ik zie nu pas dat ik een lief welkomst berichtje had gekregen
tja wijsheid en ik heb nog nooit iets gebruikt wonderlijk
ik werk in een smartstore en ken deze site via Ivar
vind het tuurlijk insane dat de paddo's en andere hallucinerende producten verboden gaan worden, ik vind dat een ieder recht heeft om te ervaren wat hij of zij wil,wat het dan ook is het zijn allemaal leer processen alles lekker onder controle houden en lekker veilig ja daar leert niemand wat van.
ik vind het zelf mooier om hallucinerende middelen in te zetten om jezelf beter te leren kennen en jezelf te helen dat kan tuurlijk ook zonder die middelen maar dat kost meer tijd, de inzichten die ik heb mogen ontvangen zijn langszaam gedoseerd en spontaan geactiveerd, ik sta gewoon met een been in de aardse wereld en een been in de spirituele wereld, geloof dat ik mijn balans gevonden heb, en ik geniet van de paddo door het op een juiste manier te verkopen aan klanten en hun bewust te maken dat er meerder dimensies zijn en dat alles energie is, ik krijg geweldige mooie ervaringen te horen en ik zie de oogjes glimmen als ik over die wereld vertel zeker als ze het de eerste keer horen dan zie ik een herkenning in die oogjes en kijken ze op een andere manier naar een bewustszijnveruimend middel ben ik toch een beetje een sjamaan

ik laat ze ervaren om de kracht in hunzelf te vinden ipv de buiten wereld.. en de mensen die het als een partydrug zien vallen vanzelf af,opvallend dat die het niks vinden maar op de een of andere manier zal die paddo zonder dat ze er bewust van zijn hun leven rijker en voller maken als de tijd daar is, iedereen leert in zijn eigen tijd niets kan dat dwingen het komt zoals het komt
universum is zo geweldig soms mag je een glimp opvangen het ontvouwt zoals het onvouwt niks is goed en niks is slecht, energy is neutraal ga er wijs mee om, het vraagt een verantwoordelijkheid elke actie geeft weer een reactie..kijk naar de buiten wereld en het zegt alles over jou, niks over de buitenwereld als de regering nog steeds dingen verbiedt betekent het alleen maar dat de mensen nog niet genoeg in zichzelf geloven want dan zou er geen regering nodig zijn we gaan naar een andere tijdperk wat zich langszaam maar zeker zal ontvouwen geef je vonkje door en de wereld veranderd mee
free you mind and your ass will follow
keep the funk alive
the cosmic woman