Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

N2O (lachgas)

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
hey allemaal,

Het is misschien een domme vraag, maar hoe kan ik aan lachgas komen? Tot nu toe heb ik het mer lachgaspatronen gedaan voor de slagroomspuit. Ik neem aan dat er wel wat makkelijkere manieren voor te vinden zijn. Het effect is trouwens geweldig alleen jammer dat het zo kort duurt! :iconhead:
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
Jah, da vraag k me ook af, die patronen iz best n gepruts, je moet echt uitkijken dat je je handen nie bevriest bij t leeglopen in de ballon :eek:oo:. Heb dr aan zitten denken om dan zo'n slagroomspuit te kopen waar die dingen inpassen, dan wordt t n stuk makkelijker. Maar dr iz maybe wel n andere oplossing? :confused:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
je hebt deze wel in het gfroot. echter 1 klein probleem, deze zijn alleen verkrijgbaar bij een groothandel!!! :crying:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
weet iemand waar ik deze het beste kan bestellen/kopen? :think:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
ik wil ook weten!
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
voor zover ik weet kan je kleine lachgaspatronen kopeen bij de blokker. Vraag dan naar gaspatronen met n2o!!!! maak een gat in het patroon en vul een ballon met het gas. Zuig deze and prepair to trip! :high:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
I don't like the drugs but the drugs like me!

of bedoel je: i keep saying no to drugs, but they just won't listen? :grin:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
something like that yeah!!!!! why drink and drive if you can smoke and fly?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Of :

Het maakt niet uit hoeveel je van iets hebt, als het maar niet opgaat ?

Don't walk on the grass, smoke it

:lolwsign:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
hehehehe en meer van die ja! :high:
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
voor zover ik weet kan je kleine lachgaspatronen kopeen bij de blokker. Vraag dan naar gaspatronen met n2o!!!! maak een gat in het patroon en vul een ballon met het gas. Zuig deze and prepair to trip! :high:

Bij de blokker cker wten, maar je heb 2 soorten, de 1 krijg k nooooit open, de ander van tefal (je denkt ook aan alles) zit n prachtig ventielje op :thumbup:, doe dr n klein schroefje op, in de ballon en indrukken, wel een handdoek ofzo dr omheen :lesson: want je vriest vast andrz.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hoe veel van die patronen moet je hebben voor 1 trip?
whee ik loop morgen naar de bloker en vlieg trug :D
zit lachgas niet in de zelfde klasse drugs als DXM ketamine en PCP?
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
dxm ketamine en pcp zijn toch niet echt een klasse??
ketamine en pcp zijn volgens mij beide anesthetica (verdovinsgmiddelen) en lachgas werd daar vroeger ook voor gebruikt. Dxm weet ik niet zeker, volgens mij zit dat in veel Amerikaanse hoestdrankjes?
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
Volgens mij heb je aardig wat patronen nodig, k heb t 1x gedaan, had 3 patronen gehad, bij elke inhalering werd t effect sterker, de laatste was echt gaaf, alleen véél te kort, 20 sec ofzo! :frown: Wou nog meer maar mn maten hadden ook genomen en had dr n aantal verprutst omdat k aant knoeien was met t gas in de ballon krijgen (nog best n handigheidje). Duz, zorg maar voor 10 patronen p.p. ofzo, das 1 pakje. suc6 :smirk:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
DXM zit hier in nederland in hoest capsulles, en t zijn allemaal disocatieve middellen.

hoe maak je die patronen het beste open? en dan t gas gewoon in een balon opvangen?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
het verreist enige handigheid :bricks:
ik doe het met een hamer en priem. Het probleem is dan wel dat je nog iemand nodig hebt om het vast te houden :iconhead:. Of als je een bankschroef hebt dan kan je deze gebruiken! :jester:
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
dan zijn die van tefal toch t handigst, met ventiel, voor als je alleen bent, :happy3:. Maar als je m doorprikt met die priem, gaatie toch in 1x leeg, heb je wel tijd om t op te vangen in de ballon?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
het is idd erg lastig, maar goed er waren geen andere te koop. Heb jij ze dan ook bij de blokker besteld? :idontknow:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Sjengsta, aangezien ik weet waar je woont :shocked: en van die andere niet, zou ik je alleen kunenn adviseren in Heerlen de "cyberzone" te bezoeken. Hier heb ik het altijd gehaald.
Alhoewel dit ook niet opschiet, omdat je dan opeens midden op straat met een mooie vrolijke ballon....Ziet er ook een beetje lullig uit als twintiger :think: En om dan weer in de trein te gaan zitten met die ballon... :confused:

Maar waar jij woont moeten er toch voldoende winkels zijn? Ik zal eens bij mijn broer informeren. Die heeft een aardig wild studentenleven gehad, dus die weet vast wel wat adresjes.
 
Haut