Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

thee roken

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
hallo, k hoor soms wel eens dat je van bepaalde soorten thee high kan worden, en iemand zegt dat ie japanse thee heeft gerookt en er high wan werd, wat weten jullie hier over..?
 

Eleni

Matrice périnatale
Inscrit
18 Mai 2006
Messages
18
kweet niet of je herbs bedoelt maar ik drink de laatste tijd aardig wat Galangal herb thee..lekker, proeft als gember. Het maakt niet echt high.
 
G

Guest

Invité
Waarom thee roken als er dingen als hash, wiet en salvia en damiana enzo zijn? :mrgreen:
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
prijs, verkrijgbaarheid, discreet bewaren en wie weet wel een goeie smaak :p
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ik ken nen gast die da deed
alle soorten thee rookten hij op, hij dee da uit die zakskes en rookte da dan op
maja die gast rookte ook lavendel, bananenschillen en mais weetwel
weed was voor em wss te duur:p
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik hoorde juist van vrienden dat het lekker smaakt, maar dat je er niets van voelde...
 
G

Guest

Invité
Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens geprobeerd heb, omdat ik geen tabak meer kon betalen, maar je voeld er niets van en de smaak kan dus heel erg smerig zijn (in mijn geval dus)
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
in feite wordt je van alles wat je rookt een beetje licht in je hoofd maar ik geloof niet dat er een thee is die je echt lijp maakt.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik denk dat je een beetje licht word van de CO en de C02 die er inzitten.
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb vroeger in mijn expirementele fase vaak gedroogde lavendel bij mijn joints gegooid
meeste mensen wilden dan niet meeroken van mijn joints :p
maar ik vond het echt keilekker en het rook ook nog eens lekker
of ik er anders stoned van werd kan ik me niet echt herinneren
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Bird a dit:
Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.

Jup, dit heb ik ook gehoord, zelf nog niet gedaan. Maar inderdaad ik gebruik het toch liever om te drinken

Waarom producten gebruiken waarvoor ze niet bedoelt zijn :D
of je moet willen gan experimenteren
 
Haut