wil ik toch wel weten of het niet gevaarlijk is als je het ene met het andere mengt.
ik persoonlijk denk dat het een goede combinatie is . het bevat beide dmt maar niet hetzelfde en dat is wat ik zou willen weten of ik niet wat te rare effecten zal bekomen . /forum/images/graemlins/demon.gif /forum/images/graemlins/dead.gif
 

bonzo

Elfe Mécanique
Inscrit
17 Oct 2003
Messages
260
de werkzame stof N,N-DMT misschien wel maar 10g mimosapoeder door je neusgaten jagen? jakkes!
het lijkt logisch dat je verschillende DMT-houdende planten zoals yopo en mimosa kunt combineren. wordt in traditionele ayahuasca bereidingen immers ook gedaan.
 

55555

Matrice périnatale
Inscrit
11 Jan 2004
Messages
8
krijg je niet een korte en intense dmt-ervaring als je het snuift,je moet daarvoor toch niet 10g opsnuiven? je kan waneer je niet meer wilt snuiven toch gewoon je pijp er mee vullen en verder oproken
 

The_Dreamer

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Jan 2004
Messages
100
mimosa hostilis zou ik niet roken, verneuk je je pijp alleen maar mee /forum/images/graemlins/wink.gif nee mimosa is zeer goed geschikt als dmt-basis voor ayahuasca, snuiven en roken hebben de indianen ook nooit geprobeerd, en lijkt mij persoonlijk ook niks. Yopo daar en tegen gemengt met limestone (kalksteen ?) is echt snuifspul. hoewel het ook ongelooflijk bijt (vrienden van me hadden het met zuiveringszout gedaan: PIJN!!) is het een van de meest autentieke dmt-snuffjes die je kan hebben /forum/images/graemlins/wink.gif
 

spacevis

Glandeuse pinéale
Inscrit
30 Déc 2003
Messages
154
Een vriend van mij heeft onlangs nog eens geprobeerd mimosa te roken en het gaf niets van effect. Een afrader dus, je verneukt er enkel een portie mimosa mee.
 
G

Guest

Invité
je hebt duidelijk helemaal geen research gedaan. nogmaals: www.erowid.com

yopo snuiven wordt inderdaad gedaan, maar het zal je geen fijne ervaring opleveren. geen mooie dmt trip dus.
mimosa bevat een veelste lage concentratie om te snuiven/te roken.

als je een dmt ervaring wilt zou ik een extractie proberen, die zijn ook zo moeilijk niet. als je toch yopo wilt doen, vooral doen, maar ik denk niet dat je er veel plezier aan zult beleven.

succes!
 

55555

Matrice périnatale
Inscrit
11 Jan 2004
Messages
8
bedankt voor de uitleg, ik ga dus gewoon ayahuasca bereiden dat lijkt me het verstandigste (en later zal ik wel zien of ik het ooit ga proberen te snuiven.)
 

spacevis

Glandeuse pinéale
Inscrit
30 Déc 2003
Messages
154
Vergeet vooral niet van een trip-report te posten!! Ik ben zeker niet de enige die hierin geïnteresseerd is /forum/images/graemlins/dancing222.gif
 
Haut