Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Kleine Penis na 2 avondjes snel en X

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Ja... eergister en gister een gram speed op en wat pilletjes... hoe lang duurt het tot hij weer normaal is? Zijn er manieren om hem weer sneller naar 't voor mij normale formaat te brengen?

Danku :lol:
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
haha ja dat is ff schrikken he'.
Het duurt hooguit 1 a 2 dagen tot die weer normaal is.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Had het nooit zo erg met X...
Met snelle jelle dus wel :P
 

ShR00mPiE...

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juin 2006
Messages
62
haha, bij mij krimpt ie ook tot een wormpie als k een gram pep naar binnen werk :oops:

duurt bij mij meestal 1 a 2 dagen voordat ie weer normaal is :)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hahaha tja, dat zijn de nadelen van amphetamines :P speed pikkies
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Moest ´t toch nog een keer proberen... :twisted:
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Bedankt voor het uitproberen. Weer een reden erbij om me niet met die middelen in te laten. :P
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Pinealjerker a dit:
Bedankt voor het uitproberen. Weer een reden erbij om me niet met die middelen in te laten. :P

Ik begrijp dat speed niet erg interessant is, zeker niet voor de psychonaut. Maar ik herriner me opeens een datura trip report van jou icm met wat zegeltjes. Ik vind toch zeker wel dat datura veel meer nadelen met zich meebrengt dan een grammetje pep. :P Ja toch? :wink:
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Absoluut. Datura is levensgevaarlijk. Dat trip report beschreef mijn ervaring met Datura in 1993.

Ik weet nog wel wat me in die tijd daartoe bewoog: ik wilde visioenen, en LSD doet niet zo heel erg veel wat hallucinaties betreft. In die tijd (1993) waren paddo's niet zo bekend en makkelijk te verkrijgen als tegenwoordig. De enige opties die we hadden om Don Juan na te apen was Peyote eten (daar ben ik helaas nooit aan toegekomen) of Datura thee drinken. Pas in het voorjaar van 1999 zag ik voor het eerst wat voor visioenen een per ongeluk wat hoog gedoseerde paddo-trip teweeg kan brengen. Weer jaren later hoorde ik Terence McKenna daar over praten: dat ook hij de visuele hallucinaties van LSD niet spectaculair vond, wat hem tot DMT, Ayahuasca en paddestoelen bracht.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
^ Visueel is LSD idd overrated, zeker wanneer je met mensen interacties hebt schuif het effect soms grotendeels naar de achtergrond. Maar het blijft een substantie die goddelijk is.

Ofschoon je toch echt eens in je leven een dikke dosage mescaline moet hebben gehad. Jammer dat dat veel psychonauten niet lukt omdat peyote schaars is, mescaline kristallen bijna niet te krijgen, en je van San Pedro echt veel moet hebben en opeten.

Maar echt, van een volledige mesca trip die ik had op 60 cm dikke cactus, die zeker 18 uur full on set was en z'n uitwerking kende pas na 24 uur. Had ik eigenlijk nooit kennis willen nemen v/d Westerste wereld, gewoon de jungle met dieren, planten, meren, bergen en het bewustzijn.

Volle mescatrip kun je op slapen, en bij het wakker worden nog steeds trippen.

Overigens is Datura een deliriant, wanen dus, hallucinaties zijn vervormingen in een al bestaand iets. Met datura komen er vrijwel altijd onbestaande personen op je pad. Wat was jou beleving met deze nachtschadeplant in het kort, Pinealjerker? En hoeveel water dronk je? Hartkloppingen?
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Met datura komen er vrijwel altijd onbestaande personen op je pad. Wat was jou beleving met deze nachtschadeplant in het kort, Pinealjerker? En hoeveel water dronk je? Hartkloppingen?
Ik kan me niets herinneren van hartkloppingen, wel dat ik mijn ogen niet meer kon focussen en ik had moeite mijn blaas te legen. Wel zag ik energie uit mijn vingertoppen stromen en de posters in mijn kamer levendig bewegen, en ik begon soms gesprekken terwijl ik alleen op de fiets zat (en besefte me dan: o ja, ik was alleen op pad). Ik was niet in staat om helder te denken en heb midden tijdens een nogal heftige Datura trip er nog eens 4 hooggedoseerde trips bijgenomen. Ik kon daarna niet meer lezen (de kameraad met wie ik op dat moment in Tilburg was, kon dat nog wel en vond de trein naar Utrecht). Een verslag van die bad trip staat elders op het forum. Ik zal even moeten zoeken om die terug te vinden.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Brugmansia a dit:
Jammer dat dat veel psychonauten niet lukt omdat peyote schaars is, mescaline kristallen bijna niet te krijgen, en je van San Pedro echt veel moet hebben en opeten.

Peyote en San Pedro zijn niet lastig om te verkrijgen hoor.
******* verkoopt ze ook.

Volle mescatrip kun je op slapen, en bij het wakker worden nog steeds trippen.

Eet maar eens flink wat paddo's, dan kan je de volgende dag ook nog behoorlijk trippen. Zeker in combinatie met wiet.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
HappyMind a dit:
Brugmansia a dit:
Jammer dat dat veel psychonauten niet lukt omdat peyote schaars is, mescaline kristallen bijna niet te krijgen, en je van San Pedro echt veel moet hebben en opeten.

Peyote en San Pedro zijn niet lastig om te verkrijgen hoor.
******* verkoopt ze ook.

Volle mescatrip kun je op slapen, en bij het wakker worden nog steeds trippen.

Eet maar eens flink wat paddo's, dan kan je de volgende dag ook nog behoorlijk trippen. Zeker in combinatie met wiet.

Hoe kan je überhaupt in slaap raken als je tript? Ook al is de trip zo goed als uitgewerkt. Lukt mij nooit hoor :/
 
Haut