Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Tripknollen, al uitgeprobeerd ?

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Oej, dat is zonde :( Als je gisteren niet echt getript hebt, kun je het vandaag met die 15gram best over doen hoor ;)

PS: Het is zo mooi weer he :)
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Als je er onwel door werd is het misschien beter om er even mee te wachten. Zo lang geleden was je laatste trip toch ook weer niet?
 

BedOnStall

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2008
Messages
36
Laatste keer was 2 weken geleden, maar voor mn gevoel maanden geleden :p
Maar ze blijven nog goed tot juli, dus mischien wacht ik wel en hoop ik in de tussentijd eens lsd te regelen :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Jeniger a dit:
mijn kompaan: technics rpf 500
Het probleem met dat model is dat hij niet echt geschikt is voor langharig tuig. De Sennheiser modellen zijn in het algemeen praktischer wat dat betreft.

Gisteren heb ik een matras in de woonkamer gelegd, precies tussen mijn vier luidsprekers in, en een andere set om mijn bed in de slaapkamer geplaatst. Vervolgens heb ik mijn mp3-speler vol gezet met Steve Roach, Alio Die, Suns of Arqa en Ishq. Zo had ik de vrijheid om op mijn zij te liggen (zonder koptelefoon), de muziek in mijn lichaam te voelen (trance ritmes van Steve Roach op vol volume in de huiskamer), en aan het einde van de trip langs de Oude Rijn te fietsen en door het park te wandelen.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
BedOnStall a dit:
Ik heb gister avond weer truffels gegeten, maar ongeveer 10 minuten erna werd ik heel misselijk en heb ik alles er weer uitgegooid :(

Ik heb er heel licht nog iets van gemerkt maar ik zat voor het grootste deel te balen dat ik alles er uit heb gegooid, ik heb nog een bakje van 15 gram, zou ik daar wat van merken als ik het opeet of zal het nu geen effect hebben?

Ik zou even wachten.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Caduceus Mercurius a dit:
Jeniger a dit:
mijn kompaan: technics rpf 500
Het probleem met dat model is dat hij niet echt geschikt is voor langharig tuig. De Sennheiser modellen zijn in het algemeen praktischer wat dat betreft.
Dit stuk langharig tuig heeft toch echt nergens last van ;)
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Wat CM beschrijft is wat ik bedoel met ruimtelijkheid. Als ik muziek op mijn koptelefoon beluister heb ik het gevoel dat het in mijn hoofd zit. Beluister ik het door middel van speakers dan heb ik het gevoel dat de geluidsgolven heel mijn lichaam en de lucht eromheen beweegt.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
F

flyinginspace

Invité
na daarstraks uitgebreid deze verhalen te hebben gelezen ben ik zojuist langs de smartshop geredenen heb een bakje truffels a 15 gram gehaald!

;)
 

HenkP

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Juil 2009
Messages
24
Truffels zijn uitstekend te doen, de bij smaak is wat minder. Maar wel lekker trippen op 15 Gram. Diamonds truffels van sirius. goede shit
 

Virgil

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Sept 2009
Messages
1 160
Ja, ik hou me ook, testte ik meerdere malen met inbegrip van de Atlantis, telkens tussen 15 en 20 gram, en zelfs te gaan in deze zeer grappig.
Sorry voor mijn nederlands niet genoeg ....
 

Phosphorus

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juin 2010
Messages
30
vorige week 10 gram (atlantis) gedaan en gister 20 gram, was te makkelijk al was het wel erg relaxed, volgende week maar 30+ doen, wil eigenlijk vandaag 40 gram doen maar dan word het een beetje duur. Vind de smaak vergeleken met paddo's erg goed te doen al kan ik me voorstellen dat het bij meer me wel tegen zou gaan staan.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
hallo phosphorus?

ben benieuwd wat jouw ervaring wordt met zo'n dosis, ik heb tot nu toe nooit meer dan gewoon 1 bakje genomen en daarmee prima ervaring, voor mij zwaar genoeg in ieder geval.

neem je alles in tegelijk in of verspreid je zo'n dosis ? duurt je trip ook langer, of ga je dieper ?

goeie truffeltrip gewenst,
Ed.
 
Haut