T
Tito
Guest
Sinds een jaar gebruik ik samen met mijn vriendin lsd. Wanneer de lsd na een klein uurtje begint te werken starten we met het erotische deel van de trip. Op trance of electro muziek gaat het feest beginnen. Het is werkelijk een reis die je samen gaat beleven, samensmelten. Om de trip nog intenser te beleven snuiven we poppers. Door deze rush die best even aanhoudt maak je een kosmische ervaring mee. Telkens weer wanneer wij lsd met poppers gebruiken is dit het geval.
Ik vraag mij af zijn er andere mensen die ook lsd met poppers combineren en een soortgelijke kosmische ervaring beleven. Wat ik beleef lijkt sterk op de wereld die wordt afgebeeld in het budisme. Aleeen met veel meer energiestromen. Bovendien bereik ik snel de 7e chakra, samen of alleen. Die kracht is er dan.
Graag reactie.
Ik vraag mij af zijn er andere mensen die ook lsd met poppers combineren en een soortgelijke kosmische ervaring beleven. Wat ik beleef lijkt sterk op de wereld die wordt afgebeeld in het budisme. Aleeen met veel meer energiestromen. Bovendien bereik ik snel de 7e chakra, samen of alleen. Die kracht is er dan.
Graag reactie.