Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

LSD en Poppers

T

Tito

Invité
Sinds een jaar gebruik ik samen met mijn vriendin lsd. Wanneer de lsd na een klein uurtje begint te werken starten we met het erotische deel van de trip. Op trance of electro muziek gaat het feest beginnen. Het is werkelijk een reis die je samen gaat beleven, samensmelten. Om de trip nog intenser te beleven snuiven we poppers. Door deze rush die best even aanhoudt maak je een kosmische ervaring mee. Telkens weer wanneer wij lsd met poppers gebruiken is dit het geval.

Ik vraag mij af zijn er andere mensen die ook lsd met poppers combineren en een soortgelijke kosmische ervaring beleven. Wat ik beleef lijkt sterk op de wereld die wordt afgebeeld in het budisme. Aleeen met veel meer energiestromen. Bovendien bereik ik snel de 7e chakra, samen of alleen. Die kracht is er dan.

Graag reactie.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
De effecten die je beschrijft zijn vrij normaal op LSD alleen (in mijn ervaring dan, hè). Ik zou daar zelf dan geen poppers bij doen, maar goed, ieder zijn ding. Kun je beschrijven wat er fysiek en mentaal met je gebeurt als je poppers gebruikt op LSD?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Zoals Vatsyayana schreef in de Kama-sutra: alles is geoorloofd in de liefde. :D

LSD leent zich zeker goed voor sensuele en seksuele activiteiten, maar ik zou er niet meteen al na een uur mee beginnen. Ik vermijd in het algemeen seksuele gedachten en bezigheden tot enkele uren na het begin van de trip.

Als ik ooit weer eens een vriendin heb, zal ik kijken hoe de combo met poppers me bevalt. Ben stiekem wel benieuwd eigenlijk... :oops:
 
T

Tito

Invité
Hoi,

Het klopt wat je zegt. In het eerste uur poppers nemen, na lsd is vaak ook te snel. Maar de beleving zo mooi dat ik het vaak niet laten. Ik beland dan in een betoverende wereld. Net alsof je aan de andere kant in de werkelijkheid staat.

Als we poppers pas na een paar uur gebruiken tijden lsd en dan gaan sexen hebben we meerdere kosmische. Vooral met electro muziek erbij dan lijkt het met alsof ik in de muziek getrokken word.

Soms lijkt het alsof de muziek wacht tot het moment ik met haar iets onderneem. Als we in elkaar zitten dan bereiken we met gemak de 7e chakra. We smelten samen en dan voelen we beide de energie door ons lichaam lopen. Dan blijven we af en toe poppers snuiven en bereiken we het nirvana.

Soms lees ik wat over Tibettanen. Ik heb het idee dat zij door middel van meditatie het zelfde Nirvana bereiken. De afbeeldingen die Tibettanen hebben en het kleuren spel herken ik sterk.

Groet

msn: [email protected]
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Tito a dit:
Soms lees ik wat over Tibettanen. Ik heb het idee dat zij door middel van meditatie het zelfde Nirvana bereiken. De afbeeldingen die Tibettanen hebben en het kleuren spel herken ik sterk.
De Tibetanen snoven ook gewoon poppers hoor, heeft weinig met hun meditatie te maken. Of misschien waren het geen poppers, maar paddenstoelen. In ieder geval lijkt het er sterk op dat de voorlopers van het Tibetaans Boeddhisme door een of ander psychedelisch kruid geïnspireerd zijn.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Beide middelen afzonderlijk kunnen op erotisch vlak bij mij echt een geoliede seksuele beleving geven. Door LSD blijft elke sensatie en aanraking vertraagd en subtiel voelbaar en stroomt het echt intens. Van poppers worden aanrakingen en sensaties 'glibberig' en erogene zone krijgen hyper sensaties. De attitude en wellust verzacht zich enorm waardoor de erotische beleving heel subtiel en bescheiden wordt leeggedronken.

Heb het echter nooit gecombineerd en ben dat denk ik ook niet van plan. Heb geen vriendin maar zou ik die wel hebben zou ik pas seks hebben op het tweede gedeelte van de LSD trip.

Btw, als je aan 2CB kunt komen moet je dat eens proberen, ja, het is heel erg softe seks, zeg maar de vrouwelijke beleving maar als je eraan kunt overgeven pure passie.
 

reality_wars

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juil 2009
Messages
38
Ik persoonlijk vind nitrit tijdens een acid trip minder aangenaam maar ik ben hoe dan ook al niet zo kapot van poppers. Lijkt net op een kleine kernramp in mijn dakpan als ik poppers snuif. Wat in mijn beleving het meest overweldigende kan zijn op de peak van een LSD trip is n2o. Alles wordt veel intenser, het niveau van de trip neemt een heel nieuw stadium aan en het is in de korte tijd dat het lachgas werkt bijna te vergelijken met de belevingen die ik in de DMT wereld heb opgedaan.

Tot nu toe kon ik nog maar een keer in de gelegenheid komen om op een LSD trip seks te hebben en het was een van de meest sensueel erotische ervaringen ooit. Daarnaast had ik om mijn eigen conditie te verhogen een kleine hoeveelheid amfetamine gebruikt, wat nauwelijks invloed op de trip had maar wel voor een kleine energie boost zorgde. In bed kon ik mij veel beter op mijn partner inleven en alhoewel zij geen acid had gebruikt was het voor ons beide flagrant intensiever dan anders. Bij iedere aanraking had ik het gevoel met haar op een kosmisch level te versmelten, een zeer intense ervaring die mij dankzij deze intensiteit ook meer kracht koste dan anders. Twee dagen later was ik vooral geestelijk nog steeds zwaar onder de indruk van deze ervaring en daardoor ook tamelijk bek af ; )
 
Haut