Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Maandag ochtend....

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Bah, maandag ochtend.... superbrak van het weekend.... :oops: Maar gelukkig is er red bull en natuurlijk de meeste populaire monday morning drug.... Koffie :D
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Kijk dat vind ik nu een goed idee. Een maandag ochtend brakheids topic. Post hier je verhalen over je weekend , de ups en downs, gekke dingen en natuurlijk de preperaten die er bij aan te pas zijn gekomen ! Geen diepzinnig gezets natuurlijk het blijft maandag ochtend.

Vergelijk je weekend met met je mede Psychonauten, zo kun je zelf een beetje inschatten hoe "ernstig" jouw ernstige weekend geweest is
vergeleken met anderen.

Ik zal zelf eerst gaan, al heb ik een rustig weekeinde achter de rug, ik ben nog steeds erg brak.

Vrijdag avond kwamen we (een vriend van me en mijzelf) op het goede idee om iets te gaan drinken bij hem thuis. Hij woont net daar dus het is gelukkig nog niet zo teringzooi als bij mij thuis (oeeijj). Nadat de bierzee al weer was omgeslagen in stroom verse baco's kwamen we ook nog op het slechte idee om nog wat paddo's te snacken (ach het is immers weekeinde) Dit keer wat Hawiiaanse, niet te veel, moets wel leuk blijven.

Na een aantal baco's en een theetje te samen ging alles al weer in een vrij hoge versnelling, de Windows media speler vertoonde (voor ons) de mooiste patronen en blijkbaar hadden we nogal wat lawaai gemaakt want rond een uurtje of 3 stond er politie voor de deur. Of we de muziek uit wilde zetten en niet zo hard wilde praten. De volgende keer zouden ze de stereo meenemen. Ik hield me maar verstandig op de achtergrond, ik kan in dat soort gevallen nogal naar uitvallen, nooit zo handig.

Al met al een leuke avond , zaterdag en zondag heb ik relaxed uitgebrakt , vraag me dan ook hard af waarom ik nog steeds zo brak ben !

Tja niet echt boeiend maar wel relaxed om even van je af te schrijven in al die brakheid, oh en ja Shroomlady , ik zit ook al weer aan de caffeine !
 

rob

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2005
Messages
14
Eigenlijk niet zo een zwaar weekend gehad maar toch behoorlijk brak. Zaterdagavond lekker on stage gestaan. Zelf redelijk nuchter gebleven en moet zeggen, is ook best grappig om iedereen om je heen steeds raarder te zien worden. Had eigenlijk het hele weekend nog last van donderdagavond. ben best wat gewend maar zoveel drank en softdrugs was denk een beetje teveel van het goede :lol: Die avond is echt 1 grote nevel. Niet voor herhaling vatbaar dus!!! Geef mij maar psychedelica. :D Overigens zeker een goed idee al die verhalen. Van mij zal wel een beetje saai zijn denk dus ben heel benieuwd naar andere. Weer bijna weekend :p
 

Kitiem3000

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
84
Had zaterdag een weddenschap gemaakt dat ik tien wodka binnen zes minuten kon drinken. Na drie minuten de laatste wodka achterovergeslagen. De helft heb ik vlak erna uitgekotst, zodat ik geen alcoholvergiftiging zou krijgen of zo, maar de rest van de avond was evengoed gestoord. :roll:

Ik dacht dat ik net in deze wereld was aangekomen met de herinneringen van iemand anders, en ik vertrouwde die herinneringen helemaal niet. Ik zat aan iedereen te vragen hoe het nou zat, maar ze lachten me gewoon allemaal uit. :( Op een gegeven moment bedacht ik me nog dat er een gids hoorde te zijn, die Oriëns heette. Ik vroeg iedereen waar Oriëns was, en eindelijk zei de vriend van mijn zus, zelf ook al aardig weg, dat hij Oriëns was. Ik superblij, loopt hij weg, de flikker. :?
Op een gegeven moment was ik net slim/nuchter genoeg om gewoon een paar herinneringen te toetsen en zo te beredeneren dat ze toch klopten. Een half uur opgelucht liggen lachen. Daarna nog lekker een jointje gelurkt om een beetje te centere, en toen kwam de reis naar huis. Ik zal het kort houden, de helft van de weg was over het spoor, en een vriend van mij heeft grote hoeveelheden tandvlees verloren toen hij mij onverwachts besprong. Wat een idioot ook..

Anyway, dat was mijn weekend...
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Zo, het is nu zaterdagavond en dat betekent vast dat jullie straks lekker gaan feesten terwijl arme ikke hier nog een beetje zit te werken.

Maar ik ben dus alweer benieuwd naar jullie ranzige, spannende, stomme, leipe, gare, en overige verhalen maandagochtend...?

What did you do this weekend?? :roll:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
whoeeowow damn dt ga ik vaker doen! ben dit weekend helemaal uit mn dak gegaan op een goa feestje en was zondag en vandaag helemaal niet brak!:D ben k niet gewend :p hehe normaal drink ik toch een aantal liters bier weg of stop ik enige chemicalien weg maar deze keer had ik besloten om es nuchter de zaterdag mee te maken, is me goed bevallen!
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Hoi een GOA trance fan! Leuk! Ik ben twee weken geleden nog naar een leuk feestje in de MORE in Amsterdam geweest...

Ik heb het afgelopen weekend ook niet erg hard gefeest... lag iedere avond voor 2 uur in mn bedje...

Nog iemand anders stoere verhalen?
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
Wauw nuchtere feestjes :)

Ik heb dit weekend voor het eerst schevingen gezien :D

Maar daar had ik maandag geen last meer van. behalve dan dat het wel leuk was om scheveningen en het kurhaus eens te zien :)

voorderest dit weekend gesport, en overal spierpijn.. ah dat was dus mijn maandagochtend gevoel, opstaan en hele tijd au au au blijven roepen :p
 

JAHroen

Matrice périnatale
Inscrit
21 Déc 2005
Messages
6
heej is dat LennartG?
afgelopen weekend niks bijzonders gedaan. aankomende vrijdag weer een leuk dansfeestje! goa is goed te behappen, maar nu even iets anders. Iemand naar Earth6Years anniversary geweest in paradiso? dat vond ik nou lachen.
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Nee sorry jahroen, dit is niet lennartg, meer lennartj ...

Wat is dat trouwens Earth6Years?? Ben wel pas naar Seether geweest in de melkweg, dat is ook geen goa, maar wat ouderwetse gitaartje zijn soms ook wel eens leuk!
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Ja we hebben hier ook nog een goa wereldje, soms in de simplon en de kult in groningen, en verder nog de 3rd-bit feesten in de gloppe in leeuwarden :D en k en wat vrienden zjn van plan om ons eigen feesten te gaan organiseren in leeuwarden.

http://www.3rd-bit.nl
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Zo en het is weer maandag. Tijd voor ons maandagmorgen topic... En is er nog bruut gefeest dit weekend?
Hier was het een easy weekendje.... zo na oud & nieuw en de rest van de december ellende heb je daar wel eens behoefde aan toch?
 
Haut