Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Salvia Divinorum

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ok .. hoh, ik vind dat spul wel zooo interessant. Ik heb al best veel ervaringen gehad, maar ze blijven verbluffend. Elke keer is een vervolg op de vorige keer, omdat je dan weer dingen herinnerd van die vorige keer en omdat je dan verder kan met het analyseren van die Salvia Realm en hoe deze werkt.

Want dat is het voor mij elke keer. Ik ben verblufd door wat ik zie. Het is voor mij erg constant geworden, datgene wat ik ervaar, maar ik ervaar dat ik in een andere wereld kom en dat blijft natuurlijk interessant, ook hoe dit mogelijk, dus in deze wereld ben ik constant heel helder aan 't analyseren hoe dit werkt.

Wel ok .. mijn laatst verslag in de vorm van een eenzijdig MSN-gesprek :)

(] - . - [) says:
hoh .. vette Salvia revealations, man
(] - . - [) says:
echt joh .. toen ik 't duidelijk zag ..
(] - . - [) says:
.. zag ik dat ik door een vouw/scheur in vanuit deze realiteit in de wereld van Salvia kwam. En in die wereld zag ik nu heel veel en allerlei objecten en entiteiten enzo ..
(] - . - [) says:
.. en dat was allemaal veledentijd en toekomst
(] - . - [) says:
en ik zag en voel die tijd; ik voelde dat herkenbare schuivende gevoel van Salvia .. voelen dat er langs die opening/vouw/portal tussen die realiteiten tijd, in de vorm van (dan nog) 'toekomst' langzaam door dat gat, waar ik tussen zat, naar deze realiteit stroomde als het 'nu' ..
(] - . - [) says:
.. en daar weer uitvloeide als verleden.
(] - . - [) says:
en die wereld bevatte allerlei objecten, niet te omschrijven met woorden van hier, maar allerlei dingen ..
(] - . - [) says:
.. en het heel een mechanische look & feel, maar niet als een machine
(] - . - [) says: