Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

N2O (lachgas)

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
gister hoorde ik van een vriend dat ze er 10 voor 3.80 hadden ergens. ik sms em ff om t te vrage.
ok geen antwoord.. :P maar dat is dus een redelijke prijs.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja tis maar wat je gewend bent :P
sligro 100 patronen voor een euro of 8 "toendertijd"
maarja behalve groothandel weet ik het ook niet
kheb ook wel ooit iets gehoord over het bij de blokker halen ofzo
 
G

Guest

Invité
ja bij de blokker waren ze uit het assortiment gehaald..en sligro heb je zeker een pas voor nodig?.. er zat ook n2o in van die "voetbaltoeters" :P kan ff het juiste woord niet vinden.. maar wat de waarheid daarvan is is ook een twijfelachtige kwestie.. maarja met een wk voor de boeg ga ik daar zeker een gokje daarop wagen :P
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja das het hele probleem "de sligropas":)
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
JAHroen a dit:
Ik zelf heb ooit de tip gekregen dat in (let op: bijna!) alle stadiontoeters (grote bussen gas met druktoeter) lachgas zit.

Iemand ervaring hiermee ? Ik heb nml. zo'n toeter liggen, maar geen zin om de laatste x te toeteren....
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
JAHroen a dit:
Dus ik bedoel hiermee te zeggen, je kan altijd een beetje gas ruiken/proeven of wat dan ook, dan weet een ervaren gebruiker of het N2O is. Onervaren gebruikers: pas hier aub wel mee op, als het geen lachgas is dan heb ik geen idee wat de gevolgen zijn.
 
Haut