Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

thee roken

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion florus
  • Date de début Date de début

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9/6/06
hallo, k hoor soms wel eens dat je van bepaalde soorten thee high kan worden, en iemand zegt dat ie japanse thee heeft gerookt en er high wan werd, wat weten jullie hier over..?

kweet niet of je herbs bedoelt maar ik drink de laatste tijd aardig wat Galangal herb thee..lekker, proeft als gember. Het maakt niet echt high.

Waarom thee roken als er dingen als hash, wiet en salvia en damiana enzo zijn? :mrgreen:

prijs, verkrijgbaarheid, discreet bewaren en wie weet wel een goeie smaak :p

ik ken nen gast die da deed
alle soorten thee rookten hij op, hij dee da uit die zakskes en rookte da dan op
maja die gast rookte ook lavendel, bananenschillen en mais weetwel
weed was voor em wss te duur:p

ik hoorde juist van vrienden dat het lekker smaakt, maar dat je er niets van voelde...

Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens geprobeerd heb, omdat ik geen tabak meer kon betalen, maar je voeld er niets van en de smaak kan dus heel erg smerig zijn (in mijn geval dus)

in feite wordt je van alles wat je rookt een beetje licht in je hoofd maar ik geloof niet dat er een thee is die je echt lijp maakt.

ik denk dat je een beetje licht word van de CO en de C02 die er inzitten.

Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.

ik heb vroeger in mijn expirementele fase vaak gedroogde lavendel bij mijn joints gegooid
meeste mensen wilden dan niet meeroken van mijn joints :P
maar ik vond het echt keilekker en het rook ook nog eens lekker
of ik er anders stoned van werd kan ik me niet echt herinneren

Bird a dit:
Kheb eens ergens gehoord dat thee roken HEEL slecht is voor je longen. Dat er een soort van 'instant' gaten in je longen komen wanneer je het regelmatiger doet...
Weet niet of dat waar is, maar het lijkt me sowieso geen fris idee om thee te gaan roken.

Jup, dit heb ik ook gehoord, zelf nog niet gedaan. Maar inderdaad ik gebruik het toch liever om te drinken

Waarom producten gebruiken waarvoor ze niet bedoelt zijn :D
of je moet willen gan experimenteren

Retour