ik begrijp nu wat je bedoelt aether
ik ga nu uit proberen te leggen wat ik gisteren heb meegemaakt en geleerd
gisteren heb ik in totaal over ongeveer 3 of 4 uur verspreid 3 keer een "volle" dosis 10x gerookt
met weinig tot geen effect, zo leek het
de 1ste keer was er zoals iedere keer een bepaalde druk op mijn bovenlichaam
maar daar bleef het steeds bij, en ik snapt niet waarom dat was of wat het was
de 2e keer idem dito
en de 3e keer was dit gevoel er weer maar dit keer sterker
en ineens realiseerde ik me wat dit gevoel was ik kon het nu zien, niet met ogen open of dicht maar als een plaatje in mijn geest zelf
en bij deze 3e keer heb ik ineens veel geleerd
het was een soort dwangbuis gevoel en het deed pijn
het was een heel onaangenaam gevoel maar ik hield mijn ogen dicht om het te doorgronden
en toen heb ik met"Lady Salvia" gesproken
maar niet in de zin van dat ik haar stem hoorde
maar ze gaf haar "gedachten" dmv een gevoel dat ze me gaf
en dit vertelde mij dat ze boos was op mij en ik niet mocht toetreden tot haar wereld en dat was tevens een redelijk pijnlijk proces
ik had op dat moment ruzie met haar
schijnbaar waren mijn verwachtingen van Salvia te hoog en ze waren fout
in mijn geval dan en ik had geen respect voor haar
ik dacht wel dattik het had door het in een goede omgeving te doen en met de goede redenen
maar dat is geen respect, respect hebben leer je pas door Salvia te roken
en door het vaker te doen bouw je respect op, voor salvia en van salvia krijg je dan ook respect
ik verwachte bijv. dat als ik Salvia zou roken dat ik bij het uitblazen van de rook zou versmelten met alles om mij heen en een diepe reis zou maken
maar in mijn geval klopte dat dus niet en het was fout van mij om dit te denken, ik ben er nu ook pas daadwerkelijk achter gekomen dat de entiteit die mij probeerde te leiden een karakter heeft en behoorlijk streng was

en had ik nooit gerealiseerd dat Salvia zo'n sterke spirituele kracht was
ik hoop nu door zoveel over dit te hebben nagedacht en te accepteren wat mij is verteld meer respect bij salvia te hebben gewonnen en dat ik de volgende keer wel wordt toegelaten
dit alles was een intensief leerproces geweest voor mij
en ik zeg erbij dit is MIJN ERVARING dat wil dus niet zeggen dat het voor iedereen zo is, want ik heb verhalen gelezen en gehoord van vrienden dat die na 1 of 2 keer roken meteen wegzakken in deze wereld en niet de problemen hebben gehad die ik wel heb
ik hoop dat de mensen die dit lezen hier iets uitkunnen halen