Siq
Alpiniste Kundalini
- Inscrit
- 15/2/06
Ok .. hoh, ik vind dat spul wel zooo interessant. Ik heb al best veel ervaringen gehad, maar ze blijven verbluffend. Elke keer is een vervolg op de vorige keer, omdat je dan weer dingen herinnerd van die vorige keer en omdat je dan verder kan met het analyseren van die Salvia Realm en hoe deze werkt.
Want dat is het voor mij elke keer. Ik ben verblufd door wat ik zie. Het is voor mij erg constant geworden, datgene wat ik ervaar, maar ik ervaar dat ik in een andere wereld kom en dat blijft natuurlijk interessant, ook hoe dit mogelijk, dus in deze wereld ben ik constant heel helder aan 't analyseren hoe dit werkt.
Wel ok .. mijn laatst verslag in de vorm van een eenzijdig MSN-gesprek
Dit was de eerste keer dat ik duidelijk wist dat ik in de toekomst keek. Maarja .. datgene wat er zichtbaar is, toekomst of niet, is (voor mij) slechts alleen zichtbaar als onomschrijfbare objecten. Die wormhole-achtige link tussen de twee realiteiten is echt indrukwekkend om te zien vanaf daar. En het schuivende gevoel wat ik altijd voel bij het doen van Salvia (en ik ook van anderen heb gehoord) is tijd die langs me af schuurt. Vaag gevoel, maar het voelt op gegeven moment wel comforting.
Ohja, deze ervaring was met alleen blad, maar dan wel veel (belangrijk!) in EEN hijs en dan heel lang ingehouden (heel belangrijk!).
Is er iemand die het zelfde of iets vergelijkbaar ervaart op Salvia?
Want dat is het voor mij elke keer. Ik ben verblufd door wat ik zie. Het is voor mij erg constant geworden, datgene wat ik ervaar, maar ik ervaar dat ik in een andere wereld kom en dat blijft natuurlijk interessant, ook hoe dit mogelijk, dus in deze wereld ben ik constant heel helder aan 't analyseren hoe dit werkt.
Wel ok .. mijn laatst verslag in de vorm van een eenzijdig MSN-gesprek

(] - . - [) says:
hoh .. vette Salvia revealations, man
(] - . - [) says:
echt joh .. toen ik 't duidelijk zag ..
(] - . - [) says:
.. zag ik dat ik door een vouw/scheur in vanuit deze realiteit in de wereld van Salvia kwam. En in die wereld zag ik nu heel veel en allerlei objecten en entiteiten enzo ..
(] - . - [) says:
.. en dat was allemaal veledentijd en toekomst
(] - . - [) says:
en ik zag en voel die tijd; ik voelde dat herkenbare schuivende gevoel van Salvia .. voelen dat er langs die opening/vouw/portal tussen die realiteiten tijd, in de vorm van (dan nog) 'toekomst' langzaam door dat gat, waar ik tussen zat, naar deze realiteit stroomde als het 'nu' ..
(] - . - [) says:
.. en daar weer uitvloeide als verleden.
(] - . - [) says:
en die wereld bevatte allerlei objecten, niet te omschrijven met woorden van hier, maar allerlei dingen ..
(] - . - [) says:
.. en het heel een mechanische look & feel, maar niet als een machine
(] - . - [) says:
.. meer een beetje mechanisch omdat het zo perfect was en in constante maar trage beweging ..
(] - . - [) says:
.. het ging met de snelheid van ja, .. tijd, logisch : P
(] - . - [) says:
maar da's niet zo snel hoor, best langzaam
(] - . - [) says:
ik heb ook opgenomen wat ik heb gezegd .. half tijdens/erna ..
(] - . - [) says:
.. mischien is dat lastig te begrijpen, maarja .. dat is 't nu eenmaal, die logica ..
(] - . - [) says:
.. maar hij is wel compleet en perfect
(] - . - [) says:
ja .. interessant spul joh, telkens weer
(] - . - [) says:
jij moet eens langskomen en dan toch ook eens doorbreken
(] - . - [) says:
Hmmm .. ok, dit is lang geworden ../ ik ga 't maar posten op psychonaut.com als een tripverslag
Dit was de eerste keer dat ik duidelijk wist dat ik in de toekomst keek. Maarja .. datgene wat er zichtbaar is, toekomst of niet, is (voor mij) slechts alleen zichtbaar als onomschrijfbare objecten. Die wormhole-achtige link tussen de twee realiteiten is echt indrukwekkend om te zien vanaf daar. En het schuivende gevoel wat ik altijd voel bij het doen van Salvia (en ik ook van anderen heb gehoord) is tijd die langs me af schuurt. Vaag gevoel, maar het voelt op gegeven moment wel comforting.
Ohja, deze ervaring was met alleen blad, maar dan wel veel (belangrijk!) in EEN hijs en dan heel lang ingehouden (heel belangrijk!).
Is er iemand die het zelfde of iets vergelijkbaar ervaart op Salvia?