Ik hoorde van Ed over de Tripknollen.
Ik had deze nog gegeten en was er wel benieuwd naar.
Ik ben naar dezelfde smartshop gegaan als waar Ed het over had.
Ik kocht een bakje van de Philosopers stone .
Er zat 17 gram vers in het bakje. :?:
Niet erg veel dacht ik bij mezelf.
De smaak en structuur was heel apart.
Omdat Annabel TV zat te kijken in de woonkamer, ben ik op bed gaan liggen. Ik deed mijn oordopjes in en zetten mijn MP3 speler aan.
Terwijl ik Luisterden naar Richard Kirk's Virtual State, begon ik langzaam in slaap te vallen.
En toen begon de trip.
Ik voelde me heel relaxed. En ik begon overal kleuren en figuren te zien.
Ik begon mezelf te verliezen in de muziek.
Mijn persoonlijkheid werdt gesplits. Ik begon gespreken te voeren met de verschillende persoonlijkheden. Soms vergat ik dat ik het zelf was.
Op een gegeven moment moest ik naar de WC, maar in plaats daarvan stap ik de huiskamer binnen. Het licht is oogverblinden, aangezien ik uit de donkere slaapkamer kom.
Ik kijk verdwaasd om me heen, en ik weet niet wat ik doe. Ik loop naar Annabel toe en ik geef haar een zoen, om vervolgens weer te verdwijnen naar de slaapkamer.
Op het moment dat ik haar een zoen gaf veranderde alles in een drie dimensionale mandala, of een tunnel.
Terug in bed, zet ik een andere plaat op. Ishq Magick Square of the sun.
Lange tijd lig in in Bed te spacen.
Op een gegeven moment komt Annabel ook naar bed.
Als ik met Annabel praat merk ik pas echt dat ik goed aan het trippen ben.
Ik moet constant lachen en om de meest vreemde dingen. Als Annabel in slaap is gevallen besluit ik in de woonkamer te gaan zitten.
Inmiddels is Ishq afgelopen en ik besluit naar Esem Serial Humans te gaan luisteren. Lange tijd zit ik nog te trippen. Ik ben heel gelukkig en ik voel veel liefde voor alles en iedereen.
Na een tijdje begin in honger te krijgen. Ik ga eten en de trip komt tot zijn eind.
Al met al was het een heerlijke trip, Alleen had ik het gevoel dat de dosis wat aan de laage kant is.