Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Tripknollen, al uitgeprobeerd ?

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Wat wiet bij roken ervaarde ik wel als zeer positief, dus als je het wat intenser wilt. :D
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
8)

Ik kan er met mijn hoofd nog niet echt bij en echt woorden kan ik er ook nog niet voor vinden. Maar het was een unieke gebeurtenis, zoveel magie!!

Ik ging de trip een beetje vervelend in. Ik woon in een volksbuurt en er gebeurt nogal is wat op straat. Op het moment dat de effecten merkbaar werden was er een nogal explosieve ruzie buiten(Er gebeurd hier altijd wat tijdens mijn trips :D). Dus heb ik de muziek maar wat harder gezet om vervolgens af te zakken naar een droomwereld. Ik wist niet meer wat onder of boven was en werd overspoeld met visioenen die afkomstig bleken te zijn uit een amazone gebied. Apocalyptische scenes met dansende indianen, die vreemde maskers op hadden. Er viel een deken van slangenhuid, met de geweldigste kleuren die je maar kan bedenken over mij heen. Met intense euforie danste ik door de tijd die ik niet meer kon vatten. De wijzers van de klok in mijn kamer, tolden eindeloos in het rond. Nadat ik de piek had bereikt volgde langzaam mijn hergeboorte, die een beetje moeizaam was. Ik voelde mij gewoon te goed in die hogere sferen en was een beetje teleurgesteld in het feit dat ik weer terug begon te keren naar de gewone wereld. Dit was emotioneel wel even zwaar, maar nadat ik me er aan over gegeven had verdwenen deze gespannen emoties ook snel weer. Al met al was het een heeeeeeeeeeeel bijzondere en vooral leerzame ervaring!! Wat een openbaring zeg! :D

Dank u allen!!!!

Greats,
Mystic :heart:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
Wat wiet bij roken ervaarde ik wel als zeer positief, dus als je het wat intenser wilt. :D

Met elke hijs ging ik hoger, dieper en verder! Het was het gouden randje van de ervaring! ;)

En nu op naar dromenland!
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Klinkt als een zeer geslaagde trip! :D

Leuk dat het bevallen is, McKennitt is ook geweldig, heb er nog nooit naar geluisterd tijdens een trip maar moet ik maar eens doen.
Heb je geen goede koptelefoon voor je muziek? Dan hoor je ook veel minder van wat er buiten gaande is en kan je nog beter op gaan in de ervaring. Ik denk dat ik bij elke trip wel m'n koptelefoon nodig heb. :)
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik denk dat ik wel weet wat je mee maakt.
Ik woon namelijk ook in een volksbuurt, en hier op straat is het ook best wel druk, vooral in het weekend.

Een tijdje heb ik de muziek maar hard gezet om de geluiden buiten te sluiten. Maar na verloop van tijd wordt je er gek van dus heb ik twee maanden geleden een nieuwe koptelefoon gekocht (Sennheiser HD 201)
Als ik nu alleen trip gebruik ik wel eens deze koptelefoon.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Twilight a dit:
Klinkt als een zeer geslaagde trip! :D

Zonder twijfel de beste trip ooit! ;)

Twilight a dit:
Leuk dat het bevallen is, McKennitt is ook geweldig, heb er nog nooit naar geluisterd tijdens een trip maar moet ik maar eens doen.

Ik kende de muziek tot gisteren nog niet. Ik had al mijn muziek dat ik thuis had, al duizend maal geluisterd. En dan irriteer ik mij tijdens een trip aan de muziek. Dus zocht ik heel impulsief op youtube, en kwam ik na enkele minuten dit tegen. Dus heb ik er gelijk een playlist van gemaakt en de gehele trip hier naar geluisterd. Het grappige was, dat de muziek op deze manier nog een beetje een verrassing was :) En de trip zo gigantisch mysterieus maakte he :)


Twilight a dit:
Heb je geen goede koptelefoon voor je muziek? Dan hoor je ook veel minder van wat er buiten gaande is en kan je nog beter op gaan in de ervaring. Ik denk dat ik bij elke trip wel m'n koptelefoon nodig heb. :)

Ja hier heb ik zelf ook even goed bij stil gestaan. Ik moet duidelijk de set & setting iets verbeteren. Het was op een zaterdag, dus ik heb de hele dag kinderen horen spelen en dus die explosieve ruzie mee gemaakt. Maar daarnaast waren mijn honden ook thuis. Een van die honden heeft blijkbaar een vorm van ADHD en die liep de hele tijd in de rond te rennen. Dit was heel frustrerend, maar ondanks die min puntjes, was het wel zeker een geslaagde trip :)

magickmumu a dit:
Ik denk dat ik wel weet wat je mee maakt.
Ik woon namelijk ook in een volksbuurt, en hier op straat is het ook best wel druk, vooral in het weekend.

:) Precies! En vooral om dat ik tijdens de trip zoveel beter kan horen, is dat lawaai echt over donderend. Zo erg heb ik me er nog nooit eerder aan gestoord.

magickmumu a dit:
Een tijdje heb ik de muziek maar hard gezet om de geluiden buiten te sluiten. Maar na verloop van tijd wordt je er gek van dus heb ik twee maanden geleden een nieuwe koptelefoon gekocht (Sennheiser HD 201)
Als ik nu alleen trip gebruik ik wel eens deze koptelefoon.

:D Je hebt me over gehaald ;) De volgende keer gaan de honden een dagje weg, word de kamer compleet verduisterd en zet ik een koptelefoon op!!! Moet ik alleen nog even kijken hoe ik tijdens het plassen bij de wc kom ;)

Mijn conclusie is, dat 15 gram een perfecte dosis voor mij is geweest. Hoewel ik het eerste uur dacht dat de dosis te laag was. Tot dat ik op eens een slangen gezicht zag en toen was het maar even! :D Omdat ik gewend ben om paddo thee te drinken, duurde de opkomst nu blijkbaar wat langer, net zoals de trip zelf ook wat langer duurde.

Ah heerlijk, nu over een tijdje de ayahuasca :)

Groetjes,
Mystic! :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Oeh, da's een mooie. Ik heb nu deze:

HD-465-XL.jpg


En wat het snoer betreft, gewoon een doelbewuste knoop erin leggen zodat 'ie korter is, dan heb je minder last van spontane knopen. Elastiekje kan ook helpen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
magickmumu a dit:
Ik luisterde de muziek op mijn mp3 speler, zo kon ik ook in de tuin en op de wc muziek luisteren. Ik zat alleen steeds in de knoop met mijn snoer.

En dat is precies de reden waarom ik nu de trotse bezitter ben van een draadloze koptelefoon, ook een Sennheiser, HDR 120.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Draadloos lijkt me nog relaxter inderdaad! :D

Ik moet het nog met een snoer doen, maar tot nu toe niet echt veel problemen nog mee gehad, dus kan nog wel even mee. :p
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Een snoer van 10 meter zie ik niet goed komen, mijn computer staat aan de andere kant van de kamer.... Maar die koptelefoons moeten echt uhber zijn. De laatste tijd heb ik s`nachts ook vaak oordopjes in(wel waar muziek uit komt he :p) in, als ik eerlijk moet zijn klinkt het dan echt lekker zuiver :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Forkbender a dit:
En dat is precies de reden waarom ik nu de trotse bezitter ben van een draadloze koptelefoon, ook een Sennheiser, HDR 120.
Hmm, meer straling, maar inderdaad wel relaxt. Kun je hem ook buiten gebruiken, of is hij echt bedoeld voor aansluiting op een hifi-set?
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Toch klinkt muziek zonder koptelefoon beter. Het is veel ruimtelijke.
de muziek zit dan niet alleen in je oren maar is overal.

maar ja.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ja, maar het is wel altijd perfect stereo. Als de producers goed hun best hebben gedaan, kan ook muziek op koptelefoons heel ruimtelijk klinken.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Caduceus Mercurius a dit:
Ja, maar het is wel altijd perfect stereo. Als de producers goed hun best hebben gedaan, kan ook muziek op koptelefoons heel ruimtelijk klinken.

Dit ervaar ik voornamelijk met electronische muziek.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
magickmumu a dit:
Toch klinkt muziek zonder koptelefoon beter. Het is veel ruimtelijke.
de muziek zit dan niet alleen in je oren maar is overal.

maar ja.

Dat is een kwestie van smaak.

Waarschijnlijk zijn jouw speakers een stuk beter dan je koptelefoon. De koptelefoon die jij hebt heeft een beperkte freq range, waardoor het geluid een beetje hol gaat klinken, en misschien dat de geslotenheid van de headphone ook niet de ruimtelijkhied ten goede doet.

Je zou echt een betere koptelefoon moeten proberen voor het trekken van die conclusie :D

mijn kompaan: technics rpf 500
51ACAV0SK8L._SL500_AA280_.jpg

7 - 28000 Hz
:heart:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
magickmumu a dit:
Toch klinkt muziek zonder koptelefoon beter. Het is veel ruimtelijke.
de muziek zit dan niet alleen in je oren maar is overal.

maar ja.
Ik lig vaak op bed met het trippen en de opstelling van m'n stereo is niet echt helemaal goed. Door de ruimte in m'n kamer staan de speakers alleen rechts van m'n bed, dus heb ik liever een koptelefoon. :)

Die Technics koptelefoon ziet er goed uit!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Caduceus Mercurius a dit:
Forkbender a dit:
En dat is precies de reden waarom ik nu de trotse bezitter ben van een draadloze koptelefoon, ook een Sennheiser, HDR 120.
Hmm, meer straling, maar inderdaad wel relaxt. Kun je hem ook buiten gebruiken, of is hij echt bedoeld voor aansluiting op een hifi-set?

Volgens de gebruiksaanwijzing kan ik tot honderd meter van de zender af ontvangen, afhankelijk natuurlijk van de hoeveelheid muur die ertussen zit. In de tuin doet hij het in ieder geval prima. Heb met hemelvaart heerlijk in de tuin zitten trippen in de zon met dat ding op m'n hoofd.
 

BedOnStall

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2008
Messages
36
Ik heb gister avond weer truffels gegeten, maar ongeveer 10 minuten erna werd ik heel misselijk en heb ik alles er weer uitgegooid :(

Ik heb er heel licht nog iets van gemerkt maar ik zat voor het grootste deel te balen dat ik alles er uit heb gegooid, ik heb nog een bakje van 15 gram, zou ik daar wat van merken als ik het opeet of zal het nu geen effect hebben?
 
Haut